Προδημοτική Εκπαίδευση
(Πτυχίο, 4 έτη) - Εξ Αποστάσεως
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Προδημοτική Εκπαίδευση (Πτυχίο, 4 έτη) – Distance Learning
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης
Εξ Αποστάσεως
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Δεν θα γίνονται καινούριες εγγραφές για το παρόν Εξάμηνο
Προδημοτική Εκπαίδευση (Πτυχίο, 4 έτη) – Εξ Αποστάσεως
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Προδημοτική Εκπαίδευση (Πτυχίο, 4 έτη) – Distance Learning |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Ελληνική |
Μέθοδος Φοίτησης | Πλήρης ή Μερική Φοίτηση |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Δεν θα γίνονται καινούριες εγγραφές για το παρών Εξάμηνο
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
The general aim of the programme is to prepare pre-primary teachers for teaching children between the ages 3 and 6. This means that the candidate teacher should acquire the necessary knowledge and skills and at the same time, plan his/her attitudes that will enable him/her on the one hand, to organize the proper student environment for the cognitive development of children between the ages of 3-6, and on the other hand, to help their development in the social, emotional and moral field. Both the content of the lessons as well as their methodology aim at leading the reflective teacher- educator who is capable of rethinking and self-judging his/her decisions and who has the ability and disposition for corrective action.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
The graduates of this programme will be employed in Public and Private Pre-primary Schools
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Graduates of the programme can be accepted into Second Cycle degrees (Master’s Degree).
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης και της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος. Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς σε ένα μάθημα, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
On completion of the programme the student will be able to:
- Demonstrate the theoretical bases of education and instructive work by studying the historical and philosophical dimensions of teaching and learning.
- Analyze basic concepts, principles and generalizations of the Educational Science, and therefore, will understand how these set the limits for the organization and application of the instructive work.
- Acquire the teaching skills required for an effective organization, conduction and evaluation of teaching in a pre primary level.
- Demonstrate the theoretical bases of education and instructive work by studying the psychological and social dimensions of teaching and learning.
- Predict the role of school in the modern world and in particular his mission to help children develop in various sectors.
- Acquire all those skills needed to help student develop their self-energy, critical thinking and creativity.
- Develop research skills and a spirit of free pursuance of knowledge.
- Be in a position to operate as a factor of social life improvement and general development of his future working environment.
- Be able teachers to teach effectively all children.
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUP-101DL | Οργάνωση και Λειτουργία του Νηπιαγωγείου | 5 |
EDUP-106DL | Ιστορία της Προσχολικής Αγωγής | 5 |
EDUP-111DL | Ανάπτυξη κατά την Προσχολική Ηλικία | 5 |
EDUS-100DL | Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής | 5 |
EDUS-110DL | Εξελικτική Ψυχολογία | 5 |
EDUS-200DL | Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας | 5 |
EDUS-204DL | Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα | 5 |
EDUS-207DL | Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση | 5 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUS-105DL | Ιστορία της Εκπαίδευσης | 5 |
