Πληροφορική

(Πτυχίο, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών

4 έτη

Τίτλος Σπουδών

Πληροφορική, Πτυχίο

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών

Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)

Γλώσσα Διδασκαλίας

Αγγλική

Μέθοδος Φοίτησης

Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

240

Πληροφορίες

Πληροφορική (Πτυχίο, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πληροφορική, Πτυχίο
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240 ECTS

Πληροφορίες

Περιγραφή Προγράμματος

To πτυχιακό πρόγραμμα Πληροφορικής στοχεύει στο να προσφέρει στους μαθητές μια ολοκληρωμένη βάση στον τομέα της επιστήμης των υπολογιστών και να τους προετοιμάσει να γίνουν αποτελεσματικοί επαγγελματίες πληροφορικής. Το πρόγραμμα βασίζεται τόσο στη θεωρία όσο και στην πρακτική, με έμφαση στις έννοιες και τις τεχνικές που είναι απαραίτητες για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων υπολογιστών. Μετά την αποφοίτησή του ο φοιτητής είναι έτοιμος να εργοδοτηθεί στη βιομηχανία ή αν επιλέξει να συνεχίσει σε μεταπτυχιακές σπουδές.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί γύρω από έναν πυρήνα τεχνολογίας υπολογιστών, επίλυσης προβλημάτων, συστηματικής ανάπτυξης προγραμμάτων και σύγχρονων προσεγγίσεων ανάλυσης και σχεδιασμού συστημάτων με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες, όπως αυτές απαιτούνται για την εκπαίδευση των επαγγελματιών πληροφορικής που καλούνται να υλοποιήσουν σύνθετα συστήματα λογισμικού κατάλληλα για τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας μας.

Το πρόγραμμα στοχεύει πρωτίστως στα εξής:

  • Παροχή προς τους φοιτητές προηγμένων θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων και δεξιοτήτων της πληροφορικής, επιτρέποντάς τους να εργαστούν στον κλάδο της πληροφορικής στον εμπορικό, βιομηχανικό και κυβερνητικό τομέα.
  • Ανάπτυξη των δυνατότητων των φοιτητών ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να αναπτύξουν τις προσωπικές και επαγγελματικές τους δυνατότητες, και να είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στην ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας στην επιστήμη των υπολογιστών.
  • Προετοιμασία των φοιτητών για συνέχεια της μόρφωσής τους με μεταπτυχιακές σπουδές και έρευνα.
  • Παροχή προς τους φοιτητές μιας ισχυρής αίσθησης κοινωνικής δέσμευσης, παγκόσμιου οράματος και της ικανότητας ανεξάρτητης αυτομάθησης.

Πιο αναλυτικά οι κύριοι στόχοι του προγράμματος είναι:

  • Να βελτιώσει την κριτική σκέψη των φοιτητών και να αναπτύξει τις βασικές τους δεξιότητες ανάλυσης, επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων.
  • Να εισαγάγει το πεδίο της επιστήμης των υπολογιστών και των αρχών των υπολογιστών, της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού.
  • Να προσφέρει εξοικείωση στους φοιτητές σχετικά με τις σημαντικότερες εμπορικές εφαρμογές της πληροφορικής και τις σχετικές υπολογιστικές τεχνικές.
  • Να εισαγάγει τους φοιτητές σε έννοιες προγραμματισμού και μεθοδολογίες σχεδιασμού, ανάπτυξης, ελέγχου και τεκμηρίωσης προγραμμάτων.
  • Να εισαγάγει τεχνικές για συστηματική ανάλυση προβλημάτων, προδιαγραφές προγραμμάτων, σχεδιασμό, κωδικοποίηση, έλεγχο, εντοπισμό σφαλμάτων και τεκμηρίωση προγραμμάτων.
  • Να προσφέρει εξοικείωση στους φοιτητές σχετικά με τις σύγχρονες και δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού και λειτουργικά συστήματα.
  • Να εισαγάγει τις αρχές που διέπουν την μηχανική λογισμικού υπολογιστών, τα συστημάτα βάσεων δεδομένων, τα δίκτυα υπολογιστών, την ασφάλεια υπολογιστών και δεδομένων καθώς και το διαδίκτυο.
  • Να εξετάσει και να αξιολογήσει τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα και να εφαρμόσει σύγχρονες τεχνικές υπολογιστών στη δημιουργία νέων και βελτιωμένων επιχειρησιακών συστημάτων πληροφοριών.
  • Να ενσωματώσει θεωρητικά μοντέλα με την πρακτική υπολογιστών, έτσι ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί ο ρόλος της πρακτικής εφαρμογής στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των μεθόδων προδιαγραφής, επικύρωσης και εκτέλεσης.
  • Να προσφέρει στους φοιτητές την δυνατότητα να κατανοήσουν τα μοντέλα υπολογισμού και τα μέσα εφαρμογής τους τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού υπολογιστών όσο και σε λογισμικό.
  • Να προσφέρει εξοικείωση στους φοιτητές με τις νέες εξελίξεις στον τομέα της Επιστήμης των Υπολογιστών, όπως η Μηχανική Μάθηση και η Τεχνητή Νοημοσύνη (Machine Learning and Artificial Intelligence), η κυβερνοασφάλεια (Cybersecurity), το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερεις θεματικές ενότητες οι οποίες μπορούν να εξερευνηθούν μέσω των μαθημάτων επιλογής του προγράμματος. Πιο συγκεκριμένα, διατίθενται οι ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  1. Κυβερνοασφάλεια και ιδιωτικότητα (Security and Privacy)
  2. Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική Μάθηση (Artificial Intelligence and Machine Learning)
  3. Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things)
  4. Εικονική Πραγματικότητα και δημιουργία Παιγνιδιών (Virtual Reality and Game Development)

Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν κάποια θεματική ενότητα, θα πρέπει να παρακολουθήσουν τουλάχιστον τρία μαθήματα από την αντίστοιχη περιοχή.

Επαγγελματικά προφίλ αποφοίτων

Πρόσφατες μελέτες και προβλέψεις για την απασχολησιμότητα επιβεβαιώνουν εκείνες που δημοσιεύθηκαν τα προηγούμενα χρόνια και προβλέπουν υψηλή ζήτηση ειδικευμένων εμπειρογνωμόνων ψηφιακής τεχνολογίας και επαγγελματιών Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Παρακάτω παραθέτουμε μερικές σημαντικές προβλέψεις από σχετικά δημοσιεύματα.

  • Ο Μεγάλος Συνασπισμός για τις Ψηφιακές Εργασίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – European Commission’s Grand Coalition for Digital Jobs – (μια εταιρική σχέση πολλών ενδιαφερομένων) συγκεντρώθηκε «για την αντιμετώπιση της έλλειψης ψηφιακών δεξιοτήτων στην Ευρώπη και των χιλιάδων κενών θέσεων που σχετίζονται με τις ΤΠΕ σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας». Αν και εκατομμύρια Ευρωπαίοι σήμερα δεν έχουν δουλειά, οι εταιρείες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένους ειδικούς στην ψηφιακή τεχνολογία. Εκτιμάται ότι θα υπάρξουν 1,6 εκατομμύρια κενές θέσεις για επαγγελματίες ΤΠΕ έως το 2030 [1]. Όπως δήλωσε ο Richard Bruton, Υπουργός Επιχειρήσεων και Καινοτομίας στην Ιρλανδία στην ομιλία του στο συνέδριο «Πλήρωση των κενών: Διάσκεψη e-Skills & Education for Digital Jobs»: «Ακόμη και κατά τη διάρκεια της ύφεσης, η απασχόληση αυξήθηκε στον τομέα των ΤΠΕ και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια λόγω της παγκόσμιας εκθετικής αύξησης της ζήτησης για internet επόμενης γενιάς, ΤΠΕ κινητής τηλεφωνίας, κοινωνική δικτύωση και τεχνολογίες ασφάλειας πληροφοριών. ” [2].
  • Ταυτόχρονα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας, Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ, εκτιμά ότι «η απασχόληση των επαγγελμάτων πληροφορικής και τεχνολογίας πληροφοριών προβλέπεται να αυξηθεί 11% από το 2019 έως το 2029, ταχύτερα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Αυτά τα επαγγέλματα αναμένεται να προσθέσουν περίπου 531.200 νέες θέσεις εργασίας [3]. Επιπλέον, «η απασχόληση αναλυτών ασφάλειας πληροφοριών προβλέπεται να αυξηθεί κατά 32%  από το 2018 μέχρι το 2028, πολύ πιο γρήγορα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Η ζήτηση για αναλυτές ασφάλειας πληροφοριών αναμένεται να είναι πολύ υψηλή, καθώς αυτοί οι αναλυτές θα χρειαστούν για να δημιουργήσουν καινοτόμες λύσεις για να αποτρέψουν τους χάκερ από το να κλέψουν κρίσιμες πληροφορίες ή να προκαλέσουν προβλήματα σε δίκτυα υπολογιστών.” [4].Η απασχολησιμότητα στην τοπική αγορά ενισχύεται επίσης από την εγγραφή των αποφοίτων του προγράμματος πληροφορικής στο Επιστημονικό και Τεχνικό Επιμελητήριο Κύπρου (ΕΤΕΚ) που τους παρέχει άδεια για να εργοδοτηθούν στον τομέα της πληροφορικής.

