Έρευνες από μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές
Διδακτορική Διατριβή στο Πρόγραμμα «Επιστήμες Αγωγής»
Διερεύνηση των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν την πρόθεση των εκπαιδευτικών στην παραμεθόριο να ενσωματώσουν την εκπαιδευτική ερευνά δράσης στην καθημερινή τους πρακτική
Φοιτητής: Διονύσιος Τρικοίλης
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Δρ Έλενα Παπαναστασίου
Μεταπτυχιακή Eργασία στο Πρόγραμμα «Επιστήμες Αγωγής» στην κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Τεχνολογία»
Η Εικονική Πραγματικότητα στις τάξεις EFL: Μαθησιακά αποτελέσματα Εκπαιδευτική δυναμική και στάσεις εκπαιδευομένων
Φοιτητής: Καραγεωργάκης Θεοδόσης
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Δρ Νησιφόρου Έφη
Εκπαιδευτικό Υλικό Ειδικής Εκπαίδευσης ανεπτυγμένο από τους Μεταπτυχιακούς Φοιτητές του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών για Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Γονείς
Μεταπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, στο πλαίσιο φοίτησής τους στο Eξ Αποστάσεως Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα με το Πανεπιστήμιο Πατρών, «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση», έχουν αναπτύξει εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά με γλωσσικές διαταραχές με σκοπό την πρακτική υποστήριξη συναδέλφων ειδικής αγωγής και των γονέων. Το εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί ως μέρος των εβδομαδιαίων δραστηριοτήτων του μαθήματος «Παθολογία της Γλώσσας στην Ειδική Εκπαίδευση», κατά το Εαρινό τετράμηνο 2020, υπό την καθοδήγηση της Δρος Ευδοκίας Πίττα και φιλοξενείται, κάτω από το πεδίο Εκπαιδευτικό Υλικό – Ειδική Εκπαίδευση, στην ιστοσελίδα https://www.akida.info/index.php/educational-material1/special-education. Βασισμένο σε υποθετικές περιπτώσεις, το υποστηρικτικό υλικό συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων παιδιών με ειδική γλωσσική διαταραχή (ΕΓΔ) και τραυλισμό. Για τη συγκρότηση του υποθετικού ιστορικού του παιδιού παρέχονται πληροφορίες για το ατομικό, ιατρικό, σχολικό και οικογενειακό ιστορικό, καθώς και για τις συνήθειες και τη συναισθηματική κατάσταση του παιδιού. Για τη συγκρότηση του υποθετικού προφίλ του παιδιού δίνονται πληροφορίες για το επικοινωνιακό, κοινωνικό, λεκτικό και γνωστικό προφίλ. Οι προτεινόμενες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, κάποιες από τις οποίες είναι και εξωδιδακτικές, είναι ψυχογλωσσικού και ψυχοκοινωνικού χαρακτήρα και εστιάζονται στην ενίσχυση των γλωσσικών δεξιοτήτων και των δεξιοτήτων επικοινωνίας και κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Επιπλέον, παρέχονται προτάσεις για την καλλιέργεια ευχάριστου, φιλικού και υποστηρικτικού κλίματος στη σχολική τάξη, καθώς και για τη συνεργασία του/της εκπαιδευτικού με το οικογενειακό περιβάλλον. Ευελπιστούμε, το εκπαιδευτικό αυτό υλικό να αξιοποιηθεί, με πιθανές αναπροσαρμογές ανάλογα με το προφίλ του εκάστοτε μαθητή, κατά τη διδακτική πρακτική για τη λείανση των δυσκολιών στον προφορικό και γραπτό λόγο. Περισσότερες προτάσεις θα ακολουθήσουν συν τω χρόνω για διάφορα είδη γλωσσικών διαταραχών.
Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»