Διαγωνισμός | “Οι ψηφιακές τεχνολογίες και ο αντίκτυπός τους στις εμπειρίες επωνυμίας των καταναλωτών και στις αλληλεπιδράσεις με τις υπηρεσίες”

Διεκδικήστε υποτροφίες για το προπτυχιακό προγράμμα σπουδών Διοίκηση Μάρκετινγκ

Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή στην οποία οι νέες τεχνολογίες όπως 5G, τεχνητή νοημοσύνη, η ιογενής και επαυξημένη πραγματικότητα, και gaming έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο κατά τον οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις αφού υπόσχονται περισσότερη αποτελεσματικότητα, αποδοτικότητα, διαδραστικότητα, και διαφάνεια. Ταυτόχρονα, η πανδημία, έχει επηρεάσει με ένα πρωτοφανή τρόπο την κοινωνία, την οικονομία, την εκπαίδευση, και τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Ως επακόλουθο, αρκετές επιχειρήσεις στράφηκαν ραγδαία σε διαδικτυακά κανάλια και χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην αυξημένη πίεση και τις συνεχείς προκλήσεις που δημιουργούνται λόγω των εξελίξεων που σχετίζονται με την πανδημία.  Η ψηφιακή μάθηση και η ενισχυμένη χρήση της τεχνολογίας εφαρμόζονται για να βοηθήσουν τους οργανισμούς να χειριστούν αποτελεσματικά τις προκλήσεις που δημιουργούνται.

Ο μαθητικός διαγωνισμός αποσκοπεί στο να εστιάσει στα ακόλουθα ερωτήματα: Πώς οι νέες τεχνολογίες δημιουργούν προκλήσεις τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές; Πώς οι νέες τεχνολογίες έχουν βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να διαχειριστούν τις προκλήσεις που έχουν δημιουργηθεί λόγω τις πανδημίας; Πώς η πανδημία έχει επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά; Πώς οι νέες αυτές τεχνολογίες  μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσφέρουν ένα πιο άμεσο και δια δραστικό τρόπο επικοινωνίας, και ιδιαίτερα με την νέα γενιά καταναλωτών οι οποία είναι συνυφασμένη με την ψηφιακή τεχνολογία;

Ποιες είναι οι απόψεις και πεποιθήσεις αυτής της νέας γενιάς καταναλωτών όσο αφορά τις νέες τεχνολογίες και τις εμπειρίες τους με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται; Μπορούν αυτές οι νέες τεχνολογίες να δημιουργήσουν μεγαλύτερη πιστότητα και ισχυρούς δεσμούς μεταξύ μιας μάρκας και των αγοραστών; Οι συμμετέχοντες πρέπει να υποβάλουν ένα δοκίμιο 800-1,000 λέξεων δακτυλογραφημένο στην αγγλική γλώσσα, για να διεκδικήσουν υποτροφία για το πρόγραμμα σπουδών «Διοίκηση Μάρκετινγκ».

Βραβεία υποτροφιών:

  • 1 ακαδημαϊκή υποτροφία (75%)*
  • 2 ακαδημαϊκές υποτροφίες (50%)*
  • 3 ακαδημαϊκές υποτροφίες (30%)*

* Οι υποτροφίες ισχύουν για τα δίδακτρα του πρώτου Ακαδημαϊκού Έτους μόνο και δεν συμπεριλαμβάνουν το κόστος αγοράς βιβλίων και άλλα τέλη όπως το τέλος εισδοχής.

Οι μελέτες θα αξιολογηθούν από επιτροπή η οποία θα αποτελείται από καθηγητές μάρκετινγκ του πανεπιστημίου με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Κριτική σκέψη
  • Λογισμός
  • Ανάλυση

Όροι και Προϋποθέσεις:

