Πληροφορική
(Πτυχίο, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Πληροφορική, Πτυχίο
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης
Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Πληροφορίες
Πληροφορική (Πτυχίο, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πληροφορική, Πτυχίο |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Αγγλική |
Μέθοδος Φοίτησης | Πλήρης ή Μερική Φοίτηση |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 ECTS |
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
To πτυχιακό πρόγραμμα Πληροφορικής στοχεύει στο να προσφέρει στους μαθητές μια ολοκληρωμένη βάση στον τομέα της επιστήμης των υπολογιστών και να τους προετοιμάσει να γίνουν αποτελεσματικοί επαγγελματίες πληροφορικής. Το πρόγραμμα βασίζεται τόσο στη θεωρία όσο και στην πρακτική, με έμφαση στις έννοιες και τις τεχνικές που είναι απαραίτητες για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων υπολογιστών. Μετά την αποφοίτησή του ο φοιτητής είναι έτοιμος να εργοδοτηθεί στη βιομηχανία ή αν επιλέξει να συνεχίσει σε μεταπτυχιακές σπουδές.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί γύρω από έναν πυρήνα τεχνολογίας υπολογιστών, επίλυσης προβλημάτων, συστηματικής ανάπτυξης προγραμμάτων και σύγχρονων προσεγγίσεων ανάλυσης και σχεδιασμού συστημάτων με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες, όπως αυτές απαιτούνται για την εκπαίδευση των επαγγελματιών πληροφορικής που καλούνται να υλοποιήσουν σύνθετα συστήματα λογισμικού κατάλληλα για τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας μας.
Το πρόγραμμα στοχεύει πρωτίστως στα εξής:
- Παροχή προς τους φοιτητές προηγμένων θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων και δεξιοτήτων της πληροφορικής, επιτρέποντάς τους να εργαστούν στον κλάδο της πληροφορικής στον εμπορικό, βιομηχανικό και κυβερνητικό τομέα.
- Ανάπτυξη των δυνατότητων των φοιτητών ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να αναπτύξουν τις προσωπικές και επαγγελματικές τους δυνατότητες, και να είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στην ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας στην επιστήμη των υπολογιστών.
- Προετοιμασία των φοιτητών για συνέχεια της μόρφωσής τους με μεταπτυχιακές σπουδές και έρευνα.
- Παροχή προς τους φοιτητές μιας ισχυρής αίσθησης κοινωνικής δέσμευσης, παγκόσμιου οράματος και της ικανότητας ανεξάρτητης αυτομάθησης.
Πιο αναλυτικά οι κύριοι στόχοι του προγράμματος είναι:
- Να βελτιώσει την κριτική σκέψη των φοιτητών και να αναπτύξει τις βασικές τους δεξιότητες ανάλυσης, επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων.
- Να εισαγάγει το πεδίο της επιστήμης των υπολογιστών και των αρχών των υπολογιστών, της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού.
- Να προσφέρει εξοικείωση στους φοιτητές σχετικά με τις σημαντικότερες εμπορικές εφαρμογές της πληροφορικής και τις σχετικές υπολογιστικές τεχνικές.
- Να εισαγάγει τους φοιτητές σε έννοιες προγραμματισμού και μεθοδολογίες σχεδιασμού, ανάπτυξης, ελέγχου και τεκμηρίωσης προγραμμάτων.
- Να εισαγάγει τεχνικές για συστηματική ανάλυση προβλημάτων, προδιαγραφές προγραμμάτων, σχεδιασμό, κωδικοποίηση, έλεγχο, εντοπισμό σφαλμάτων και τεκμηρίωση προγραμμάτων.
- Να προσφέρει εξοικείωση στους φοιτητές σχετικά με τις σύγχρονες και δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού και λειτουργικά συστήματα.
- Να εισαγάγει τις αρχές που διέπουν την μηχανική λογισμικού υπολογιστών, τα συστημάτα βάσεων δεδομένων, τα δίκτυα υπολογιστών, την ασφάλεια υπολογιστών και δεδομένων καθώς και το διαδίκτυο.
- Να εξετάσει και να αξιολογήσει τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα και να εφαρμόσει σύγχρονες τεχνικές υπολογιστών στη δημιουργία νέων και βελτιωμένων επιχειρησιακών συστημάτων πληροφοριών.
- Να ενσωματώσει θεωρητικά μοντέλα με την πρακτική υπολογιστών, έτσι ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί ο ρόλος της πρακτικής εφαρμογής στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των μεθόδων προδιαγραφής, επικύρωσης και εκτέλεσης.
