Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα
(BΒΑ, 4 Έτη)
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης
Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Πληροφορίες
Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα (BΒΑ, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Αγγλική |
Μέθοδος Φοίτησης | Full-time or Part-time |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Πληροφορίες
Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στo Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα στοχεύει στην παροχή γνώσεων σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων και πιο εξειδικευμένων γνώσεων στο Μάρκετινγκ και τα Ψηφιακά Μέσα. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων καθώς και ο διαθεματικός χαρακτήρας του προγράμματος όπως επίσης και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι να:
- Παρουσιάσει και να επεξηγήσει τις βασικές αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων.
- Εφαρμόσει τις πιο πάνω αρχές στην επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Προσφέρει δεξιότητες και εμπειρία για εργασία σε πολυπολιτισμικές ομάδες.
- Εκπαιδεύσει τους φοιτητές να ηγούνται με ηθικό και βιώσιμο τρόπο σε ένα περιβάλλον συνεχούς κοινωνικής, οικονομικής και τεχνολογικής αλλαγής.
- Προσφέρει εργαλεία και πρακτική για ανάλυση δεδομένων σχετικών με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Ενισχύσει την κριτική σκέψη με σκοπό τη βελτίωση της λήψης στρατηγικών αποφάσεων.
- Αναπτύξει τις δεξιότητες γραφής των φοιτητών και φοιτητριών σε θέματα που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Καλλιεργήσει τις δεξιότητες παρουσίασης των φοιτητών και φοιτητριών.
Η ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και στα Ψηφιακά Μέσα στοχεύει στην παροχή εξειδίκευσης στον τομέα του Μάρκετινγκ και των Ψηφιακών Μέσων. Οι κύριοι στόχοι της ειδίκευσης είναι να:
- Παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να σχεδιάζoνται, να αναπτύσσονται και να εφαρμόζονται η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων, το άμεσο μάρκετινγκ, οι δημόσιες σχέσεις, οι προσωπικές πωλήσεις και οι διαδραστικές εκστρατείες στο Διαδίκτυο.
- Αναπτύξει κατανόηση της σημασίας της ενσωμάτωσης των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Συζητήσει τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα του μάρκετινγκ.
- Παρέχει τις γνώσεις που χρειάζονται για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Προσφέρει τεχνογνωσία στη στρατηγική και ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας.
- Εξερευνήσει τη χρήση των ψηφιακών μέσων για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής μάρκετινγκ ενός οργανισμού
Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)
Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο από 7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου, λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας.
- TOEFL – 525 και άνω
- Computer-based TOEFL – 193 και άνω
- Internet-based TOEFL – 80 και άνω
- IELTS – 6 και άνω
- Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
- Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
- GCSE English Language “O” Level – C και άνω
- Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
- Pearson PTE General – Level 3 και άνω
- KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
- Anglia – Level B2 και άνω
- IEB Advances Programme English – Pass
- Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- Εφαρμόζουν εννοιολογικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Συζητούν επιχειρηματικές ιδέες εμπεριστατωμένα και δημιουργικά.
- Εκτιμούν την αυξανόμενα πολύπλοκη φύση της παγκόσμιας οικονομίας και θεσμών και να αναγνωρίζουν την επίδρασή τους στη διαχείριση και την ανάπτυξη των οργανισμών.
- Βελτιστοποιούν τις επιχειρηματικές διαδικασίες για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του έντονου ανταγωνισμού.
- Υιοθετούν μια ηθική προσέγγιση στη διαχείριση εταιρικών πρακτικών για την αντιμετώπιση και επίλυση της αυξημένης πίεσης από τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Χρησιμοποιούν δεξιότητες που απαιτούνται για διαπραγμάτευση και επίλυση συγκρούσεων για την ενίσχυση των συνεργασιών προστιθέμενης αξίας.
- Αξιολογούν κριτικά δεδομένα, να αναλύουν και ερμηνεύουν ευρήματα για να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις.
- Προσδιορίζουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία έρευνας και προσομοίωσης.
- Χρησιμοποιούν ερευνητικές δεξιότητες για να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ερευνητικά έργα στις επιχειρήσεις.
- Παρουσιάζουν τις ιδέες τους αποτελεσματικά, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
Η εξειδίκευση στο Μάρκετινγκ και τα Ψηφιακά Μέσα αναμένεται να εξοπλίσει τους αποφοίτους με δεξιότητες για να:
- Σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν προγράμματα διαφήμισης, προώθησης πωλήσεων, άμεσου μάρκετινγκ, δημοσίων σχέσεων, προσωπικών πωλήσεων και διαδραστικών/διαδικτυακών καμπανιών.
- Συνδυάζουν τα διάφορα εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ αποτελεσματικά.
- Συζητούν τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα του μάρκετινγκ.
- Σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Σχεδιάζουν στρατηγική επικοινωνίας για τα κοινωνικά δίκτυα.
- Xρησιμοποιoύν ψηφιακά μέσα για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ ενός οργανισμού.
