Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι η Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με την Έδρα UNESCO, τον Δήμο Άργους – Μυκηνών, τον σύνδεσμο Φιλολόγων Αργολίδας και το παράρτημα Αργολίδας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας διοργανώνουν εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “Από τις Θεωρίες Μάθησης στις Ψηφιακές Κοινότητες Μάθησης: ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ”.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναδειχθεί το θέμα της αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα. Τα θέματα των εισηγήσεων του εν λόγω σεμιναρίου είναι η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων και ο ρόλος της τεχνολογίας στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Υπό το πρίσμα θεωρητικών και πρακτικών πτυχών ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις ακόλουθες θεματικές ενότητες, σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακών μαθησιακών περιβαλλόντων, εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ηλεκτρονική μάθηση, σύγχρονα συστήματα διαχείρισης μαθημάτων, παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, αξιολόγηση εκπαιδευτικής διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης, εκπαιδευτικά εργαλεία και εφαρμογές, εκπαίδευση και κατάρτιση εκπαιδευτικών, αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ειδική εκπαίδευση, αντιλήψεις, εμπόδια και προτάσεις εκπαιδευτικών, εκπαιδευτής, εκπαιδευόμενοι και ψηφιακό περιβάλλον και βασικές αρχές ένταξης της τεχνολογίας στη διδασκαλία και μάθηση.
Τέλος, το συνέδριο προσβλέπει στην παροχή ευκαιριών ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων, θέτει τις βάσεις για την περαιτέρω ενασχόληση με το αντικείμενο καθώς και εγείρει προβληματισμούς για το μέλλον.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Άργος το Σάββατο 2 Ιουνίου 2018 από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 στην αίθουσα τέχνης και πολιτισμού του Δήμου Άργους-Μυκηνών «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» και θα είναι ανοικτό για το κοινό.
Για να δείτε το πρόγραμμα του σεμιναρίου πατήστε εδώ
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κ. Σοφία Τσιπιανίτη στο τηλέφωνο: 00306907730783 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected]y
H συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.