Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ
(MBA, 3 Εξάμηνα) - Εξ Αποστάσεως
Διάρκεια Σπουδών
3 Εξάμηνα
Τίτλος Σπουδών
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάρκετινγκ
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Μεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική και Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης
Εξ Αποστάσεως
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
90
Πληροφορίες
Διοίκηση Επιχειρήσεων: Μάρκετινγκ (MBA, 3 Εξάμηνα) – Εξ Αποστάσεως
Διάρκεια Σπουδών | 3 Εξάμηνα |
Τίτλος Σπουδών | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάρκετινγκ |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Μεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Αγγλική και Ελληνική |
Μέθοδος Φοίτησης | Εξ Αποστάσεως |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 90 |
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
Το πρόγραμμα MBA του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στοχεύει στην παροχή στους φοιτητές μιας στέρεας βάσης επιχειρηματικής εκπαίδευσης που τους επιτρέπει να γίνουν αποτελεσματικοί διευθυντές οπουδήποτε στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον που αλλάζει γρήγορα. Το πρόγραμμα αυτό είναι ιδιαίτερα ενοποιημένο στο πρακτικό πλαίσο, παραμένοντας κοντά στην πραγματική επιχειρηματική πρακτική. Επιδιώκει να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους όσον αφορά τη διαχείριση και την ηγεσία, να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον και να προσαρμοστούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες κοινωνικές, πολιτικές, νομικές και οικονομικές συνθήκες.
Πιο συγκεκριμένα, οι κύριοι στόχοι του προγράμματος περιλαμβάνουν:
- Εξοπλισμός των φοιτητών με όλες τις απαραίτητες δεξιότητες, στάσεις και προσέγγιση για να καθοδηγήσουν τις αποφάσεις τους ως στελέχη επιχειρήσεων.
- Ανάπτυξη των ικανοτήτων των φοιτητών να χειρίζονται τα σημερινά προβλήματα και τις προοπτικές των επιχειρηματικών οργανώσεων που λειτουργούν σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο.
- Επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν τις θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες και τις γνώσεις τους.
- Ενίσχυση της πνευματικής ανάπτυξης και της ωριμότητας των σπουδαστών.
- Βοήθεια στους μαθητές να αναλύσουν, να εξετάσουν, να ερευνήσουν και να συνθέσουν τις νέες γνώσεις και ικανότητες που θα αποκτήσουν.
- Εξασφάλιση της υψηλότερης δυνατής διείσδυσης σε κάθε υποκείμενη έρευνα και εξάντληση εννοιολογικών ακαδημαϊκών καθώς και πρακτικών επιπτώσεων.
- Εξασφάλιση του αναγκαίου επιπέδου εκπαίδευσης για την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων και ικανοτήτων και για την απόδειξη της πνευματικής ανεξαρτησίας.
- Προσφέρει γνώση των επαγγελματικών δυνατοτήτων και σύγχρονων οργανισμών που λειτουργούν στο πλαίσιο του σημερινού ανταγωνιστικού κόσμου.
- Παροχή στους συμμετέχουσες φοιτητές των απαραίτητων δεξιοτήτων για να καθοδηγήσουν τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αποφάσεις τους.
- Παροχή εκπαίδευσης σε διεθνή διοίκηση στους συμμετέχοντες που θα τους επιτρέψει να καταστούν αποτελεσματικοί γενικοί διευθυντές οπουδήποτε στο σημερινό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
- Παροχή φοιτητών με μεταπτυχιακό επίπεδο επιχειρηματικής εκπαίδευσης που επικεντρώνεται τόσο στις θεωρίες όσο και στην έρευνα από μια ολιστική επιχειρηματική άποψη.
- Παροχή στους μαθητές των απαραίτητων δεξιοτήτων, στάσεων και προσεγγίσεων για να καθοδηγούν τις αποφάσεις τους ως στελέχη επιχειρήσεων.
- Παροχή στους φοιτητές της δυνατότητας να χειριστούν τα σημερινά προβλήματα και την προοπτική για επιχειρηματικές οργανώσεις που λειτουργούν σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο.
- Δίνει έμφαση στις ευρωπαϊκές και διεθνείς επιχειρηματικές προοπτικές.