- Να προσφέρει στους φοιτητές την δυνατότητα να κατανοήσουν τα μοντέλα υπολογισμού και τα μέσα εφαρμογής τους τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού υπολογιστών όσο και σε λογισμικό.
- Να προσφέρει εξοικείωση στους φοιτητές με τις νέες εξελίξεις στον τομέα της Επιστήμης των Υπολογιστών, όπως η Μηχανική Μάθηση και η Τεχνητή Νοημοσύνη (Machine Learning and Artificial Intelligence), η κυβερνοασφάλεια (Cybersecurity), το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT).
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερεις θεματικές ενότητες οι οποίες μπορούν να εξερευνηθούν μέσω των μαθημάτων επιλογής του προγράμματος. Πιο συγκεκριμένα, διατίθενται οι ακόλουθες θεματικές ενότητες:
- Κυβερνοασφάλεια και ιδιωτικότητα (Security and Privacy)
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική Μάθηση (Artificial Intelligence and Machine Learning)
- Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things)
- Εικονική Πραγματικότητα και δημιουργία Παιγνιδιών (Virtual Reality and Game Development)
Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν κάποια θεματική ενότητα, θα πρέπει να παρακολουθήσουν τουλάχιστον τρία μαθήματα από την αντίστοιχη περιοχή.
Επαγγελματικά προφίλ αποφοίτων
Πρόσφατες μελέτες και προβλέψεις για την απασχολησιμότητα επιβεβαιώνουν εκείνες που δημοσιεύθηκαν τα προηγούμενα χρόνια και προβλέπουν υψηλή ζήτηση ειδικευμένων εμπειρογνωμόνων ψηφιακής τεχνολογίας και επαγγελματιών Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Παρακάτω παραθέτουμε μερικές σημαντικές προβλέψεις από σχετικά δημοσιεύματα.
- Ο Μεγάλος Συνασπισμός για τις Ψηφιακές Εργασίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – European Commission’s Grand Coalition for Digital Jobs – (μια εταιρική σχέση πολλών ενδιαφερομένων) συγκεντρώθηκε «για την αντιμετώπιση της έλλειψης ψηφιακών δεξιοτήτων στην Ευρώπη και των χιλιάδων κενών θέσεων που σχετίζονται με τις ΤΠΕ σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας». Αν και εκατομμύρια Ευρωπαίοι σήμερα δεν έχουν δουλειά, οι εταιρείες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένους ειδικούς στην ψηφιακή τεχνολογία. Εκτιμάται ότι θα υπάρξουν 1,6 εκατομμύρια κενές θέσεις για επαγγελματίες ΤΠΕ έως το 2030 [1]. Όπως δήλωσε ο Richard Bruton, Υπουργός Επιχειρήσεων και Καινοτομίας στην Ιρλανδία στην ομιλία του στο συνέδριο «Πλήρωση των κενών: Διάσκεψη e-Skills & Education for Digital Jobs»: «Ακόμη και κατά τη διάρκεια της ύφεσης, η απασχόληση αυξήθηκε στον τομέα των ΤΠΕ και αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια λόγω της παγκόσμιας εκθετικής αύξησης της ζήτησης για internet επόμενης γενιάς, ΤΠΕ κινητής τηλεφωνίας, κοινωνική δικτύωση και τεχνολογίες ασφάλειας πληροφοριών. ” [2].
- Ταυτόχρονα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας, Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ, εκτιμά ότι «η απασχόληση των επαγγελμάτων πληροφορικής και τεχνολογίας πληροφοριών προβλέπεται να αυξηθεί 11% από το 2019 έως το 2029, ταχύτερα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Αυτά τα επαγγέλματα αναμένεται να προσθέσουν περίπου 531.200 νέες θέσεις εργασίας [3]. Επιπλέον, «η απασχόληση αναλυτών ασφάλειας πληροφοριών προβλέπεται να αυξηθεί κατά 32% από το 2018 μέχρι το 2028, πολύ πιο γρήγορα από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Η ζήτηση για αναλυτές ασφάλειας πληροφοριών αναμένεται να είναι πολύ υψηλή, καθώς αυτοί οι αναλυτές θα χρειαστούν για να δημιουργήσουν καινοτόμες λύσεις για να αποτρέψουν τους χάκερ από το να κλέψουν κρίσιμες πληροφορίες ή να προκαλέσουν προβλήματα σε δίκτυα υπολογιστών.” [4].Η απασχολησιμότητα στην τοπική αγορά ενισχύεται επίσης από την εγγραφή των αποφοίτων του προγράμματος πληροφορικής στο Επιστημονικό και Τεχνικό Επιμελητήριο Κύπρου (ΕΤΕΚ) που τους παρέχει άδεια για να εργοδοτηθούν στον τομέα της πληροφορικής.
