Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα

(BΒΑ, 4 Έτη)

Διάρκεια Σπουδών

4 έτη

Τίτλος Σπουδών

Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών

Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)

Γλώσσα Διδασκαλίας

Αγγλική

Μέθοδος Φοίτησης

Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

240

Πληροφορίες

Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα (BΒΑ, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης Full-time or Part-time
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240

Πληροφορίες

Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στo Μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα στοχεύει στην παροχή γνώσεων σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων και πιο εξειδικευμένων γνώσεων στο Μάρκετινγκ και τα Ψηφιακά Μέσα. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων καθώς και ο διαθεματικός χαρακτήρας του προγράμματος όπως επίσης και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.

Πιο συγκεκριμένα οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι να:

  1. Παρουσιάσει και να επεξηγήσει τις βασικές αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  2. Εφαρμόσει τις πιο πάνω αρχές στην επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  3. Προσφέρει δεξιότητες και εμπειρία για εργασία σε πολυπολιτισμικές ομάδες.
  4. Εκπαιδεύσει τους φοιτητές να ηγούνται με ηθικό και βιώσιμο τρόπο σε ένα περιβάλλον συνεχούς κοινωνικής, οικονομικής και τεχνολογικής αλλαγής.
  5. Προσφέρει εργαλεία και πρακτική για ανάλυση δεδομένων σχετικών με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  6. Ενισχύσει την κριτική σκέψη με σκοπό τη βελτίωση της λήψης στρατηγικών αποφάσεων.
  7. Αναπτύξει τις δεξιότητες γραφής των φοιτητών και φοιτητριών σε θέματα που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  8. Καλλιεργήσει τις δεξιότητες παρουσίασης των φοιτητών και φοιτητριών.

Η ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και στα Ψηφιακά Μέσα στοχεύει στην παροχή εξειδίκευσης στον τομέα του Μάρκετινγκ και των Ψηφιακών Μέσων. Οι κύριοι στόχοι της ειδίκευσης είναι να:

  1. Παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να σχεδιάζoνται, να αναπτύσσονται και να εφαρμόζονται η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων, το άμεσο μάρκετινγκ, οι δημόσιες σχέσεις, οι προσωπικές πωλήσεις και οι διαδραστικές εκστρατείες στο Διαδίκτυο.
  2. Αναπτύξει κατανόηση της σημασίας της ενσωμάτωσης των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  3. Συζητήσει τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα του μάρκετινγκ.
  4. Παρέχει τις γνώσεις που χρειάζονται για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  5. Προσφέρει τεχνογνωσία στη στρατηγική και ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας.
  6. Εξερευνήσει τη χρήση των ψηφιακών μέσων για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής μάρκετινγκ ενός οργανισμού

Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)

Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο  από  7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου,  λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη  ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας.

  • TOEFL – 525 και άνω
  • Computer-based TOEFL – 193 και άνω
  • Internet-based TOEFL – 80 και άνω
  • IELTS – 6 και άνω
  • Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
  • Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
  • GCSE English Language “O” Level – C και άνω
  • Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
  • Pearson PTE General – Level 3 και άνω
  • KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
  • Anglia – Level B2 και άνω
  • IEB Advances Programme English – Pass
  • Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  1. Εφαρμόζουν εννοιολογικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  2. Συζητούν επιχειρηματικές ιδέες εμπεριστατωμένα και δημιουργικά.
  3. Εκτιμούν την αυξανόμενα πολύπλοκη φύση της παγκόσμιας οικονομίας και θεσμών και να αναγνωρίζουν την επίδρασή τους στη διαχείριση και την ανάπτυξη των οργανισμών.
  4. Βελτιστοποιούν τις επιχειρηματικές διαδικασίες για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του έντονου ανταγωνισμού.
  5. Υιοθετούν μια ηθική προσέγγιση στη διαχείριση εταιρικών πρακτικών για την αντιμετώπιση και επίλυση της αυξημένης πίεσης από τα ενδιαφερόμενα μέρη.
  6. Χρησιμοποιούν δεξιότητες που απαιτούνται για διαπραγμάτευση και επίλυση συγκρούσεων για την ενίσχυση των συνεργασιών προστιθέμενης αξίας.
  7. Αξιολογούν κριτικά δεδομένα, να αναλύουν και ερμηνεύουν ευρήματα για να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις.
  8. Προσδιορίζουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία έρευνας και προσομοίωσης.
  9. Χρησιμοποιούν ερευνητικές δεξιότητες για να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ερευνητικά έργα στις επιχειρήσεις.
  10. Παρουσιάζουν τις ιδέες τους αποτελεσματικά, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.