Επαγγελματικά Προφίλ Αποφοίτων
Αναμένουμε ότι οι σπουδαστές μας θα προέρχονται από θέσεις Διοίκησης ή Ανώτερης Διοίκησης σε διαφορετικούς τομείς ιδιωτικού ενδιαφέροντος και οργανισμούς στο πλαίσιο της κυβέρνησης και της βιομηχανίας, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και στο εξωτερικό. Εταιρείες όπως η Royal Dutch Airlines, η Revlon, η Tradex, η Κυπριακή Τηλεπικοινωνιακή Αρχή, η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου, η Air Trans, η Cybarco, η Demstar, η Addidas και πολλές άλλες. Θέσεις που κατέχουν ορισμένοι από τους απόφοιτους μας είναι όπως του Διευθυντή Μάρκετινγκ, του Οικονομικού Διευθυντή, του Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και του Οικονομικού Ελεγκτή κλπ
Τα τελευταία χρόνια, οι απόφοιτοι μας έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικές θέσεις στην αγορά. Αρκετοί από αυτούς έχουν αναλάβει τραπεζικές θέσεις, θέσεις σε εταιρείες off-shore και σε ακαδημαϊκά ιδρύματα. Ορισμένες από τις θέσεις είναι του σύμβουλου στο Υπουργείο της Λιβύης, Ανώτερου IT σε μια εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, Διευθυντή σε μια μεγάλης εταιρεία Granite, Διευθυντή της Demstar, Οικονομικού Διευθυντή ενός Πανεπιστημίου και πολλές άλλες θέσεις.
Πολλοί από τους απόφοιτους του προγράμματος MBA συνέχισαν με διδακτορικά προγράμματα στην Κύπρο, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. Το MBA του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας αποτέλεσε ένα βήμα για περαιτέρω ακαδημαϊκές και επαγγελματικές σπουδές.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές Τρίτου Κύκλου (Διδακτορικές Σπουδές)
Ελάχιστη προϋπόθεση για εισδοχή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών αποτελεί η κατοχή πτυχίου (Bachelor’s Degree), από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο.
Εκτός από τα παραπάνω, οι υποψήφιοι πρέπει επίσης να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Standardized Test Scores – Η εξέταση (GMAT) απαιτείται από όλους τους φοιτητές με ελάχιστο βαθμό βαθμολογίας 400. Οι σπουδαστές με γενικό βαθμό πτυχίου 2,5 ή υψηλότερο στο σύστημα 4-point ή 2.2 για τα πρότυπα του Ηνωμένου Βασιλείου ή ισοδύναμο ή τρία έτη επαγγελματικής εμπειρίας, θα απαλλάσσονται από την εξέταση του GMAT. Ένας υποψήφιος χωρίς GMAT μπορεί προσωρινά να εισαχθεί και να επιτραπεί να εγγραφεί τα προπαρασκευαστικά μαθήματα, αλλά θα πρέπει να υποβάλει την βαθμολογία της εξέτασης GMAT όπως προαναφέρθηκε, προκειμένου να γίνουν δεκτός ως φοιτητής του MBA.
- Βιογραφικό σημείωμα (CV) που υποδεικνύει την εκπαίδευση, την ακαδημαϊκή και επαγγελματική πείρα του αιτητή, τις δημοσιεύσεις, τα βραβεία κλπ.
- Επιστολές συστάσεων – Απαιτούνται δύο επιστολές συστάσεων από άτομα που γνωρίζουν τον αιτητή στο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό του περιβάλλον
- Προσωπική δήλωση – Ο υποψήφιος υποχρεούται να υποβάλει μία συνοπτική έκθεση για το πως η φοίτηση και η απόκτηση του ΜΒΑ θα τον βοηθήσει στην επαγγελματική/ ακαδημαϊκή του σταδιοδρομία.