Πηγές:
- [1] EURES, European Commission, The future of work: ICT professionals, Sept. 2020 https://ec.europa.eu/eures/public/news/-/asset_publisher/L2ZVYxNxK11W/content/the-future-of-work-ict-professionals?inheritRedirect=false
- [2] Filling the Gaps: e-SKILLS AND EDUCATION FOR DIGITAL JOBS, Conference report, European Commission, 2013, industriall-europe.eu/Sectors/ICT/2013/GCReport-final.pdf (last access November 9, 2019).
- [3] “Occupational Outlook Handbook”, U.S. Bureau of Labor Statistics, https://www.bls.gov/ooh/computer-and-information-technology/home.htm, Sept. 2020
- [4] Occupational Outlook Handbook, 2019 Edition, Information Security Analysts, Bureau of Labor Statistics, U.S. Department of Labor, at http://www.bls.gov/ooh/computer-and-information-technology/information-security-analysts.htm (last access November 15, 2019).
Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)
Κριτήρια Εισδοχής
Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο από 7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου, λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας.
- TOEFL – 525 και άνω
- Computer-based TOEFL – 193 και άνω
- Internet-based TOEFL – 80 και άνω
- IELTS – 6 και άνω
- Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
- Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
- GCSE English Language “O” Level – C και άνω
- Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
- Pearson PTE General – Level 3 και άνω
- KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
- Anglia – Level B2 και άνω
- IEB Advances Programme English – Pass
Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες κτλ.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
- Να χρησιμοποιούν τη γνώση και την κατανόηση, στη μοντελοποίηση και το σχεδιασμό συστημάτων, διαδικασιών και προγραμμάτων που βασίζονται σε υπολογιστή, με τρόπο που να αποδεικνύει την κατανόηση της αντιστάθμισης στις επιλογές σχεδιασμού.
- Να προσδιορίζουν και να αναλύουν κριτήρια και προδιαγραφές κατάλληλες για συγκεκριμένα προβλήματα και να σχεδιάζουν στρατηγικές για τη λύση τους.
- Να καταλαβαίνουν τα στοιχεία της υπολογιστικής σκέψης, να αναγνωρίζουν τη δυνατότητα εφαρμογής της σε άλλους τομείς και να είναι σε θέση να την εφαρμόζουν σε κατάλληλες περιστάσεις.
- Να αναλύουν το βαθμό στον οποίο ένα σύστημα, διαδικασία και πρόγραμμα που βασίζεται σε υπολογιστή, πληροί τα κριτήρια που ορίζονται για την τρέχουσα χρήση και τη μελλοντική του ανάπτυξη.
- Να ανάπτυσουν κατάλληλες θεωρίες, πρακτικές και εργαλεία για την προδιαγραφή, το σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη συντήρηση, καθώς και την αξιολόγηση συστημάτων, διαδικασιών και προγραμμάτων που βασίζονται σε υπολογιστή.
- Να αναγνωρίζουν και να καθοδηγούνται από τα κοινωνικά, επαγγελματικά, νομικά και ηθικά, καθώς και πολιτιστικά ζητήματα που εμπλέκονται στη χρήση της τεχνολογίας των υπολογιστών.
- Να προσδιορίζουν, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν συστήματα, διαδικασίες και προγράμματα που βασίζονται σε υπολογιστή, καθώς και να εφαρμόζουν αρχές διαχείρισης έργων λογισμικού.
- Να αξιολογούν τα συστήματα, τις διαδικασίες και τα προγράμματα που βασίζονται σε υπολογιστές, με βάση γενικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και πιθανούς συμβιβασμούς που παρουσιάζονται στο δεδομένο πρόβλημα.
- Να εφαρμόζουν τις αρχές διαχείρισης δεδομένων, μοντελοποίησης και οργάνωσης σε προβλήματα που προκύπτουν σε συστήματα βάσεων δεδομένων.
- Να εφαρμόζουν τις αρχές της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή στην αξιολόγηση και κατασκευή ενός ευρέος φάσματος υλικών, όπως, διεπαφές χρήστη, ιστοσελίδες, συστήματα πολυμέσων και κινητά συστήματα.
- Να προσδιορίζουν τυχόν κινδύνους, θέματα ασφάλειας και προστασίας που ενδέχεται να εμπλέκονται στη λειτουργία του εξοπλισμού υπολογιστών εντός ενός δεδομένου πλαισίου.
