Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ

(BΒΑ, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών

4 έτη

Τίτλος Σπουδών

Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών

Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)

Γλώσσα Διδασκαλίας

Αγγλική

Μέθοδος Φοίτησης

Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

240

Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ (BΒΑ, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης Full-time or Part-time
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240

Πληροφορίες

Περιγραφή Προγράμματος

Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ στοχεύει στην παροχή γνώσεων σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων και πιο εξειδικευμένων γνώσεων στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ. Σε συμφωνία με τη φιλοσοφία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας για παροχή ολοκληρωμένης γενικής εκπαίδευσης και εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων, το πρόγραμμα προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες την ευκαιρία να συνδυάσουν τη μάθησή τους σε ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών κλάδων με τομείς που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την επικοινωνία και δεξιότητες δημιουργικότητας. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων, καθώς και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.

Πιο συγκεκριμένα οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι:

  1. Η ανάπτυξη εμπειρογνωμοσύνης σε βασικούς τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων όπως η Επιχειρηματικότητα, η Στρατηγική, η Λογιστική, τα Χρηματοοικονομικά, το Μάρκετινγκ και τα Πληροφοριακά συστήματα.
  2. Η επισήμανση της μεταβαλλόμενης φύσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας και της σημασίας κατανόησης του παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
  3. Η κατανοηση των ηθικών ζητήματων που προκύπτουν από τις επιχιερηματικές αποφάσεις και η σημασία του να λαμβάνονται αιτιολογημένες αποφάσεις, αναγνωρίζοντας την πολυπλοκότητα και την ποικιλομορφία του περιβάλλοντος.
  4. Η ανάπτυξη δεξιοτήτων ηγεσίας, επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.
  5. Η παροχή βασικών γνώσεων Μαθηματικών, Στατιστικής, Μεθόδων Έρευνας και Πληροφορικής.
  6. Η βελτίωση της χρήσης της Αγγλικής γλώσσας με την επιλογή σχετικών μαθημάτων και τη χρήση της στη διδασκαλία των μαθημάτων.
  7. Η δυνατότητα επιλογής μαθημάτων από άλλους κλάδους που ενδιαφέρουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες.
  8. Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.
  9. Η βελτίωση ικανοτήτων διεξαγωγής έρευνας, συγγραφής κειμένων και παρουσίασης.

Η ειδίκευση στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων στον τομέα των στις Επικοινωνιών Μάρκετιγκ. Πιο συγκεκριμένα, οι κύριοι στόχοι της ειδίκευσης είναι να:

  1. Παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή διαφημιστικών καμπανιών, προώθηση πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων, προσωπικών πωλήσεων και διαδραστικών/διαδικτυακών εκστρατειών.
  2. Αναπτύξει την κατανόηση της σημασίας της ολοκλήρωσης των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  3. Συζητήσει τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα των επικοινωνιών μάρκετινγκ.
  4. Παρουσιάσει τις βασικές αρχές για το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου πρόγραμματος επικοινωνιών μάρκετινγκ.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Οι απόφοιτοι του κλάδου μπορούν να εργαστούν σε οποιοδήποτε θέση σχετίζεται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, όπως σε διοικητικές θέσεις στο ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, σε Τράπεζες, σε τμήματα πωλήσεων, ως Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, κ.α. ή να επιλέξουν μία καριέρεα που σχετίζεται περισσότερο με Μάρκετιγκ. Μπορούν βέβαια να επιλέξουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.

Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους για μεταπτυχιακό πτυχίο, όπως το MBA, MA, MSc ή MPhil ή να εισέλθουν σε διδακτορικό πρόγραμμα (ανάλογα με τις απαιτήσεις του πανεπιστημίου).

Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο  από  7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου,  λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη  ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας, τα οποία προσφέρονται από το International Gateway Centre (IGC) του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

  • TOEFL – 525 και άνω
  • Computer-based TOEFL – 193 και άνω
  • Internet-based TOEFL – 80 και άνω
  • IELTS – 6 και άνω
  • Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
  • Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
  • GCSE English Language “O” Level – C και άνω
  • Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
  • Pearson PTE General – Level 3 και άνω
  • KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
  • Anglia – Level B2 και άνω
  • IEB Advances Programme English – Pass
  • Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος της Διοίκησης Επιχειρήσεων οι απόφοιτοι αναμένεται να είναι σε θέση να:

  1. Εφαρμόζουν εννοιολογικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  2. Συζητούν επιχειρηματικές ιδέες εμπεριστατωμένα και δημιουργικά.
  3. Εκτιμούν την αυξανόμενα πολύπλοκη φύση της παγκόσμιας οικονομίας και θεσμών και να αναγνωρίζουν την επίδρασή τους στη διαχείριση και την ανάπτυξη των οργανισμών.
  4. Βελτιστοποιουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του έντονου ανταγωνισμού.
  5. Υιοθετούν μια ηθική προσέγγιση στη διαχείριση εταιρικών πρακτικών για την αντιμετώπιση και επίλυση της αυξημένης πίεσης από τα ενδιαφερόμενα μέρη.
  6. Χρησιμοποιούν δεξιότητες που απαιτούνται για διαπραγμάτευση και επίλυση συγκρούσεων για την ενίσχυση των συνεργασιών προστιθέμενης αξίας.
  7. Αξιολογούν κριτικά δεδομένα, να αναλύουν και ερμηνεύουν ευρήματα για να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις.
  8. Προσδιορίζουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία έρευνας και προσομοίωσης.
  9. Χρησιμοποιηούν ερευνητικές δεξιότητες για να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ερευνητικά έργα στις επιχειρήσεις.
  10. Παρουσιάζουν τις ιδέες τους αποτελεσματικά, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.

Η ειδίκευση στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ αναμένεται να εφοδιάσει τους απόφοιτους με ικανότητες να:

  1. Αναλύουν και να αξιολογούν κριτικά τα βασικά χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες κάθε εργαλείου επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  2. Αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιών μάρκετινγκ.
  3. Σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν διαφημίσεις, προώθηση πωλήσεων, άμεσο μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, προσωπικές πωλήσεις και διαδραστικές / διαδικτυακές καμπάνιες.
  4. Προσδιορίζουν και να αξιολογούν βασικές προκλήσεις, εξελίξεις και τάσεις που επηρεάζουν τα διάφορα εργαλεία προώθησης και τα κανάλια επικοινωνίας
Section: A Business Requirements
ECTS: Min. 84 Max. 90
Notes: (1) Students may select to complete BADM-439 or BADM-493.
(2) COMP-454 is for students following the concentration on Information Systems and Social Media
Course ID Course Title ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ACCT-111 Accounting II 6
ACCT-211 Managerial Accounting 6
BADM-230 Business Law 6
BADM-232 Business Law II 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
BADM-431 Research Methods in Business 6
BADM-439 Senior Simulation in Business 6
BADM-475 Strategy and Business Policy 6
BADM-493 Final Year Project 6
COMP-454 Information Systems Project 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
FIN-266 Managerial Finance 6
IMGT-488 Operations Management 6
MGT-281 Introduction to Management 6
MKTG-291 Marketing 6

Section: B Concentration: Marketing Communications
ECTS: Min. 48 Max. 60

Course ID Course Title ECTS Credits
MKTG-301 Social Media Marketing 6
MKTG-321 Marketing Public Relations 6
MKTG-330 Marketing and Social Responsibility 6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 6
MKTG-360 Selling and Sales Management 6
MKTG-380 Marketing of Services 6
MKTG-390 Digital Marketing 6
MKTG-393 Advertising 6
MKTG-405 Media Planning 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6

Section: C Business Electives
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Or any ACCT-, BADM-, COMM-, ECON-, FIN-, HOSP-, MIS-, MGT-, MKTG-, SPRT-, TOUR- course not taken as a major core or concentration requirement.
BADM-491 may have a credit range of 2-6 ECTS.

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-491 Special Topics in Business 2
MKTG-499 Marketing Practicum 6

Section: D Language Expression
ECTS: Min. 18 Max. 30
Notes:(1) Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE.
(2) Students must complete BADM-231 or BADM-332.

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
BENG-100 College English 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-100 Basic Writing 6
ENGL-101 English Composition 6

Section: E Computer Electives
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Or any other COMP-, MIS-, or MULT- course

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-150 Microcomputer Applications 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
MIS-151 Business Software Applications 6
MIS-351 Information Systems Concepts 6

Section: F Mathematics Electives
ECTS: Min. 24 Max. 30

Course ID Course Title ECTS Credits
IMGT-486 Quantitative Methods 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 6
MATH-321 Statistics II 6

Section: G Humanities and Social Sciences Electives
ECTS: Min. 18 Max. 24
NotesL Or any language course with FREN-, GERM-, ITAL-, RUS-, SPAN-, GREK-, TURK prefix.