Η εξειδίκευση στο Μάρκετινγκ και τα Ψηφιακά Μέσα αναμένεται να εξοπλίσει τους αποφοίτους με δεξιότητες για να:

  1. Σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν προγράμματα διαφήμισης, προώθησης πωλήσεων, άμεσου μάρκετινγκ, δημοσίων σχέσεων, προσωπικών πωλήσεων και διαδραστικών/διαδικτυακών καμπανιών.
  2. Συνδυάζουν τα διάφορα εργαλεία επικοινωνίας μάρκετινγκ αποτελεσματικά.
  3. Συζητούν τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα του μάρκετινγκ.
  4. Σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  5. Σχεδιάζουν στρατηγική επικοινωνίας για τα κοινωνικά δίκτυα.
  6. Xρησιμοποιoύν ψηφιακά μέσα για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ ενός οργανισμού.
Section: A Business Requirements
ECTS: Min. 84 Max. 84
Notes: (1) Students may select to complete BADM-439 or BADM-493.

Course ID Course Title ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ACCT-111 Accounting II 6
ACCT-211 Managerial Accounting 6
BADM-230 Business Law 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
BADM-431 Research Methods in Business 6
BADM-439 Senior Simulation in Business 6
BADM-475 Strategy and Business Policy 6
BADM-493 Final Year Project 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
FIN-266 Managerial Finance 6
IMGT-488 Operations Management 6
MGT-281 Introduction to Management 6
MIS-251 Information Systems Concepts 6
MKTG-291 Marketing 6

Section: B Concentration: Marketing and Digital Media
ECTS: Min. 72 Max. 72

Course ID Course Title ECTS Credits
MKTG-220 Technologies for the Social Web 6
MKTG-256 Web-Based Applications Development 6
MKTG-301 Social Media Marketing 6
MKTG-331 CSR and Sustainable Marketing 6
MKTG-370 Omnichannel Retailing 6
MKTG-380 Marketing of Services 6
MKTG-390 Digital Marketing 6
MKTG-396 Marketing Research and Data Analytics 6
MKTG-397 Integrated Marketing Communications 6
MKTG-400 Brand Management 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6

Section: C Business Electives
ECTS: Min. 12 Max. 12
Notes: Or any ACCT-, BADM-, COMM-, ECON-, FIN-, HOSP-, MIS-, MGT-, MKTG-, SPRT-, TOUR- course not taken as a major core or concentration requirement.

Task-Based Internship has a credit range of 2-12 ECTS – students may select BADM-482 (2 ECTS) or BADM-483 (4 ECTS) or BADM-486 (6 ECTS) or BADM-489 (12 ECTS).

Special Topics in Business has a credit range of 2-6 ECTS – students may select BADM-491 (2 ECTS) or BADM-491A (4 ECTS) or BADM-491B (6 ECTS).

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-486 Task-Based Internship 6
BADM-491B Special Topics in Business 6

Section: D Language Expression
ECTS: Min. 18 Max. 18
Notes:(1) Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE.
(2) Students must complete either BADM-231 or BADM-332.

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-101 English Composition 6

Section: E Computer Electives
ECTS: Min. 12 Max. 12
Notes: Or any other COMP-, MIS-, or MULT- course

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-150 Microcomputer Applications 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
MIS-151 Business Software Applications 6
MIS-215 Project Management 6
MIS-220 Technologies for the Social Web 6
MULT-160 Introduction to Multimedia 6

Section: F Mathematics Electives
ECTS: Min. 24 Max. 24

Course ID Course Title ECTS Credits
IMGT-486 Quantitative Methods 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 6
MATH-221 Statistics I 6
MATH-321 Statistics II 6

Section: G Humanities and Social Sciences Electives
ECTS: Min. 6 Max. 18
Notes: Or any language course with FREN-, GERM-, ITAL-, RUS-, SPAN-, GREK-, TURK prefix.