Πηγές:

Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)

Κριτήρια Εισδοχής

Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο  από  7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου,  λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη  ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας.

  • TOEFL – 525 και άνω
  • Computer-based TOEFL – 193 και άνω
  • Internet-based TOEFL – 80 και άνω
  • IELTS – 6 και άνω
  • Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
  • Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
  • GCSE English Language “O” Level – C και άνω
  • Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
  • Pearson PTE General – Level 3 και άνω
  • KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
  • Anglia – Level B2 και άνω
  • IEB Advances Programme English – Pass

Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες κτλ.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της  αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:

  1. Να χρησιμοποιούν τη γνώση και την κατανόηση, στη μοντελοποίηση και το σχεδιασμό συστημάτων, διαδικασιών και προγραμμάτων που βασίζονται σε υπολογιστή, με τρόπο που να αποδεικνύει την κατανόηση της αντιστάθμισης στις επιλογές σχεδιασμού.
  2.  Να προσδιορίζουν και να αναλύουν κριτήρια και προδιαγραφές κατάλληλες για συγκεκριμένα προβλήματα και να σχεδιάζουν στρατηγικές για τη λύση τους.
  3. Να καταλαβαίνουν τα στοιχεία της υπολογιστικής σκέψης, να αναγνωρίζουν τη δυνατότητα εφαρμογής της σε άλλους τομείς και να είναι σε θέση να την εφαρμόζουν σε κατάλληλες περιστάσεις.
  4. Να αναλύουν το βαθμό στον οποίο ένα σύστημα, διαδικασία και πρόγραμμα που βασίζεται σε υπολογιστή, πληροί τα κριτήρια που ορίζονται για την τρέχουσα χρήση και τη μελλοντική του ανάπτυξη.
  5. Να ανάπτυσουν κατάλληλες θεωρίες, πρακτικές και εργαλεία για την προδιαγραφή, το σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη συντήρηση, καθώς και την αξιολόγηση συστημάτων, διαδικασιών και προγραμμάτων που βασίζονται σε υπολογιστή.
  6. Να αναγνωρίζουν και να καθοδηγούνται από τα κοινωνικά, επαγγελματικά, νομικά και ηθικά, καθώς και πολιτιστικά ζητήματα που εμπλέκονται στη χρήση της τεχνολογίας των υπολογιστών.
  7. Να προσδιορίζουν, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν συστήματα, διαδικασίες και προγράμματα που βασίζονται σε υπολογιστή, καθώς και να εφαρμόζουν αρχές διαχείρισης έργων λογισμικού.
  8. Να αξιολογούν τα συστήματα, τις διαδικασίες και τα προγράμματα που βασίζονται σε υπολογιστές, με βάση γενικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και πιθανούς συμβιβασμούς που παρουσιάζονται στο δεδομένο πρόβλημα.
  9. Να εφαρμόζουν τις αρχές διαχείρισης δεδομένων, μοντελοποίησης και οργάνωσης σε προβλήματα που προκύπτουν σε συστήματα βάσεων δεδομένων.
  10. Να εφαρμόζουν τις αρχές της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή στην αξιολόγηση και κατασκευή ενός ευρέος φάσματος υλικών, όπως, διεπαφές χρήστη, ιστοσελίδες, συστήματα πολυμέσων και κινητά συστήματα.
  11. Να προσδιορίζουν τυχόν κινδύνους, θέματα ασφάλειας και προστασίας που ενδέχεται να εμπλέκονται στη λειτουργία του εξοπλισμού υπολογιστών εντός ενός δεδομένου πλαισίου.
  12. Να αναπτύσουν αποτελεσματικά εργαλεία που θα χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση και τεκμηρίωση λογισμικού.  Συγκεκριμένα, ως μέρος της διαδικασίας χρήσης υπολογιστών για την επίλυση πρακτικών προβλημάτων.
  13. Να είναι ενήμεροι σχετικά με την ύπαρξη ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού (open source) και να συμμετέχουν αποτελεσματικά σε έργα ανοιχτού κώδικα.Να εργαστούν αποτελεσματικά ως μέλος μιας ομάδας ανάπτυξης.
  14. Να εργαστούν αποτελεσματικά ως μέλος μιας ομάδας ανάπτυξης.
Section: A Major Requirements
ECTS: Min. 120 Max. 120