- Να αναπτύσουν αποτελεσματικά εργαλεία που θα χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση και τεκμηρίωση λογισμικού. Συγκεκριμένα, ως μέρος της διαδικασίας χρήσης υπολογιστών για την επίλυση πρακτικών προβλημάτων.
- Να είναι ενήμεροι σχετικά με την ύπαρξη ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού (open source) και να συμμετέχουν αποτελεσματικά σε έργα ανοιχτού κώδικα.Να εργαστούν αποτελεσματικά ως μέλος μιας ομάδας ανάπτυξης.
- Να εργαστούν αποτελεσματικά ως μέλος μιας ομάδας ανάπτυξης.
ECTS: Min. 120 Max. 120
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-111 | Programming Principles I | 6 |
COMP-113 | Programming Principles II | 6 |
COMP-116 | Software Development Lab I | 6 |
COMP-118 | Software Development Lab II | 6 |
COMP-201 | Systems Analysis and Design | 6 |
COMP-211 | Data Structures | 6 |
COMP-212 | Object-Oriented Programming | 6 |
COMP-302 | Database Management Systems | 6 |
COMP-321 | Theory of Computation | 6 |
COMP-335 | Computer Organization and Architecture | 6 |
COMP-354 | Operating Systems | 6 |
COMP-358 | Networks and Data Communication | 6 |
COMP-370 | Algorithms | 6 |
COMP-401 | Software Engineering | 6 |
COMP-405 | Artificial Intelligence | 6 |
COMP-417 | Parallel and Distributed Computing | 6 |
COMP-431 | Computer Security | 6 |
COMP-498 | Final Year Project I | 6 |
COMP-499 | Final Year Project II | 6 |
ECE-110 | Digital Systems | 6 |
Section: B Major Electives
ECTS: Min. 36 Max. 60
Notes: Thematic areas are optional. Students following a specific Thematic Area, will need to
take a minimum of three courses from the respective area as follows:
- Thematic Area 1 – Cybersecurity and Privacy: COMP-242, COMP-385, COMP-432,COMP-433
- Thematic Area 2 – Artificial Intelligence and Machine Learning: COMP-244, COMP-344, COMP-406, COMP-447
- Thematic Area 3 – Internet of Things: COMP-285, COMP-470, COMP-474, COMP- 475
- Thematic Area 4 – Virtual Reality and Game Development: COMP-320, COMP-386, COMP-410
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-213 | Visual Programming | 6 |
COMP-242 | Data Privacy and Ethics | 6 |
COMP-244 | Machine Learning and Data Mining I | 6 |
COMP-254 | Assembly Language Programming | 6 |
COMP-263 | Human Computer Interaction | 6 |
COMP-285 | Mobile Computing Application Development | 6 |
COMP-320 | Computer Graphics | 6 |
COMP-340 | Big Data | 6 |
COMP-344 | Machine Learning and Data Mining II | 6 |
COMP-385 | Defensive Programming | 6 |
COMP-386 | Game Programming | 6 |
COMP-387 | Blockchain Programming | 6 |
COMP-399A | Special Topics in Computer Science | 2 |
COMP-399B | Special Topics in Computer Science | 4 |
COMP-399C | Special Topics in Computer Science | 6 |
COMP-402 | Advanced Databases | 6 |
COMP-406 | Artificial Intelligence II | 6 |
COMP-410 | Virtual Reality Game Development | 6 |
COMP-412 | Internet Programming | 6 |
COMP-413 | Systems Programming | 6 |
COMP-421 | Compiler Design | 6 |
COMP-432 | Network Security | 6 |
COMP-433 | Ethical Hacking | 6 |
COMP-435 | Advanced Computer Architecture | 6 |
COMP-447 | Neural Networks and Deep Learning | 6 |
COMP-458 | Network Protocols | 6 |
COMP-470 | Internet Technologies | 6 |
COMP-474 | Cloud Computing | 6 |
COMP-475 | Internet of Things and Wearable Technologies | 6 |
COMP-492 | Industry Placement | 6 |
Section: C Math, Science and Engineering Electives
ECTS: Min. 30 Max. 60
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BIOL-110 | Elements of Biology | 6 |
CHEM-104 | Introduction to Organic and Biological Chemistry | 6 |
ECE-100 | Electric Circuits I | 6 |
ECE-210 | Electronics I | 6 |
MATH-101 | Discrete Mathematics | 6 |
MATH-186 | Elementary Number Theory | 8 |
MATH-195 | Calculus I | 6 |
MATH-196 | Calculus II | 6 |
MATH-225 | Probability and Statistics I | 6 |
MATH-276 | Calculus III | 6 |
MATH-280 | Linear Algebra I | 6 |
MATH-330 | Ordinary Differential Equations | 6 |
MATH-341 | Numerical Analysis I | 8 |
PHYS-110 | Elements of Physics | 6 |
PHYS-150 | General Physics I | 8 |
PHYS-160 | General Physics II | 8 |
Section: D Business Electives
ECTS: Min. 6 Max. 24
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