ECTS: Min. 84 Max. 84
Notes: (1) Students may select to complete BADM-439 or BADM-493.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110 | Accounting I | 6 |
ACCT-111 | Accounting II | 6 |
ACCT-211 | Managerial Accounting | 6 |
BADM-230 | Business Law | 6 |
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
BADM-431 | Research Methods in Business | 6 |
BADM-439 | Senior Simulation in Business | 6 |
BADM-475 | Strategy and Business Policy | 6 |
BADM-493 | Final Year Project | 6 |
ECON-261 | Principles of Microeconomics | 6 |
ECON-262 | Principles of Macroeconomics | 6 |
FIN-266 | Managerial Finance | 6 |
IMGT-488 | Operations Management | 6 |
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
MIS-251 | Information Systems Concepts | 6 |
MKTG-291 | Marketing | 6 |
Section: B Concentration: Marketing and Digital Media
ECTS: Min. 72 Max. 72
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-220 | Technologies for the Social Web | 6 |
MKTG-256 | Web-Based Applications Development | 6 |
MKTG-301 | Social Media Marketing | 6 |
MKTG-331 | CSR and Sustainable Marketing | 6 |
MKTG-370 | Omnichannel Retailing | 6 |
MKTG-380 | Marketing of Services | 6 |
MKTG-390 | Digital Marketing | 6 |
MKTG-396 | Marketing Research and Data Analytics | 6 |
MKTG-397 | Integrated Marketing Communications | 6 |
MKTG-400 | Brand Management | 6 |
MKTG-493 | Strategic Marketing | 6 |
MKTG-496 | Consumer Behavior | 6 |
Section: C Business Electives
ECTS: Min. 12 Max. 12
Notes: Or any ACCT-, BADM-, COMM-, ECON-, FIN-, HOSP-, MIS-, MGT-, MKTG-, SPRT-, TOUR- course not taken as a major core or concentration requirement.
Task-Based Internship has a credit range of 2-12 ECTS – students may select BADM-482 (2 ECTS) or BADM-483 (4 ECTS) or BADM-486 (6 ECTS) or BADM-489 (12 ECTS).
Special Topics in Business has a credit range of 2-6 ECTS – students may select BADM-491 (2 ECTS) or BADM-491A (4 ECTS) or BADM-491B (6 ECTS).
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-486 | Task-Based Internship | 6 |
BADM-491B | Special Topics in Business | 6 |
Section: D Language Expression
ECTS: Min. 18 Max. 18
Notes:(1) Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE.
(2) Students must complete either BADM-231 or BADM-332.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-231 | Business Communications | 6 |
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
Section: E Computer Electives
ECTS: Min. 12 Max. 12
Notes: Or any other COMP-, MIS-, or MULT- course
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-150 | Microcomputer Applications | 6 |
COMP-151 | Computer Fundamentals | 6 |
MIS-151 | Business Software Applications | 6 |
MIS-215 | Project Management | 6 |
MIS-220 | Technologies for the Social Web | 6 |
MULT-160 | Introduction to Multimedia | 6 |
Section: F Mathematics Electives
ECTS: Min. 24 Max. 24
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
IMGT-486 | Quantitative Methods | 6 |
MATH-105 | Intermediate Algebra | 6 |
MATH-108 | Finite Maths with Applied Calculus | 6 |
MATH-221 | Statistics I | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
Section: G Humanities and Social Sciences Electives
ECTS: Min. 6 Max. 18
Notes: Or any language course with FREN-, GERM-, ITAL-, RUS-, SPAN-, GREK-, TURK prefix.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ANTH-105 | Cultural Anthropology | 6 |
ART-110 | Introduction to Visual Arts | 6 |
ART-111 | Greek Art | 6 |
ENGL-102 | Western World Literature and Composition | 6 |
ESCI-200 | Society and Environment | 6 |
EUS-103 | Modern European History and Politics | 6 |
HIST-201 | World History to 1500 | 6 |
HIST-257 | Modern Cypriot History and Politics | 6 |
HIST-265 | The US and World History Since 1945 | 6 |
MUCT-107 | Music Appreciation | 6 |
MUCT-110 | Fundamentals of Music | 6 |
PHIL-101 | Introduction to Philosophy | 6 |
PSCI-101 | American National Government | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
PSY-111 | General Psychology II | 6 |
PSY-210 | Social Psychology | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
UNIC-100 | University Experience | 6 |
Εξάμηνο 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110 | Accounting I | 6 |
ECON-261 | Principles of Microeconomics | 6 |
MATH-105 | Intermediate Algebra | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
Εξάμηνο 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-111 | Accounting II | 6 |
MATH-221 | Statistics I | 6 |
ECON-262 | Principles of Macroeconomics | 6 |
MIS-220 | Technologies for the Social Web | 6 |
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
Εξάμηνο 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
ACCT-211 | Managerial Accounting | 6 |
BADM-230 | Business Law | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
Εξάμηνο 4
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-291 | Marketing | 6 |
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
BADM-121 | Business Ethics | 6 |
MKTG-220 | Technologies for the Social Web | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
Εξάμηνο 5
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MIS-251 | Information Systems Concepts | 6 |
IMGT-486 | Quantitative Methods | 6 |
MKTG-256 | Web-Based Applications Development | 6 |
MKTG-301 | Social Media Marketing | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
Εξάμηνο 6
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-431 | Research Methods in Business | 6 |
MKTG-331 | CSR and Sustainable Marketing | 6 |
MKTG-397 | Integrated Marketing Communications | 6 |
MKTG-370 | Omnichannel Retailing | 6 |
BADM-486 | Task-Based Internship | 6 |
Εξάμηνο 7
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-475 | Strategy and Business Policy | 6 |
MKTG-380 | Marketing of Services | 6 |
MKTG-396 | Marketing Research and Data Analytics | 6 |
MKTG-390 | Digital Marketing | 6 |
PHIL-101 | Introduction to Philosophy | 6 |