Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
(BΒΑ, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης
Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ (BΒΑ, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Αγγλική |
Μέθοδος Φοίτησης | Full-time or Part-time |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
Το προπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ στοχεύει στην παροχή γνώσεων σε όλους τους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων και πιο εξειδικευμένων γνώσεων στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ. Σε συμφωνία με τη φιλοσοφία του Πανεπιστημίου Λευκωσίας για παροχή ολοκληρωμένης γενικής εκπαίδευσης και εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων, το πρόγραμμα προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες την ευκαιρία να συνδυάσουν τη μάθησή τους σε ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών κλάδων με τομείς που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την επικοινωνία και δεξιότητες δημιουργικότητας. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων, καθώς και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα οι γενικοί στόχοι του προγράμματος είναι:
- Η ανάπτυξη εμπειρογνωμοσύνης σε βασικούς τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων όπως η Επιχειρηματικότητα, η Στρατηγική, η Λογιστική, τα Χρηματοοικονομικά, το Μάρκετινγκ και τα Πληροφοριακά συστήματα.
- Η επισήμανση της μεταβαλλόμενης φύσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας και της σημασίας κατανόησης του παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
- Η κατανοηση των ηθικών ζητήματων που προκύπτουν από τις επιχιερηματικές αποφάσεις και η σημασία του να λαμβάνονται αιτιολογημένες αποφάσεις, αναγνωρίζοντας την πολυπλοκότητα και την ποικιλομορφία του περιβάλλοντος.
- Η ανάπτυξη δεξιοτήτων ηγεσίας, επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.
- Η παροχή βασικών γνώσεων Μαθηματικών, Στατιστικής, Μεθόδων Έρευνας και Πληροφορικής.
- Η βελτίωση της χρήσης της Αγγλικής γλώσσας με την επιλογή σχετικών μαθημάτων και τη χρήση της στη διδασκαλία των μαθημάτων.
- Η δυνατότητα επιλογής μαθημάτων από άλλους κλάδους που ενδιαφέρουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες.
- Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.
- Η βελτίωση ικανοτήτων διεξαγωγής έρευνας, συγγραφής κειμένων και παρουσίασης.
Η ειδίκευση στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων στον τομέα των στις Επικοινωνιών Μάρκετιγκ. Πιο συγκεκριμένα, οι κύριοι στόχοι της ειδίκευσης είναι να:
- Παρέχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή διαφημιστικών καμπανιών, προώθηση πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων, προσωπικών πωλήσεων και διαδραστικών/διαδικτυακών εκστρατειών.
- Αναπτύξει την κατανόηση της σημασίας της ολοκλήρωσης των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Συζητήσει τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα των επικοινωνιών μάρκετινγκ.
- Παρουσιάσει τις βασικές αρχές για το σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου πρόγραμματος επικοινωνιών μάρκετινγκ.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Οι απόφοιτοι του κλάδου μπορούν να εργαστούν σε οποιοδήποτε θέση σχετίζεται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, όπως σε διοικητικές θέσεις στο ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, σε Τράπεζες, σε τμήματα πωλήσεων, ως Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, κ.α. ή να επιλέξουν μία καριέρεα που σχετίζεται περισσότερο με Μάρκετιγκ. Μπορούν βέβαια να επιλέξουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.
Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους για μεταπτυχιακό πτυχίο, όπως το MBA, MA, MSc ή MPhil ή να εισέλθουν σε διδακτορικό πρόγραμμα (ανάλογα με τις απαιτήσεις του πανεπιστημίου).
Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο από 7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου, λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας, τα οποία προσφέρονται από το International Gateway Centre (IGC) του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
- TOEFL – 525 και άνω
- Computer-based TOEFL – 193 και άνω
- Internet-based TOEFL – 80 και άνω
- IELTS – 6 και άνω
- Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
- Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
- GCSE English Language “O” Level – C και άνω
- Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
- Pearson PTE General – Level 3 και άνω
- KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
- Anglia – Level B2 και άνω
- IEB Advances Programme English – Pass
- Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος της Διοίκησης Επιχειρήσεων οι απόφοιτοι αναμένεται να είναι σε θέση να:
- Εφαρμόζουν εννοιολογικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Συζητούν επιχειρηματικές ιδέες εμπεριστατωμένα και δημιουργικά.
