Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

(BA, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών

4 έτη

Τίτλος Σπουδών

Πτυχίο Ψηφιακής Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών

Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)

Γλώσσα Διδασκαλίας

Αγγλική

Μέθοδος Φοίτησης

Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

240

Πληροφορίες

Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (BA, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πτυχίο Ψηφιακής Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Αγγλική
Μέθοδος Φοίτησης Full-time or Part-time
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240

Πληροφορίες

Περιγραφή Προγράμματος

Προσφέρονται οι Ειδικότητες:

  • Δημοσιογραφία
  • Ραδιοφωνική, Τηλεοπτική και Ψηφιακή ΜετάδοσηΜέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Πρόγραμμα Σπουδών

Το αναλυτικό πρόγραμμα στην Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης εμπλουτίζεται συστηματικά με νέα μαθήματα, με σκοπό την αναβάθμιση και την επέκταση των γνώσεων και δεξιοτήτων των φοιτητών.

Προσφέρεται μια σειρά μαθημάτων, που είναι χρήσιμα για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία στο χώρο της αγοράς, καθώς επίσης και μια ευρύτερη γενική κατάρτιση σε θέματα γλώσσας, χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και σε θέματα ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών, με στόχο πάντοτε τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας.

Στα πλαίσια των μαθημάτων του κλάδου παρέχεται η ανάλογη πρακτική κατάρτιση στα εργαστήρια του πανεπιστημίου (στούντιο φωτογραφίας, στούντιο τηλεοπτικής παραγωγής, στούντιο ραδιοφωνικών παραγωγών), αλλά και σε τοπικά κανάλια/έντυπα, σε διαφημιστικά γραφεία κ.ά.

Στόχοι:

  1. Να προσφέρει στους φοιτητές μαθήματα που οδηγούν στην απονομή πτυχιακού τίτλου σπουδών (Bachelor’s Degree) στις κατάλληλες ειδικότητες ώστε να καταστούν ικανοί για εργοδότηση στον τομέα των επικοινωνιών.
  2. 2. Να προσφέρει στους φοιτητές μια ευρεία μόρφωση που θα τους καταστήσει ικανούς για μια παραγωγική και δημιουργική παρουσία στην κοινωνία.

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας βρίσκεται στην πρωτοπορία σπουδών σ’ αυτό τον τομέα, προσφέροντας προγράμματα ποιότητας που διανοίγουν τις καλύτερες προοπτικές για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στα συναφή επαγγέλματα, σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά), διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γραφεία δημοσίων σχέσεων, διαφήμισης και μάρκετινγκ.

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)

Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο  από  7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου,  λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη  ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.

Επαρκής Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Οι ελάχιστες απαιτήσεις γνώσης της αγγλικής γλώσσας για εγγραφή στα προγράμματα σπουδών αναγράφονται πιο κάτω. Οι φοιτητές/τριες που δεν κατέχουν κάποιο από τα πιο κάτω πιστοποιητικά ή τους ελάχιστους βαθμούς και κατέχουν IELTS με 4.5 και άνω, θα πρέπει να παρακαθήσουν τις κατατακτήριες εξετάσεις αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου – NEPTON (χωρίς χρέωση) και αν χρειαστεί, να παρακολουθήσουν υποστηρικτικά μαθήματα αγγλικής γλώσσας.

  • TOEFL – 525 και άνω
  • Computer-based TOEFL – 193 και άνω
  • Internet-based TOEFL – 80 και άνω
  • IELTS – 6 και άνω
  • Cambridge Exams [First Certificate] – B και άνω
  • Cambridge Exams [Proficiency Certificate – C και άνω
  • GCSE English Language “O” Level – C και άνω
  • Michigan Examination of Proficiency in English (CaMLA) – Pass
  • Pearson PTE General – Level 3 και άνω
  • KPG (The Greek Foreign Language Examinations for the State Certificate of Language Proficiency) – Level B2 και άνω
  • Anglia – Level B2 και άνω
  • IEB Advances Programme English – Pass
  • Examination for the Certificate of Proficiency in English (ECPE) Michigan Language Assessment by: Cambridge Assessment English & University of Michigan – 650 average score for ALL skills και άνω.

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, και συμμετοχή στην τάξη.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

On completion of the programme the student will be able to:

  1. Develop Skills and Competences in the practice of Journalism
  2. Develop Skills and Competences in Radio Production
  3. Develop Skills and Competences in Television Production
  4. Develop Skills and Competences in advanced and new media production techniques, such as web pages, internet radio and podcasting
  5. Have conceptual knowledge of the different theoretical perspectives relating to Communication Studies and The Media
  6. Acquire and apply Research Skills and Competences in all the key areas of Communications Radio, TV, Printed Press and Internet
  7. Develop abilities to analyse and synthesise
  8. Learn the application of knowledge in practice
  9. Acquire practical knowledge of at least one foreign language
  10. Be able to design and manage projects relevant to Communication studies
  11. Learn good practices pertaining to team work
  12. Enhance the development and achievement of quality in the profession
  13. Encourage leadership skills
  14. Be better equipped in relation to independent and more critical media analysis skills, particularly in relation to the challenges of media literacy
  15. Acquire a more global/European media background and perspective
  16. Pass on creative skills in all media fields based on experience and knowledge
  17.  Be more sensitive to multiculturalism and tolerance of difference
  18. Prepare students for all the challenges of new media technologies
Section A: Major Requirements
ECTS: Min. 168 Max. 168
Course ID Course Title ECTS Credits
COMM-116 Audio Production 6
COMM-117 Video Production 6
COMM-125 Journalism in the Digital Era 6
COMM-135A Introduction to Communication Studies 6
COMM-190 Film 6
COMM-212 Editing and Compositing in Digital Media 6
COMM-216 Radio Production 6
COMM-220 Writing for Digital Media 6
COMM-223 Documentary Photography in the Digital Era 6
COMM-230 Voice and Diction 6
COMM-241 Communication and Media Research Methods 6
COMM-302 Creative Production and Publishing 6
COMM-321 Public Relations Principles 6
COMM-322 Public Relations Methods 6
COMM-344 Persuasion and Media Culture 6
COMM-384 Digital Media and Youth Culture 6
COMM-391 Digital Media Management 6
COMM-400 Media Literacy 6
COMM-401 Lifestyle and Fan-based Media 6
COMM-410 Internet TV 6
COMM-415 Internet Radio 6
COMM-419 Popular Music, Culture and Media 6
COMM-421 Documentary Production 6
COMM-431 Gender and Communication 6
COMM-440 Communication Law and Media Ethics 6
COMM-441 Media and Cultural Theory 6
COMM-442 Communication Internship 6
COMM-490 Senior Year Project 6