Course ID Course Title ECTS Credits
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
ART-111 Greek Art 6
BADM-121 Business Ethics 6
ENGL-102 Western World Literature and Composition 6
ESCI-200 Society and Environment 6
EUS-103 Modern European History and Politics 6
HIST-201 World History to 1500 6
HIST-257 Modern Cypriot History and Politics 6
HIST-265 The US and World History Since 1945 6
MUCT-107 Music Appreciation 6
MUCT-110 Fundamentals of Music 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6
PSCI-101 American National Government 6
PSY-110 General Psychology I 6
PSY-111 General Psychology II 6
PSY-210 Social Psychology 6
SOC-101 Principles of Sociology 6
UNIC-100 University Experience 6

Semester 1

Course Code Course Title ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ECON-261 Principles of Microeconomics 6
ENGL-100 Basic Writing 6
MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 6
MIS-151 Business Software Applications 6

Semester 2

Course Code Course Title ECTS Credits
ACCT-111 Accounting II 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
ECON-262 Principles of Macroeconomics 6
MATH-221 Statistics I 6
MGT-281 Introduction to Management 6

Semester 3

Course Code Course Title ECTS Credits
ACCT-211 Managerial Accounting 6
BADM-234 Organizational Behavior 6
ENGL-101 English Composition 6
MKTG-291 Marketing 6
PSY-110 General Psychology I 6

Semester 4

Course Code Course Title ECTS Credits
BADM-121 Business Ethics 6
BADM-230 Business Law 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
FIN-266 Managerial Finance 6
SOC-101 Principles of Sociology 6

Semester 5

Course Code Course Title ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-232 Business Law II 6
MKTG-301 Social Media Marketing 6
MKTG-393 Advertising 6
MKTG-398 Marketing Research 6

Semester 6

Course Code Course Title ECTS Credits
BADM-332 Technical Writing and Research 6
BADM-431 Research Methods in Business 6
MKTG-310 Integrated Marketing Communications 6
MKTG-321 Marketing Public Relations 6
MKTG-360 Selling and Sales Management 6

Semester 7

Course Code Course Title ECTS Credits
IMGT-486 Quantitative Methods 6
MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 6
MKTG-375 Relationship Marketing and Internal Marketing 6
MKTG-405 Media Planning 6
MKTG-493 Strategic Marketing 6

Semester 8

Course Code Course Title ECTS Credits
BADM-439 Senior Simulation in Business 6
MATH-321 Statistics II 6
MKTG-390 E-Marketing 6
MKTG-400 Brand Marketing 6
MKTG-496 Consumer Behavior 6
The above semester breakdown is an indicative one. A few of the courses are electives and can be substituted by others. Students may contact their academic advisor and consult their academic pathway found on this website under “Schools & Programmes”.

Professor Haritini Tsangari

Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance
Member of Senate

Professor Alkis Thrassou

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Svetlana Sapuric

Acting Associate Head of Department
Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Ioanna Papasolomou

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Katerina Morphi

Lecturer
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Maria Michailidis

Professor
School of Business
Department of Management

Professor Petros Lois

Head of Department
Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Professor Despo Ktoridou

Head of Department
Professor
School of Business
Department of Management

Professor Angelika Kokkinaki

Dean of the School of Business
Professor
School of Business
Department of Management
MBA Director
Member of the Senate

Mr Harry Kogetsidis

Associate Lecturer
School of Business
Department of Management

Professor Rudiger Kaufmann

Professor
School of Business
Department of Management

Dr Melpo Iacovidou

Assistant Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance
Director, Erasmus+ and NEOLAiA Alliance Unit (ENAU)

Dr Spyros Hadjidakis

Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Epaminondas Epaminonda

Associate Head of Department
Programme Coordinator
Associate Professor
School of Business
Department of Management
Member of the Senate

Dr Marlen Demetriou

Associate Professor
School of Business
Department of Management

Mr Marios Christou

Associate Lecturer
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Melita Charitou

Associate Professor
School of Business
Department of Accounting, Economics and Finance

Dr Dmitry Apraksin

Director of IT (University Level)
IT Department
Assistant Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr Alexandros Antonaras

Associate Professor
School of Business
Department of Management
Vice President of Student Services

Mr George Zervides

Adjunct Faculty

Dr Valiantis Marios

Adjunct Faculty

Dr Styliani Kleanthous

Adjunct Faculty

Angelos Iacovides

Head of Marketing & Communication (Intercollege)

Mr Antonis Constantinou

Adjunct Faculty

Go to Top