- Εκτιμούν την αυξανόμενα πολύπλοκη φύση της παγκόσμιας οικονομίας και θεσμών και να αναγνωρίζουν την επίδρασή τους στη διαχείριση και την ανάπτυξη των οργανισμών.
- Βελτιστοποιουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του έντονου ανταγωνισμού.
- Υιοθετούν μια ηθική προσέγγιση στη διαχείριση εταιρικών πρακτικών για την αντιμετώπιση και επίλυση της αυξημένης πίεσης από τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Χρησιμοποιούν δεξιότητες που απαιτούνται για διαπραγμάτευση και επίλυση συγκρούσεων για την ενίσχυση των συνεργασιών προστιθέμενης αξίας.
- Αξιολογούν κριτικά δεδομένα, να αναλύουν και ερμηνεύουν ευρήματα για να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις.
- Προσδιορίζουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία έρευνας και προσομοίωσης.
- Χρησιμοποιηούν ερευνητικές δεξιότητες για να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ερευνητικά έργα στις επιχειρήσεις.
- Παρουσιάζουν τις ιδέες τους αποτελεσματικά, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
Η ειδίκευση στις Επικοινωνίες Μάρκετιγκ αναμένεται να εφοδιάσει τους απόφοιτους με ικανότητες να:
- Αναλύουν και να αξιολογούν κριτικά τα βασικά χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες κάθε εργαλείου επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιών μάρκετινγκ.
- Σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν διαφημίσεις, προώθηση πωλήσεων, άμεσο μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, προσωπικές πωλήσεις και διαδραστικές / διαδικτυακές καμπάνιες.
- Προσδιορίζουν και να αξιολογούν βασικές προκλήσεις, εξελίξεις και τάσεις που επηρεάζουν τα διάφορα εργαλεία προώθησης και τα κανάλια επικοινωνίας
ECTS: Min. 84 Max. 90
Notes: (1) Students may select to complete BADM-439 or BADM-493.
(2) COMP-454 is for students following the concentration on Information Systems and Social Media
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110 | Accounting I | 6 |
ACCT-111 | Accounting II | 6 |
ACCT-211 | Managerial Accounting | 6 |
BADM-230 | Business Law | 6 |
BADM-232 | Business Law II | 6 |
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
BADM-431 | Research Methods in Business | 6 |
BADM-439 | Senior Simulation in Business | 6 |
BADM-475 | Strategy and Business Policy | 6 |
BADM-493 | Final Year Project | 6 |
COMP-454 | Information Systems Project | 6 |
ECON-261 | Principles of Microeconomics | 6 |
ECON-262 | Principles of Macroeconomics | 6 |
FIN-266 | Managerial Finance | 6 |
IMGT-488 | Operations Management | 6 |
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
MKTG-291 | Marketing | 6 |
Section: B Concentration: Marketing Communications
ECTS: Min. 48 Max. 60
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-301 | Social Media Marketing | 6 |
MKTG-321 | Marketing Public Relations | 6 |
MKTG-330 | Marketing and Social Responsibility | 6 |
MKTG-340 | Sales Promotion and Direct Marketing | 6 |
MKTG-360 | Selling and Sales Management | 6 |
MKTG-380 | Marketing of Services | 6 |
MKTG-390 | Digital Marketing | 6 |
MKTG-393 | Advertising | 6 |
MKTG-405 | Media Planning | 6 |
MKTG-493 | Strategic Marketing | 6 |
MKTG-496 | Consumer Behavior | 6 |
Section: C Business Electives
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Or any ACCT-, BADM-, COMM-, ECON-, FIN-, HOSP-, MIS-, MGT-, MKTG-, SPRT-, TOUR- course not taken as a major core or concentration requirement.