Section: B Major Electives
ECTS: Min. 18 Max. 36
Notes: Students can choose from a wide range of electives from across the Department.

Course ID Course Title ECTS Credits
COMM-325 Event Management 6
COMM-398 Integrated Marketing Communications 6
COMM-422 PR Campaign Development and Management 6
DES-260 Photography I 6
ENGL-102 Western World Literature and Composition 6
HIST-257 Modern Cypriot History and Politics 6
MULT-160 Introduction to Multimedia 6
SOC-101 Principles of Sociology 6
Section: C Language Expression
ECTS: Min. 12 Max. 30
Notes: Placement in the English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE.
Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
COMM-200 Business and Professional Communication 6
ENGL-101 English Composition 6
GREK-150 Greek Language 6
GREK-161 Advanced Greek Language 6
Section: D Humanities and Social Sciences Electives
ECTS: Min. 12 Max. 36

Notes: Or any DANC, EUS, FREN, GERM, ITAL, PSY, RUS, SOC, SPAN, TURK, GREK, HIST, MUS, PHIL courses.

Course ID Course Title ECTS Credits
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
ESCI-200 Society and Environment 6
EUS-103 Modern European History and Politics 6
HIST-201 World History to 1500 6
HIST-265 The US and World History Since 1945 6
PHIL-101 Introduction to Philosophy 6
PHIL-120 Ethics 6
PSCI-101 American National Government 6
PSY-110 General Psychology I 6
PSY-111 General Psychology II 6
PSY-210 Social Psychology 6

Semester 1

Course ID Course Title ECTS Credits
BENG-100 College English 6
COMM-125 Journalism in the Digital Era 6
COMM-135A Introduction to Communication Studies 6
COMP-150 Microcomputer Applications 6
DES-260 Photography I 6

Semester 2

Course ID Course Title ECTS Credits
COMM-116 Audio Production 6
COMP-151 Computer Fundamentals 6
ENGL-100 Basic Writing 6
ENGL-100 Basic Writing 6

Semester 3

Course ID Course Title ECTS Credits
COMM-117 Video Production 6
COMM-230G Voice and Diction – in Greek 6
ENGL-101 English Composition 6
MATH-105 Intermediate Algebra 6
SOC-101 Principles of Sociology 6

Semester 4

Course ID Course Title ECTS Credits
ACCT-110 Accounting I 6
ANTH-105 Cultural Anthropology 6
COMM-190 Film 6
COMM-321 Public Relations Principles 6

Semester 5

Course ID Course Title ECTS Credits
COMM-200 Business and Professional Communication 6
COMM-216 Radio Production 6
MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 6

Semester 6

Course ID Course Title ECTS Credits
BADM-231 Business Communications 6
BADM-332 Technical Writing and Research 6
COMM-344 Persuasion and Media Culture 6
MGT-281 Introduction to Management 6

Semester 7

Course ID Course Title ECTS Credits
ART-110 Introduction to Visual Arts 6
COMM-218 Production and Presentation of Radio News 6
COMM-220 Writing for Digital Media 6
COMM-322 Public Relations Methods 6
COMM-405G Contemporary Political History of Cyprus 6

Semester 8

Course ID Course Title ECTS Credits
COMM-221 Editing and Newspaper Production 6
COMM-431 Gender and Communication 6
COMM-440 Communication Law and Media Ethics 6
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Professor Michael Hajimichael

Head of Department
Professor
Department of Communications
School of Humanities and Social Sciences

Dr Marcos Komodromos

Associate Professor
Programme Coordinator (BA in Public Relations, Advertising and Marketing (PRAM))
Department of Communications
School of Humanities and Social Sciences

Professor Nicholas Nicoli

Associate Head of Department
Professor
Department of Communications
School of Humanities and Social Sciences
Member of the Senate

Professor Tao Papaioannou

Professor
School of Humanities and Social Sciences
Department of Communications

Professor Paschalis Paschali

Head of Department
Professor
Department of Design & Multimedia
School of Humanities and Social Sciences

Dr George Pavlides

Associate Professor
Department of Communications
School of Humanities and Social Sciences

Dr Nicos Philippou

Lecturer
Department of Communications , School of Humanities and Social Sciences

Ms Sophia Tsangaridou

Associate Lecturer
Department of Communications
School of Humanities and Social Sciences

Dr Rafaela Orphanides

Adjunct Faculty

Dr Maria Stylianidou

Adjunct Faculty

Antigoni Themistokleous

Adjunct Faculty

Go to Top