Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
(MA, 3 Εξάμηνα) - Κοινό Πρόγραμμα με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Εξ Αποστάσεως
Διάρκεια Σπουδών
3 Εξάμηνα
Τίτλος Σπουδών
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Μεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης
Εξ Αποστάσεως
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
90
Δεν θα γίνονται καινούριες εγγραφές για το παρόν Εξάμηνο
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (MA, 3 Εξάμηνα) – Κοινό Πρόγραμμα με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου – Εξ Αποστάσεως
Διάρκεια Σπουδών | 3 Εξάμηνα |
Τίτλος Σπουδών | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Μεταπτυχιακό (2ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Ελληνική |
Μέθοδος Φοίτησης | Εξ Αποστάσεως |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 90 |
Δεν θα γίνονται καινούριες εγγραφές για το παρόν Εξάμηνο
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η απόκτηση γνώσεων στον τομέα της εξειδίκευσής του μέσω της: (α) παρακολούθησης σχετικών μαθημάτων και (β) μελέτης σχετικής βιβλιογραφίας και (γ) της δυνατότητας εκπόνησης πρακτικής άσκησης. Επιπλέον, το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια ερευνητικών δεξιοτήτων μέσα από (α) την παρακολούθηση ειδικών μαθημάτων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, και (β) την ανάληψη ερευνών μικρής κλίμακας στο πλαίσιο των διαφόρων μαθημάτων ή/και την εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διατριβής.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Οι απόφοιτοι του προγράμματος διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα ικανοτήτων, καθώς επίσης και γνώση αποτελεσματικών διδακτικών πρακτικών.
Το επαγγελματικό πεδίο των προοπτικών απασχόλησης των αποφοίτων είναι ευρύτατο και καλύπτουν ενδεικτικά τις εξής κατηγορίες φορέων:
- Φορείς αρχικής και συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΙΕΚ, ΚΕΚ, Σχολές Μαθητείας, Τμήματα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και εκπαίδευσης επιχειρήσεων, κλπ).
- Φορείς που παρέχουν προγράμματα δια βίου εκπαίδευσης σε ενήλικες ή ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (ΚΔΒΜ-Κέντρα δια βίου Μάθησης στους δήμους, ΚΕΕ-Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, ΣΔΕ-Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΜΚΟ, κλπ).
- Φορείς μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης που συνδυάζουν την εκπαίδευση και τον πολιτισμό (Μουσεία, Πινακοθήκες, Πολιτιστικά Ιδρύματα, Βιβλιοθήκες, κλπ).
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές τρίτου κύκλου (Διδακτορικές Σπουδές).
Κριτήρια Εισδοχής
Ελάχιστη προϋπόθεση για εισδοχή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών αποτελεί η κατοχή πτυχίου (Bachelor’s Degree), από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο.
Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Οι φοιτητές πληρούν τις απαιτήσεις για την αγγλική γλώσσα, εάν η γλώσσα διδασκαλίας του πρώτου τους πτυχίου ήταν η αγγλική. Σε άλλη περίπτωση, θα πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό TOEFL με ελάχιστο βαθμό 550 paper-based ή 213 για εξέταση computer-based, ή Internet-based TOEFL (iBT) με βαθμολογία τουλάχιστον 79-80 ή GCSE “O” Level με ελάχιστο βαθμό “C” ή IELTS με βαθμολογία 6.5 ή επιτυχία στις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, επίπεδο ENGL-100. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει μαθήματα Αγγλικών όλων των επιπέδων, βοηθώντας τους φοιτητές να φτάσουν στο επίπεδο που απαιτείται για εισδοχή σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, εβδομαδιαίες διαδραστικές δραστηριότητες, μελέτες, θετική συμμετοχή στις συζητήσεις στο φόρουμ του μαθήματος κτλ.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 90 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Με τη συμπλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα μπορούν να:
- Αξιολογούν κριτικά τις βασικές θεωρητικές έννοιες των συσχετιζόμενων πεδίων της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και της (αρχικής και συνεχιζόμενης) Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
- Έχουν πλήρη εποπτεία της ποικιλομορφίας των προγραμμάτων και των δομών μέσω των οποίων παρέχονται ευκαιρίες δια βίου εκπαίδευσης αλλά και επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
- Αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες ως βασικά μέσα σύγχρονων μορφών παροχής εκπαίδευσης που εμπίπτουν στο πεδίο του ΠΜΣ.
- Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές αρχές που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, καθώς και να συγκρίνουν κριτικά την καταλληλότητα διαφορετικών μεθόδων εκπαίδευσης σε διάφορα πλαίσια μάθησης (πχ. ατομικό, ομαδικό, επίσημο, ανεπίσημο).
- Χρησιμοποιούν ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας και ανάλυσης για τη διερεύνηση διαφόρων εκπαιδευτικών ερωτημάτων.
- Αντιλαμβάνονται τις αλλαγές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της αρχικής και συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ως απόρροια ευρύτερων «κινήσεων» στο πεδίο της Ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής και του τρόπου που αυτή αναπλαισιώνεται σε εθνικό επίπεδο.
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-100DL | Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 |
EDEE-101DL | Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας | 10 |
EDEE-102DL | Εκπαιδευτική Έρευνα | 10 |
EDEE-103DL | Σχεδιασμός Διαδικτυακής Μάθησης | 10 |
EDEE-104DL | Εκπαίδευση και Κοινωνία: Βασικές Προσεγγίσεις και Σύγχρονα θέματα | 10 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-105DL | Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση | 10 |
EDEE-106DL | Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού | 10 |
EDEE-107DL | Ευρωπαϊκές πολιτικές για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση | 10 |
EDEE-108DL | Συμβουλευτική Ομάδας | 10 |
EDEE-109DL | Βασικές Αρχές και Διαδικασίες Ανάπτυξης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων | 10 |
EDEE-110DL | Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση | 10 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-111DL | Εκπαίδευση και Μετανάστες | 10 |
EDEE-112DL | Παιδαγωγική της Συμπερίληψης | 10 |
EDEE-113DL | Σχεδιασμός Προγραμμάτων Προαγωγής Υγείας | 10 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-114DL | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία | 20 |
Semester 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-100DL | Εκπαίδευση Ενηλίκων | 10 |
EDEE-101DL | Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας | 10 |
EDEE-102DL | Εκπαιδευτική Έρευνα | 10 |
Semester 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-103DL | Σχεδιασμός Διαδικτυακής Μάθησης | 10 |
EDEE-104DL | Εκπαίδευση και Κοινωνία: Βασικές Προσεγγίσεις και Σύγχρονα θέματα | 10 |
EDEE-105DL | Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση | 10 |
Semester 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDEE-106DL | Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού | 10 |
EDEE-107DL | Ευρωπαϊκές πολιτικές για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση | 10 |
EDEE-108DL | Συμβουλευτική Ομάδας | 10 |