Course ID Course Title ECTS Credits
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
ART-111 Greek Art 6
ENGL-102 Western World Literature and Composition 6
ESCI-200 Society and Environment 6
EUS-103 Modern European History and Politics 6
HIST-201 World History to 1500 6
HIST-257 Modern Cypriot History and Politics 6
HIST-265 The US and World History Since 1945 6
MUCT-107 Music Appreciation 6
MUCT-110 Fundamentals of Music 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6
PSCI-101 American National Government 6
PSY-110 General Psychology I 6
PSY-111 General Psychology II 6
PSY-210 Social Psychology 6
SOC-101 Principles of Sociology 6
UNIC-100 University Experience 6

Εξάμηνο 1

Course ID Course Title ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
ENGL-101 English Composition 6

Εξάμηνο 2

Course ID Course Title ECTS Credits
ACCT-111 Accounting II 6
MATH-221 Statistics I 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
MIS-220 Technologies for the Social Web 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6

Εξάμηνο 3

Course ID Course Title ECTS Credits
MGT-281 Introduction to Management 6
ACCT-211 Managerial Accounting 6
BADM-230 Business Law 6
MATH-321 Statistics II 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6

Εξάμηνο 4

Course ID Course Title ECTS Credits
MKTG-291 Marketing 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
BADM-121 Business Ethics 6
MKTG-220 Technologies for the Social Web 6
PSY-110 General Psychology I 6

Εξάμηνο 5

Course ID Course Title ECTS Credits
MIS-251 Information Systems Concepts 6
IMGT-486 Quantitative Methods 6
MKTG-256 Web-Based Applications Development 6
MKTG-301 Social Media Marketing 6
SOC-101 Principles of Sociology 6

Εξάμηνο 6

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-431 Research Methods in Business 6
MKTG-331 CSR and Sustainable Marketing 6
MKTG-397 Integrated Marketing Communications 6
MKTG-370 Omnichannel Retailing 6
BADM-486 Task-Based Internship 6

Εξάμηνο 7

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-475 Strategy and Business Policy 6
MKTG-380 Marketing of Services 6
MKTG-396 Marketing Research and Data Analytics 6
MKTG-390 Digital Marketing 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6

Εξάμηνο 8

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-493 Final Year Project 6
MKTG-400 Brand Management 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
BADM-491B Special Topics in Business 6
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Professor Haritini Tsangari

Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance
Member of Senate

Professor Alkis Thrassou

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Svetlana Sapuric

Acting Associate Head of Department
Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Ioanna Papasolomou

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Katerina Morphi

Lecturer
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Maria Michailidis

Professor
School of Business
Department of Management

Professor Petros Lois

Head of Department
Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Despo Ktoridou

Head of Department
Professor
School of Business
Department of Management

Professor Angelika Kokkinaki

Dean of the School of Business
Professor
School of Business
Department of Management
MBA Director
Member of the Senate

Mr Harry Kogetsidis

Associate Lecturer
School of Business
Department of Management

Professor Rudiger Kaufmann

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Melpo Iacovidou

Assistant Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance
Director, Erasmus+ and NEOLAiA Alliance Unit (ENAU)

Dr Spyros Hadjidakis

Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Epaminondas Epaminonda

Associate Head of Department
Programme Coordinator
Associate Professor
School of Business
Department of Management
Member of the Senate

Dr Marlen Demetriou

Associate Professor
School of Business
Department of Management

Mr Marios Christou

Associate Lecturer
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Melita Charitou

Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Dmitry Apraksin

Director of IT (University Level)
IT Department
Assistant Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr Alexandros Antonaras

Associate Professor
School of Business
Department of Management
Vice President of Student Services

Mr George Zervides

Adjunct Faculty

Dr Valiantis Marios

Adjunct Faculty

Dr Styliani Kleanthous

Adjunct Faculty

Angelos Iacovides

Head of Marketing & Communication (Intercollege)

Mr Antonis Constantinou

Adjunct Faculty

Go to Top