BADM-491 may have a credit range of 2-6 ECTS.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-491 | Special Topics in Business | 2 |
MKTG-499 | Marketing Practicum | 6 |
Section: D Language Expression
ECTS: Min. 18 Max. 30
Notes:(1) Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE.
(2) Students must complete BADM-231 or BADM-332.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-231 | Business Communications | 6 |
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
BENG-100 | College English | 6 |
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
ENGL-100 | Basic Writing | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
Section: E Computer Electives
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Or any other COMP-, MIS-, or MULT- course
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
COMP-150 | Microcomputer Applications | 6 |
COMP-151 | Computer Fundamentals | 6 |
MIS-151 | Business Software Applications | 6 |
MIS-351 | Information Systems Concepts | 6 |
Section: F Mathematics Electives
ECTS: Min. 24 Max. 30
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
IMGT-486 | Quantitative Methods | 6 |
MATH-105 | Intermediate Algebra | 6 |
MATH-108 | Finite Maths with Applied Calculus | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
Section: G Humanities and Social Sciences Electives
ECTS: Min. 18 Max. 24
NotesL Or any language course with FREN-, GERM-, ITAL-, RUS-, SPAN-, GREK-, TURK prefix.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ART-110 | Introduction to Visual Arts | 6 |
ART-111 | Greek Art | 6 |
BADM-121 | Business Ethics | 6 |
ENGL-102 | Western World Literature and Composition | 6 |
ESCI-200 | Society and Environment | 6 |
EUS-103 | Modern European History and Politics | 6 |
HIST-201 | World History to 1500 | 6 |
HIST-257 | Modern Cypriot History and Politics | 6 |
HIST-265 | The US and World History Since 1945 | 6 |
MUCT-107 | Music Appreciation | 6 |
MUCT-110 | Fundamentals of Music | 6 |
PHIL-101 | Introduction to Philosophy | 6 |
PSCI-101 | American National Government | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
PSY-111 | General Psychology II | 6 |
PSY-210 | Social Psychology | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
UNIC-100 | University Experience | 6 |
Semester 1
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110 | Accounting I | 6 |
ECON-261 | Principles of Microeconomics | 6 |
ENGL-100 | Basic Writing | 6 |
MATH-108 | Finite Maths with Applied Calculus | 6 |
MIS-151 | Business Software Applications | 6 |
Semester 2
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-111 | Accounting II | 6 |
COMP-151 | Computer Fundamentals | 6 |
ECON-262 | Principles of Macroeconomics | 6 |
MATH-221 | Statistics I | 6 |
MGT-281 | Introduction to Management | 6 |
Semester 3
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-211 | Managerial Accounting | 6 |
BADM-234 | Organizational Behavior | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
MKTG-291 | Marketing | 6 |
PSY-110 | General Psychology I | 6 |
Semester 4
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-121 | Business Ethics | 6 |
BADM-230 | Business Law | 6 |
COMM-200 | Business and Professional Communication | 6 |
FIN-266 | Managerial Finance | 6 |
SOC-101 | Principles of Sociology | 6 |
Semester 5
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-231 | Business Communications | 6 |
BADM-232 | Business Law II | 6 |
MKTG-301 | Social Media Marketing | 6 |
MKTG-393 | Advertising | 6 |
MKTG-398 | Marketing Research | 6 |
Semester 6
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-332 | Technical Writing and Research | 6 |
BADM-431 | Research Methods in Business | 6 |
MKTG-310 | Integrated Marketing Communications | 6 |
MKTG-321 | Marketing Public Relations | 6 |
MKTG-360 | Selling and Sales Management | 6 |
Semester 7
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
IMGT-486 | Quantitative Methods | 6 |
MKTG-340 | Sales Promotion and Direct Marketing | 6 |
MKTG-375 | Relationship Marketing and Internal Marketing | 6 |
MKTG-405 | Media Planning | 6 |
MKTG-493 | Strategic Marketing | 6 |
Semester 8
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-439 | Senior Simulation in Business | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
MKTG-390 | E-Marketing | 6 |
MKTG-400 | Brand Marketing | 6 |
MKTG-496 | Consumer Behavior | 6 |