Περιγραφή Προγράμματος
The general aim of the programme is to prepare primary teachers who will teach children between the ages 6 and 12. This means that the candidate teacher should acquire the necessary knowledge, skills, and attitudes that will enable her/him to organize a learning environment that will nurture the cognitive development of children as well as their social, emotional, and moral development. Both course content and methodology aim at forming a reflective educator, a teacher who is capable of rethinking and evaluating her/his decisions and has the disposition and ability for corrective action.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Graduates of the Primary Education program are employed in public and private primary schools, either as part-time or full-time teachers. Other options include employment by other educational or child-care organizations, research centers, or NGOs.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Graduates of the programme can be accepted into Second Cycle degrees (Master’s Degree).
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης και της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος. Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς σε ένα μάθημα, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
On completion of the programme the student will be able to:
- Identify the school’s role in contemporary society and especially its mission for promoting democratic values, collaboration and mutual understanding, interculturalism and active citizenship.
- Relate the basic concepts and principles of Education Sciences and to actual teaching practice.
- Review the basis of educational theory and practice, through historical, philosophic, psychological, and sociological approaches.
- Identify and use the required teaching skills for effective planning and teaching.
- Identify and use the teaching competencies that will enable them to facilitate their pupils’ critical thinking, active learning, and creativity.
- Develop and implement research skill and lifelong learning competences and attitudes.
- Function as agents of social change and improvement within the educational institutions they will be working with.
Section: A – Κύκλος Α: Υποχρεωτικά Μαθήματα
Min. ECTS Credits: 25 Max. ECTS Credits: 25
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUS-100DL |
Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής |
5 |
EDUS-110DL |
Εξελικτική Ψυχολογία |
5 |
EDUS-200DL |
Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας |
5 |
EDUS-204DL |
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα |
5 |
EDUS-207DL |
Εισαγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση |
5 |
Section: B – Κύκλος Α: Επιστήμες Αγωγής
Min. ECTS Credits: 20 Max. ECTS Credits: 20
Notes: Σε περίπτωση που ο φοιτητής επιλέξει την Πτυχιακή Εργασία (EDUS-499DL) το Minimum συμπληρωμένων ECTS είναι 26. Σε περίπτωση που δεν επιλέξει την Πτυχιακή Εργασία (EDUS-499DL) το Minimum συμπληρωμένων ECTS είναι 20.
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUS-105DL |
Ιστορία της Εκπαίδευσης |
5 |
EDUS-205DL |
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης |
5 |
EDUS-301DL |
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης |
5 |
EDUS-305DL |
Φιλοσοφία της Παιδείας |
5 |
EDUS-401DL |
Συγκριτική Παιδαγωγική |
5 |
EDUS-404DL |
Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια |
5 |
EDUS-406DL |
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση |
5 |
EDUS-499DL |
Πτυχιακή Εργασία |
11 |
Section: C – Κύκλος Α: Ψυχολογία
Min. ECTS Credits: 10 Max. ECTS Credits: 10
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUS-211DL |
Εκπαιδευτική Ψυχολογία |
5 |
EDUS-311DL |
Γνωστική Ψυχολογία και Ανάπτυξη |
5 |
EDUS-312DL |
Θεωρίες Μάθησης |
5 |
EDUS-313DL |
Κοινωνική Ψυχολογία |
5 |
Section: D – Κύκλος Β: Υποχρεωτικά Μαθήματα
Min. ECTS Credits: 54 Max. ECTS Credits: 54
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-131DL |
Βασικές Έννοιες των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-150DL |
Τέχνη στο Δημοτικό Σχολείο |
4 |
EDUE-160DL |
Μουσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο |
4 |
EDUE-240DL |
Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-245DL |
Αρχές και Μέθοδοι Ιστορίας |
3 |
EDUE-246DL |
Εισαγωγή στη Γεωγραφία |
3 |
EDUE-255DL |
Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο |
4 |
EDUS-120DL |
Θεωρία της Γλώσσας |
6 |
EDUS-121DL |
Νεοελληνική Γλώσσα Ι |
6 |
EDUS-170DL |
Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής |
4 |
EDUS-206DL |
Στατιστική στην Εκπαίδευση |
6 |
EDUS-247DL |
Χριστιανική Αγωγή |
2 |
Section: E – Κύκλος Β: Γλώσσα
Min. ECTS Credits: 6 Max. ECTS Credits: 6
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-220DL |
Νεοελληνική Λογοτεχνία |
6 |
EDUE-320DL |
Παιδική Λογοτεχνία στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
Section: F – Κύκλος Β: Μαθηματικά