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-111 Programming Principles I 6
COMP-113 Programming Principles II 6
COMP-116 Software Development Lab I 6
COMP-118 Software Development Lab II 6
COMP-201 Systems Analysis and Design 6
COMP-211 Data Structures 6
COMP-212 Object-Oriented Programming 6
COMP-302 Database Management Systems 6
COMP-321 Theory of Computation 6
COMP-335 Computer Organization and Architecture 6
COMP-354 Operating Systems 6
COMP-358 Networks and Data Communication 6
COMP-370 Algorithms 6
COMP-401 Software Engineering 6
COMP-405 Artificial Intelligence 6
COMP-417 Parallel and Distributed Computing 6
COMP-431 Computer Security 6
COMP-498 Final Year Project I 6
COMP-499 Final Year Project II 6
ECE-110 Digital Systems 6

Section: B Major Electives
ECTS: Min. 36 Max. 60
Notes:
Thematic areas are optional. Students following a specific Thematic Area, will need to
take a minimum of three courses from the respective area as follows:

  • Thematic Area 1 – Cybersecurity and Privacy: COMP-242, COMP-385, COMP-432,COMP-433
  • Thematic Area 2 – Artificial Intelligence and Machine Learning: COMP-244, COMP-344, COMP-406, COMP-447
  • Thematic Area 3 – Internet of Things: COMP-285, COMP-470, COMP-474, COMP- 475
  • Thematic Area 4 – Virtual Reality and Game Development: COMP-320, COMP-386, COMP-410
Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-213 Visual Programming 6
COMP-242 Data Privacy and Ethics 6
COMP-244 Machine Learning and Data Mining I 6
COMP-254 Assembly Language Programming 6
COMP-263 Human Computer Interaction 6
COMP-285 Mobile Computing Application Development 6
COMP-320 Computer Graphics 6
COMP-340 Big Data 6
COMP-344 Machine Learning and Data Mining II 6
COMP-385 Defensive Programming 6
COMP-386 Game Programming 6
COMP-387 Blockchain Programming 6
COMP-399A Special Topics in Computer Science 2
COMP-399B Special Topics in Computer Science 4
COMP-399C Special Topics in Computer Science 6
COMP-402 Advanced Databases 6
COMP-406 Artificial Intelligence II 6
COMP-410 Virtual Reality Game Development 6
COMP-412 Internet Programming 6
COMP-413 Systems Programming 6
COMP-421 Compiler Design 6
COMP-432 Network Security 6
COMP-433 Ethical Hacking 6
COMP-435 Advanced Computer Architecture 6
COMP-447 Neural Networks and Deep Learning 6
COMP-458 Network Protocols 6
COMP-470 Internet Technologies 6
COMP-474 Cloud Computing 6
COMP-475 Internet of Things and Wearable Technologies 6
COMP-492 Industry Placement 6

Section: C Math, Science and Engineering Electives
ECTS: Min. 30 Max. 60

Course ID Course Title ECTS Credits
BIOL-110 Elements of Biology 6
CHEM-104 Introduction to Organic and Biological Chemistry 6
ECE-100 Electric Circuits I 6
ECE-210 Electronics I 6
MATH-101 Discrete Mathematics 6
MATH-186 Elementary Number Theory 8
MATH-195 Calculus I 6
MATH-196 Calculus II 6
MATH-225 Probability and Statistics I 6
MATH-276 Calculus III 6
MATH-280 Linear Algebra I 6
MATH-330 Ordinary Differential Equations 6
MATH-341 Numerical Analysis I 8
PHYS-110 Elements of Physics 6
PHYS-150 General Physics I 8
PHYS-160 General Physics II 8

Section: D Business Electives
ECTS: Min. 6 Max. 24

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-234 Organizational Behavior 6
BUS-111 Accounting 6
ECON-200 Fundamental Economics 6
MGT-281 Introduction to Management 6
MGT-370 Management of Innovation and Technology 6
MGT-400 Knowledge Management 6
MIS-215 Project Management 6
MIS-303 Database Applications Development 6
MIS-351 Information Systems Concepts 6
MIS-390 E-Business 6
MIS-456 Management of Information Systems 6
MIS-460 Supply Chain Management 6
MKTG-291 Marketing 6

Section: E Language Expression
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such
as TOEFL or GCE.