- Ικανότητα στην ελληνική γλώσσα για το πρόγραμμα που προσφέρεται στην ελληνική γλώσσα
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι φοιτητές πληρούν τις απαιτήσεις για την αγγλική γλώσσα, εάν η γλώσσα διδασκαλίας του πρώτου τους πτυχίου ήταν η αγγλική. Σε άλλη περίπτωση, θα πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό TOEFL με ελάχιστο βαθμό 550 paper-based ή 213 για εξέταση computer-based, ή Internet-based TOEFL (iBT) με βαθμολογία τουλάχιστον 79-80 ή GCSE “O” Level με ελάχιστο βαθμό “C” ή IELTS με βαθμολογία 6.5 ή επιτυχία στις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, επίπεδο ENGL-100. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει μαθήματα Αγγλικών όλων των επιπέδων, βοηθώντας τους φοιτητές να φτάσουν στο επίπεδο που απαιτείται για εισδοχή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, εβδομαδιαίες διαδραστικές δραστηριότητες, μελέτες, θετική συμμετοχή στις συζητήσεις στο φόρουμ του μαθήματος κτλ.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 90 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- Να επιδείξουν αποτελεσματικές δεξιότητες ηγεσίας και διαχείρισης με αυξημένη πολιτιστική συνείδηση και εκλεπτυσμένη παγκόσμια προοπτική.
- Να επιδείξουν ακαδημαϊκή ανεξαρτησία και να συνθέσουν το ατομικό τους επαγγελματικό προφίλ όταν ασχολούνται με σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με τη σταδιοδρομία τους.
- Να εκτελέσουν σε βάθος ακαδημαϊκή έρευνα.
- Να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους με πρακτικό τρόπο, μέσα από τη συγγραφή της διατριβής τους και να είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικές καταστάσεις ζωής.
- Να εφαρμόσουν τις ικανότητες που απέκτησαν λαμβάνοντας μια ολοκληρωμένη άποψη όλων των αναλυτικών εργαλείων που βοηθούν στην διεξαγωγή εμπεριστατωμένων αναλύσεων βιομηχανιών και ανταγωνιστών, προβλέπουν την ανταγωνιστική συμπεριφορά και αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανώσεις αναπτύσσουν και διατηρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με την πάροδο του χρόνου.
- Να σχεδιάσουν και να οργανώσουν αποτελεσματικές οργανώσεις και να τους βοηθήσουν στην επίτευξη ανώτερης απόδοσης.
- Να διαχειριστούν τους ανθρώπινους πόρους της οργάνωσής τους και παρακινήσουν τους ανθρώπους να επιτύχουν το όραμα της οργάνωσής τους.
- Να αξιολογήσουν την ανταγωνιστική θέση του οργανισμού του και εφαρμόσουν τις κατάλληλες αποφάσεις μάρκετινγκ και στρατηγικής για την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης τους.
- Να χρησιμοποιήσουν τις σύνθετες διαδικασίες που υπογραμμίζουν την ανάπτυξη και την κατασκευή προϊόντων καθώς και τη δημιουργία και την παροχή υπηρεσιών.
- Να εφαρμόσουν μια ισορροπία μεταξύ της επιστημονικής έρευνας και της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
- Να αξιολογούν πολύπλοκες επενδύσεις, θέτουν και εκτελούν χρηματοοικονομικές πολιτικές εντός ενός οργανισμού και ενισχύουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες.
Section: A Foundation Courses
ECTS: Min. 0 Max. 0
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-540DE | Foundations in Economics | 0 |
MBAN-550DE | Foundations in Accounting | 0 |
MBAN-560DE | Foundations in Statistics and Research | 0 |
Section: B Compulsory Courses
ECTS: Min. 36 Max. 36
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-610DE | Organizations and HR Management | 6 |
MBAN-620DE | Business Economics | 6 |
MBAN-630DE | Financial and Managerial Accounting | 6 |
MBAN-640DE | Financial Management | 6 |
MBAN-650DE | Strategic Marketing | 6 |
MBAN-660DE | Corporate Strategy | 6 |
Section: C Concentration: Marketing
ECTS: Min. 54 Max. 54
Notes: THESIS Option – Students must complete MBAN-710DE, MBAN-720DE and MBAN-740DE plus 2 concentration courses.