EDUS-205DL | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | 5 |
EDUS-301DL | Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης | 5 |
EDUS-305DL | Φιλοσοφία της Παιδείας | 5 |
EDUS-401DL | Συγκριτική Παιδαγωγική | 5 |
EDUS-404DL | Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια | 5 |
EDUS-406DL | Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση | 5 |
EDUS-499DL | Πτυχιακή Εργασία | 11 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUS-211DL | Εκπαιδευτική Ψυχολογία | 5 |
EDUS-311DL | Γνωστική Ψυχολογία και Ανάπτυξη | 5 |
EDUS-312DL | Θεωρίες Μάθησης | 5 |
EDUS-313DL | Κοινωνική Ψυχολογία | 5 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUP-133DL | Μαθηματικές Έννοιες στην Προσχολική Ηλικία | 6 |
EDUP-143DL | Πειραματική Μελέτη των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 6 |
EDUP-151DL | Τέχνη στο Νηπιαγωγείο | 4 |
EDUP-160DL | Μουσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUP-161DL | Μουσική και Κίνηση | 3 |
EDUP-241DL | Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 6 |
EDUP-256DL | Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 4 |
EDUP-261DL | Προσχολική Μουσική Εκπαίδευση | 3 |
EDUS-120DL | Θεωρία της Γλώσσας | 6 |
EDUS-121DL | Νεοελληνική Γλώσσα Ι | 6 |
EDUS-170DL | Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής | 4 |
EDUS-206DL | Στατιστική στην Εκπαίδευση | 6 |
EDUS-247DL | Χριστιανική Αγωγή | 2 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUS-220DL | Εισαγωγή στη Νεοελληνική Λογοτεχνία | 6 |
EDUS-221DL | Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ | 6 |
EDUS-250DL | Ιστορία της Τέχνης | 6 |
EDUS-260DL | Δημιουργικότητα στη Μουσική Εκπαίδευση | 6 |
EDUS-320DL | Παιδική Λογοτεχνία | 6 |
EDUS-325DL | Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιγνίδι | 6 |
EDUS-350DL | Εικαστικές Έννοιες και Εφαρμογές | 6 |
EDUS-361DL | Εργαστηριακές Προσεγγίσεις στη Μουσική Εκπαίδευση | 6 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUP-201DL | Δραστηριότητες Προσχολικής Αγωγής | 6 |
EDUP-223DL | Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 6 |
EDUP-297DL | Σχολική Εμπειρία Ι | 5 |
EDUP-301DL | Αναδυόμενη Γραφή και Ανάγνωση | 5 |
EDUP-332DL | Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο | 6 |
EDUP-341DL | Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 6 |
EDUP-397DL | Σχολική Εμπειρία ΙΙ | 5 |
EDUP-497DL | Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ | 10 |
EDUS-265DL | Εκπαιδευτική Τεχνολογία | 3 |
EDUS-326DL | Δημιουργικό Θέατρο | 6 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUS-208DL | Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών | 6 |
EDUS-222DL | Νεότερη Κυπριακή Λογοτεχνία | 6 |
EDUS-225DL | Αγωγή Λόγου | 6 |
EDUS-280DL | Θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής | 6 |
EDUS-321DL | Ελληνική Γραμματεία και Πολιτισμός | 6 |
EDUS-322DL | Ειδικά Θέματα Λογοτεχνίας | 6 |
EDUS-407DL | Προβλήματα Μάθησης και Συμπεριφοράς | 6 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ANTH-105AD | Πολιτισμική Ανθρωπολογία | 6 |
DES-260DL | Photography I | 6 |
EDUC-227AD | Διαιτητική | 6 |
EDUS-099DL | Ακαδημαϊκός Γραμματισμός | 6 |
EDUS-145DL | Ιστορία της Κύπρου | 6 |
EDUS-148DL | Ηθική | 6 |
EDUS-186DL | Εισαγωγή στη Φιλοσοφία | 6 |
EDUS-248DL | Χριστιανική Ηθική και Σύγχρονος Κόσμος | 6 |
EDUS-346DL | Κοινωνιολογία της Θρησκείας | 6 |
EDUS-347DL | Κοινωνιολογία-Ψυχολογία Οικογένειας | 6 |
ENGL-102DL | Western World Literature & Composition | 6 |
EUS-105DL | Introduction to the European Union | 6 |
EUS-201DL | European Geography | 6 |
EUS-210DL | European Cultures | 6 |
LALI-120DL | Introduction to Fiction | 6 |
PSY-110DL | General Psychology I | 6 |
PSY-250ADL | Psychology of Personality | 6 |
PSY-330DL | Psychology of Gender | 6 |
Course Code | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUS-175DL | Αγγλική Γλώσσα Ι | 6 |
EDUS-275DL | Αγγλική Γλώσσα ΙΙ | 6 |
Your Content Goes Here