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
BENG-100 College English 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-100 Basic Writing 6
ENGL-101 English Composition 6

Section: F Liberal Arts Electives
ECTS: Min. 6 Max. 24

Course ID Course Title ECTS Credits
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
ENGL-102 Western World Literature and Composition 6
EUS-103 Modern European History and Politics 6
FREN-101 French Language and Culture I 6
FREN-102 French Language and Culture II 6
GERM-101 German Language and Culture I 6
GERM-102 German Language and Culture II 6
HIST-201 World History to 1500 6
HIST-257 Modern Cypriot History and Politics 6
HIST-265 The US and World History Since 1945 6
ITAL-101 Italian Language and Culture I 6
ITAL-102 Italian Language and Culture II 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6
PHIL-120 Ethics 6
PSY-110 General Psychology I 6
PSY-111 General Psychology II 6
PSY-210 Social Psychology 6
RUS-101 Russian Language and Culture I 6
RUS-102 Russian Language and Culture II 6
SOC-101 Principles of Sociology 6
UNIC-100 University Experience 6

Section: G Unallocated Courses
ECTS: Min. 0 Max. 0

Semester 1

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-111 Programming Principles I 6
COMP-116 Software Development Lab I 6
ECE-110 Digital Systems 6
MATH-101 Discrete Mathematics 6
MATH-195 Calculus I 6

Semester 2

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-113 Programming Principles II 6
COMP-118 Software Development Lab II 6
ENGL-101 English Composition 6
MATH-196 Calculus II 6
SOC-101 Principles of Sociology 6

Semester 3

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-201 Systems Analysis and Design 6
COMP-211 Data Structures 6
COMP-212 Object-Oriented Programming 6
COMP-213 Visual Programming 6
MIS-215 Project Management 6

Semester 4

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-332 Technical Writing and Research 6
MATH-225 Probability and Statistics I 6
MATH-280 Linear Algebra I 6
COMP-244 Machine Learning and Data Mining I 6
COMP-263 Human Computer Interaction 6

Semester 5

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-321 Theory of Computation 6
COMP-335 Computer Organization and Architecture 6
COMP-242 Data Privacy and Ethics 6
COMP-410 Virtual Reality Game Development 6
COMP-320 Computer Graphics 6

Semester 6

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-302 Database Management Systems 6
COMP-354 Operating Systems 6
COMP-358 Networks and Data Communication 6
COMP-370 Algorithms 6
MGT-400 Knowledge Management 6

Semester 7

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-405 Artificial Intelligence 6
COMP-417 Parallel and Distributed Computing 6
COMP-498 Final Year Project I 6
COMP-447 Neural Networks and Deep Learning 6
COMP-433 Ethical Hacking 6

Semester 8

Course ID Course Title ECTS Credits
COMP-401 Software Engineering 6
COMP-431 Computer Security 6
COMP-499 Final Year Project II 6
COMP-340 Big Data 6
COMP-492 Industry Placement 6

Σημείωση: Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Dr Andreas Savva

Associate Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr Charalambos Christou

Associate Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science
Member of the Senate

Dr Chris Christou

Associate Head of Department
Associate Professor
Department of Design & Multimedia
School of Humanities and Social Sciences

Dr Demetris Trihinas

Assistant Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr Dmitry Apraksin

Head of IT Department
IT Department
Assistant Professor School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr George Chailos

Associate Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr George Portides

Assistant Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Dr Stelios Neophytou

Head of Department
Associate Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Engineering

Dr Vasso Stylianou

Associate Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Professor Athena Stassopoulou

Head of Department
Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Professor Constandinos Mavromoustakis

Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Professor Harald Gjermundrod

Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Professor Ioanna Dionysiou

Associate Head of Department
Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science
Member of the Senate

Professor Ioannis Katakis

Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science

Professor Nectarios Papanicolaou

Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science
Member of the Council

Professor Philippos Pouyioutas

Rector
Professor
School of Sciences and Engineering
Department of Computer Science
Member of the Council, Member of the Senate

Dr Konstantinos Karasavvas

Adjunct Faculty

Dr Michalis Agathocleous

Adjunct Faculty

Dr Nicholas Loulloudes

Adjunct Faculty

Go to Top