NON-THESIS Option – Students must complete MBAN-710DE, MBAN-720DE, MBAN-671DE and MBAN-672DE plus 5 concentration courses.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-671DE | Business Processes and Systems | 6 |
MBAN-672DE | Globalization and International Business Challenges | 6 |
MBAN-710DE | Decision Making Methods and Tools | 6 |
MBAN-720DE | Scholarship and Research | 6 |
MBAN-734DE | Relationship Marketing | 6 |
MBAN-740DE | Thesis in Marketing | 30 |
MBAN-748DE | Consumer Behaviour | 6 |
MBAN-749DE | Marketing of Services | 6 |
MBAN-751DE | Corporate Social Responsibility | 6 |
MBAN-752DE | Marketing Communications | 6 |
MBAN-753DE | Global Marketing | 6 |
Section: D Unallocated Courses
ECTS: Min. 0 Max. 0
Section: A Προπαρασκευαστικά Μαθήματα
ECTS: Min. 0 Max. 0
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-540DG | Οικονομικά | 0 |
MBAN-550DG | Λογιστική | 0 |
MBAN-560DG | Στατιστική και Έρευνα | 0 |
Section: B Υποχρεωτικά Μαθήματα
ECTS: Min. 36 Max. 36
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-610DG | Οργανισμοί και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού | 6 |
MBAN-620DG | Οικονομική των Επιχειρήσεων | 6 |
MBAN-630DG | Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική | 6 |
MBAN-640DG | Χρηματοοικονομική Διοίκηση | 6 |
MBAN-650DG | Στρατηγικό Μάρκετινγκ | 6 |
MBAN-660DG | Εταιρική Στρατηγική | 6 |
Section: C Κατεύθυνση: Μάρκετινγκ
ECTS: Min. 54 Max. 54
Notes: Επιλογή ΜΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ – Οι φοιτητές/τριες πρέπει να συμπληρώσουν τα υποχρεωτικά μαθήματα MBAN-710DG, MBAN-720DG and MBAN-740DG και 2 μαθήματα κατεύθυνσης.
Επιλογή ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ – Οι φοιτητές/τριες πρέπει να συμπληρώσουν τα υποχρεωτικά μαθήματα MBAN-710DG, MBAN-720DG, MBAN-671DG και MBAN-672DG και 5 μαθήματα κατεύθυνσης.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-671DG | Επιχειρησιακές Διαδικασίες και Συστήματα | 6 |
MBAN-672DG | Παγκοσμιοποίηση και Διεθνείς Επιχειρηματικές Προκλήσεις | 6 |
MBAN-710DG | Μεθόδοι και Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων | 6 |
MBAN-720DG | Αρχές Ακαδημαϊκής Έρευνας | 6 |
MBAN-734DG | Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Σχέσεων | 6 |
MBAN-740DG | Πτυχιακή στο Μάρκετινγκ | 30 |
MBAN-748DG | Συμπεριφορά Καταναλωτών | 6 |
MBAN-749DG | Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Υπηρεσιών | 6 |
MBAN-751DG | Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη | 6 |
MBAN-752DG | Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Επικοινωνιών | 6 |
MBAN-753DG | Διεθνές Μάρκετινγκ | 6 |
Section: D Unallocated Courses
ECTS: Min. 0 Max. 0
Εξάμηνο 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-610DE | Organizations and HR Management | 6 |
MBAN-620DE | Business Economics | 6 |
MBAN-630DE | Financial and Managerial Accounting | 6 |
MBAN-650DE | Strategic Marketing | 6 |
MBAN-748DE | Consumer Behaviour | 6 |
Εξάμηνο 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-640DE | Financial Management | 6 |
MBAN-660DE | Corporate Strategy | 6 |
MBAN-710DE | Decision Making Methods and Tools | 6 |
MBAN-720DE | Scholarship and Research | 6 |
MBAN-734DE | Relationship Marketing | 6 |
Εξάμηνο 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-740DE | Thesis in Marketing | 30 |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.
Εξάμηνο 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-610DG | Οργανισμοί και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού | 6 |
MBAN-620DG | Οικονομική των Επιχειρήσεων | 6 |
MBAN-630DG | Χρηματοοικονομική και Διοικητική Λογιστική | 6 |
MBAN-650DG | Στρατηγικό Μάρκετινγκ | 6 |
MBAN-748DG | Συμπεριφορά Καταναλωτών | 6 |
Εξάμηνο 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-640DG | Χρηματοοικονομική Διοίκηση | 6 |
MBAN-660DG | Εταιρική Στρατηγική | 6 |
MBAN-710DG | Μεθόδοι και Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων | 6 |
MBAN-720DG | Αρχές Ακαδημαϊκής Έρευνας | 6 |
MBAN-734DG | Μάρκετινγκ Επιχειρησιακών Σχέσεων | 6 |
Εξάμηνο 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MBAN-740DG | Πτυχιακή στο Μάρκετινγκ | 30 |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.