Min. ECTS Credits: 6 Max. ECTS Credits: 6
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-132DL |
Θέματα Σύγχρονων Μαθηματικών |
6 |
EDUE-231DL |
Επίλυση Προβλήματος στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
Section: G – Κύκλος Β: Φυσικές Επιστήμες
Min. ECTS Credits: 6 Max. ECTS Credits: 6
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-140DL |
Πειραματική Μελέτη Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-141DL |
Περιβάλλον και Ζωντανοί Οργανισμοί στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-142DL |
Περιβαλλοντικά Θέματα στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
Section: H – Κύκλος Β: Τέχνες
Min. ECTS Credits: 6 Max. ECTS Credits: 6
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-350DL |
Εικαστικές Έννοιες και Εφαρμογές στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-361DL |
Εργαστηριακές Προσεγγίσεις στη Μουσική Εκπαίδευση στο Δημοτικό |
6 |
Section: I – Κύκλος Γ: Διδακτική Μεθοδολογία και Σχολική Εμπειρία
Min. ECTS Credits: 47 Max. ECTS Credits: 47
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-226DL |
Διδασκαλία Πρώτης Ανάγνωσης |
4 |
EDUE-227DL |
Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας |
6 |
EDUE-297DL |
Σχολική Εμπειρία Ι |
5 |
EDUE-331DL |
Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-340DL |
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο |
6 |
EDUE-345DL |
Διδασκαλία Κοινωνικών Θεμάτων |
2 |
EDUE-397DL |
Σχολική Εμπειρία ΙΙ |
5 |
EDUE-497DL |
Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ |
10 |
EDUS-265DL |
Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
3 |
Section: J – Κύκλος Δ: Ειδίκευση – Γλώσσα
Min. ECTS Credits: 24 Max. ECTS Credits: 24
Notes: Σε περίπτωση που ο φοιτητής επιλέξει την Πτυχιακή Εργασία (EDUS-499) το Minimum συμπληρωμένων ECTS είναι 18. Σε περίπτωση που δεν επιλέξει την Πτυχιακή Εργασία (EDUS-499DL) το Minimum συμπληρωμένων ECTS είναι 24. Επιλογή μίας περιοχής και συμπλήρωση 24 ECTS. Οι περιοχές και τα μαθήματα τους είναι οι ακόλουθες: (1) Γλώσσα: EDUS-221DL,222DL,225DL,321DL,322DL,325DL (το μη επιλεγέν μάθημα Γλώσσας από τα επιλεγόμενα του Κύκλου Γ – Σπουδές Περιεχομένου). (2) Μαθηματικά/Φυσικές Επιστήμες: EDUE-431DL,441DL, EDUS-432DL,440DL (τα μη επιλεγέντα μαθήματα Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών από τα επιλεγόμενα του Κύκλου Γ – Σπουδές Περιεχομένου). (3) Τέχνες: EDUS-250DL,260DL,326DL,362DL,450DL. (4) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση/Ειδική Εκπαίδευση: EDUS-208DL,280DL,307DL,380DL,381DL,407DL.
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUE-431DL |
Ειδικά Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών |
6 |
EDUE-441DL |
Πληροφορική Υποστήριξη για τις Φυσικές Επιστήμες |
6 |
EDUS-208DL |
Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών |
6 |
EDUS-221DL |
Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ |
6 |
EDUS-222DL |
Νεότερη Κυπριακή Λογοτεχνία |
6 |
EDUS-225DL |
Αγωγή Λόγου |
6 |
EDUS-250DL |
Ιστορία της Τέχνης |
6 |
EDUS-260DL |
Δημιουργικότητα στη Μουσική Εκπαίδευση |
6 |
EDUS-280DL |
Θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής |
6 |
EDUS-307DL |
Ειδικές Ανάγκες στο Συνηθισμένο Σχολείο |
6 |
EDUS-321DL |
Ελληνική Γραμματεία και Πολιτισμός |
6 |
EDUS-322DL |
Ειδικά Θέματα Λογοτεχνίας |
6 |
EDUS-325DL |
Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιγνίδι |
6 |
EDUS-326DL |
Δημιουργικό Θέατρο |
6 |
EDUS-362DL |
Σύγχρονες Προσεγγίσεις και Προοπτικές στη Μουσική Εκπαίδευση |
6 |
EDUS-380DL |
Ευρωπαική και Διαπολιτισμική Διάσταση στην Εκπαίδευση |
6 |
EDUS-381DL |
Διγλωσσία και Δίγλωσση Εκπαίδευση |
6 |
EDUS-407DL |
Προβλήματα Μάθησης και Συμπεριφοράς |
6 |
EDUS-432DL |
Η Χρήση Σύγχρονης Τεχνολογίας στη Διδακτική των Μαθηματικών |
6 |
EDUS-440DL |
Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών 3 |
6 |
EDUS-450DL |
Ανάλυση Έργων Τέχνης |
6 |
Section: K – Κύκλος Ε: Γενική Μόρφωση
Min. ECTS Credits: 24 Max. ECTS Credits: 24
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
ANTH-105AD |
Πολιτισμική Ανθρωπολογία |
6 |
DES-260DL |
Photography I |
6 |
EDUS-099DL |
Ακαδημαϊκός Γραμματισμός |
6 |
EDUS-145DL |
Ιστορία της Κύπρου |
6 |
EDUS-148DL |
Ηθική |
6 |
EDUS-186DL |
Εισαγωγή στη Φιλοσοφία |
6 |
EDUS-248DL |
Χριστιανική Ηθική και Σύγχρονος Κόσμος |
6 |
EDUS-346DL |
Κοινωνιολογία της Θρησκείας |
6 |
EDUS-347DL |
Κοινωνιολογία-Ψυχολογία Οικογένειας |
6 |
ENGL-102DL |
Western World Literature & Composition |
6 |
EUS-105DL |
Introduction to the European Union |
6 |
EUS-201DL |
European Geography |
6 |
EUS-210DL |
European Cultures |
6 |
LALI-120DL |
Introduction to Fiction |
6 |
PSY-110DL |
General Psychology I |
6 |
PSY-250ADL |
Psychology of Personality |
6 |
PSY-330DL |
Psychology of Gender |
6 |
Section: L – Κύκλος ΣΤ: Ξένη Γλώσσα
Min. ECTS Credits: 12 Max. ECTS Credits: 12
Notes:
Course Code |
Course Title |
ECTS Credits |
EDUS-175DL |
Αγγλική Γλώσσα Ι |
6 |
EDUS-275DL |
Αγγλική Γλώσσα ΙΙ |
6 |