BUS-111 | Accounting | 6 |
ECON-200 | Fundamental Economics | 6 |
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
MGT-370 | Management of Innovation and Technology | 6 |
MGT-400 | Knowledge Management | 6 |
MIS-215 | Project Management | 6 |
MIS-303 | Database Applications Development | 6 |
MIS-351 | Information Systems Concepts | 6 |
MIS-390 | E-Business | 6 |
MIS-456 | Management of Information Systems | 6 |
MIS-460 | Supply Chain Management | 6 |
MKTG-291 | Marketing | 6 |
Section: E Language Expression
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such
as TOEFL or GCE.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-231 | Business Communications | 6 |
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
BENG-100 | College English | 6 |
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
ENGL-100 | Basic Writing | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
Section: F Liberal Arts Electives
ECTS: Min. 6 Max. 24
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ANTH-105 | Cultural Anthropology | 6 |
ART-110 | Introduction to Visual Arts | 6 |
ENGL-102 | Western World Literature and Composition | 6 |
EUS-103 | Modern European History and Politics | 6 |
FREN-101 | French Language and Culture I | 6 |
FREN-102 | French Language and Culture II | 6 |
GERM-101 | German Language and Culture I | 6 |
GERM-102 | German Language and Culture II | 6 |
HIST-201 | World History to 1500 | 6 |
HIST-257 | Modern Cypriot History and Politics | 6 |
HIST-265 | The US and World History Since 1945 | 6 |
ITAL-101 | Italian Language and Culture I | 6 |
ITAL-102 | Italian Language and Culture II | 6 |
PHIL-101 | Introduction to Philosophy | 6 |
PHIL-120 | Ethics | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
PSY-111 | General Psychology II | 6 |
PSY-210 | Social Psychology | 6 |
RUS-101 | Russian Language and Culture I | 6 |
RUS-102 | Russian Language and Culture II | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
UNIC-100 | University Experience | 6 |
Section: G Unallocated Courses
ECTS: Min. 0 Max. 0
Semester 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-111 | Programming Principles I | 6 |
COMP-116 | Software Development Lab I | 6 |
ECE-110 | Digital Systems | 6 |
MATH-101 | Discrete Mathematics | 6 |
MATH-195 | Calculus I | 6 |
Semester 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-113 | Programming Principles II | 6 |
COMP-118 | Software Development Lab II | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
MATH-196 | Calculus II | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
Semester 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-201 | Systems Analysis and Design | 6 |
COMP-211 | Data Structures | 6 |
COMP-212 | Object-Oriented Programming | 6 |
COMP-213 | Visual Programming | 6 |
MIS-215 | Project Management | 6 |
Semester 4
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
MATH-225 | Probability and Statistics I | 6 |
MATH-280 | Linear Algebra I | 6 |
COMP-244 | Machine Learning and Data Mining I | 6 |
COMP-263 | Human Computer Interaction | 6 |
Semester 5
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-321 | Theory of Computation | 6 |
COMP-335 | Computer Organization and Architecture | 6 |
COMP-242 | Data Privacy and Ethics | 6 |
COMP-410 | Virtual Reality Game Development | 6 |
COMP-320 | Computer Graphics | 6 |
Semester 6
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-302 | Database Management Systems | 6 |
COMP-354 | Operating Systems | 6 |
COMP-358 | Networks and Data Communication | 6 |
COMP-370 | Algorithms | 6 |
MGT-400 | Knowledge Management | 6 |
Semester 7
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-405 | Artificial Intelligence | 6 |
COMP-417 | Parallel and Distributed Computing | 6 |
COMP-498 | Final Year Project I | 6 |
COMP-447 | Neural Networks and Deep Learning | 6 |
COMP-433 | Ethical Hacking | 6 |
Semester 8
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-401 | Software Engineering | 6 |
COMP-431 | Computer Security | 6 |
COMP-499 | Final Year Project II | 6 |
COMP-340 | Big Data | 6 |
COMP-492 | Industry Placement | 6 |
Σημείωση: Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.