  • Οι υποτροφίες είναι διαθέσιμες σε νεοεισερχόμενους φοιτητές που ενδιαφέρονται για εισδοχή για το Χειμερινό Εξάμηνο του 2022
  • Οι υποτροφίες ισχύουν για τα δίδακτρα του πρώτου Ακαδημαϊκού Έτους μόνο και δεν συμπεριλαμβάνουν το κόστος αγοράς βιβλίων και άλλα τέλη όπως το τέλος εισδοχής.
  • Σε περίπτωση εξασφάλισης δύο ή περισσότερων υποτροφιών, για παράδειγμα υποτροφίας διαγωνισμού δοκιμίου και υποτροφίας λόγω βαθμού αποφοίτησης λυκείου, ισχύει η υποτροφία με το υψηλότερο ποσοστό.
  • Ο κάθε συμμετέχοντας έχει το δικαίωμα να καταθέσει ένα δοκίμιο στο όνομα του.
  • Οι συμμετέχοντες πρέπει να υποβάλουν ένα δοκίμιο 800-1,000 λέξεων δακτυλογραφημένο στην αγγλική γλώσσα.
  • Οι νικητές, για να μπορέσουν να διεκδικήσουν τις υποτροφίες, θα πρέπει να πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια εισδοχής, όπως καθορίζονται από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
  • Η δήλωση ενδιαφέροντος, το δοκίμιο και η συνοδευτική επιστολή, θα πρέπει να υποβάλλονται με email στον κ. Νικόλα Αντάρτη: [email protected] (Τίτλος του email: “Αίτηση για υποτροφία στο προπτυχιακό προγράμμα σπουδών Διοίκηση Μάρκετινγκ”).
  • Οι νικητές θα ενημερωθούν για την απόφαση της κριτικής επιτροπής μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Τα ονόματα των νικητών του διαγωνισμού θα δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Προθεσμία υποβολής δοκιμίων: 1 Σεπτεμβρίου 2022

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον κ. Νικόλα Αντάρτη στο τηλέφωνο 22841994 ή ηλεκτρονικά στο [email protected].

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων

Η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ηγείται στην εκπαίδευση στον τομέα των Επιχειρήσεων και των Οικονομικών. Ενδεικτική, ως προς αυτό, είναι η κατάταξη του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, από το Times Higher Education World University Rankings by Subject 2022 στη θέση #1 σε Κύπρο και Ελλάδα, #47 στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ανάμεσα στα κορυφαία 201-250 πανεπιστήμια στον κόσμο, στον τομέα.

Η Σχολή διακρίνεται για μία σειρά από καινοτόμα προγράμματα, ένδειξη συνεχούς προόδου στον τομέα του Επιχειρείν και της Τεχνολογίας. Τα προγράμματα καλύπτουν βασικούς τομείς, όπως η Λογιστική, τα Χρηματοοικονομικά, τα Οικονομικά, το Μάρκετινγκ, η Διοίκηση, η Διοίκηση Επιχειρήσεων, ο Τουρισμός και η Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, ενώ επεκτείνονται στους αναδυόμενους τομείς των ψηφιακών νομισμάτων και της τεχνολογίας Blockchain, της Διοίκησης Αθλητισμού και της Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων.

Τονίζεται ότι το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας προσέφερε πρώτο παγκοσμίως το κορυφαίο ακαδημαϊκό πρόγραμμα στον τομέα των ψηφιακών νομισμάτων.

Στρατηγική προτεραιότητα της Σχολής παραμένει η συνεχής βελτίωση και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και στις τάσεις σε διεθνές επίπεδο, καθώς και τις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων, της οικονομίας και της αγοράς εργασίας. Οι θεωρητικές και εφαρμοσμένες γνώσεις που αποκτούν οι φοιτητές αποτελούν το εφαλτήριο για τη συνέχιση της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας σ’ έναν ταχέως εξελισσόμενο διεθνή χώρο εργασίας. Παράλληλα, προετοιμάζονται ώστε να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους σε όλο το επιχειρηματικό φάσμα, διασφαλίζοντας την επιτυχία τους.

Δηλώστε Ενδιαφέρον για Πρόγραμμα Σπουδών

Συμπληρώστε την πιο κάτω φόρμα για να δηλώσετε ενδιαφέρον για συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, και για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες πριν την εκδήλωση. Με αυτό τον τρόπο θα απαντηθούν πολλές από τις ερωτήσεις σας πριν να σας γνωρίσουμε και από κοντά.

Πληροφορίες