Επιστήμη του Αθλητισμού
(BSc, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Πτυχίο Επιστήμης του Αθλητισμού
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική και Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης
Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Πληροφορίες
Επιστήμη του Αθλητισμού (BSc, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πτυχίο Επιστήμης του Αθλητισμού |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Ελληνική / Αγγλική |
Μέθοδος Φοίτησης | Full-time or Part-time |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
Ο Σκοπός του προγράμματος σπουδών είναι:
- Να μεταδώσει τη γνώση και να αναπτύξει τις ικανότητες των φοιτητών/φοιτητριών μέσω σύγχρονης και υψηλού επιπέδου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον χώρο της Επιστήμης του Αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένης και της Φυσικής Αγωγής.
- Να παρέχει σε βάθος τη γνώση στους φοιτητές/στις φοιτήτριες και να συμβάλει στην κατανόηση των επιστημονικών αρχών που αφορούν την επιστήμη της άσκησης, την αθλητική παιδαγωγική, τη φυσική δραστηριότητα και υγεία, την αναψυχή μέσω του αθλητισμού, και την αθλητική επίδοση.
- Να μορφώσει κατάλληλα τους φοιτητές και τις φοιτήτριες ώστε να εξελιχθούν σε δημιουργικούς δασκάλους, οι οποίοι να παρέχουν υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές εμπειρίες μάθησης σε παιδιά δημοτικού και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε εξαιρετικούς αθλητικούς προπονητές για παιδιά, έφηβους και ενήλικες.
- Να καθοδηγήσει εξειδικευμένα τους φοιτητές και τις φοιτήτριες ώστε να αναπτύξουν τις σχετικές ικανότητες για μελλοντικές μεταπτυχιακές σπουδές στην επιστήμη της άσκησης και της φυσικής αγωγής.
- Να αναπτύξει την ικανότητα για μακροχρόνιες μαθησιακές δεξιότητες στην αθλητική επιστήμη και στη φυσική αγωγή, ώστε να καλλιεργηθεί η συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες, σε όλες τις ηλικίες.
- Να αναπτύξει το αίσθημα της ηγεσίας στον χώρο της επιστήμης της άσκησης και της φυσικής αγωγής, καθώς και την αναλυτική και κριτική σκέψη.
- Να προωθήσει την έρευνα στην επιστήμη του αθλητισμού και στη φυσική αγωγή.
Μέσω των μαθημάτων της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ), τα οποία εκτός από τη γνώση που προσφέρουν είναι και απαραίτητα για διορισμό σε σχολεία και για εργασία με παιδιά/μαθητές, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες, όταν θα αποφοιτήσουν, θα είναι σε θέση:
- Να σχεδιάζουν, να διδάσκουν και να αξιολογούν μαθήματα και προγράμματα στους διάφορους τομείς της ΦΑ.
- Να χρησιμοποιούν ένα μεγάλο εύρος μαθησιακών μεθόδων και διδασκαλίας που να απευθύνονται σε μαθητές όλων των επιπέδων και να καταστούν ικανοί:
- Να κατανοούν τις αθλητικές γνώσεις, τις έννοιες και τις δεξιότητες που σχετίζονται με τη ΦΑ.
- Να εφαρμόζουν σύγχρονες αρχές διδασκαλίας για να εξελίσσουν και να ενημερώνουν συνεχώς τον σχεδιασμό των μαθημάτων που θα προσφέρουν.
- Να αναπτύσσουν συνεχώς την επαγγελματική τους ικανότητα μέσα από τη συνεχή κριτική ανάλυση της πρακτικής τους.
Το Πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές και στις φοιτήτριες να επιλέξουν, εάν επιθυμούν, και κάποιο τομέα κατεύθυνσης ώστε να αποκτήσουν κάποια εξειδικευμένη γνώση, όπως περιγράφεται πιο κάτω:
Οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα επιλέξουν τη θεματική ενότητα Αθλητική Προπονητική θα είναι σε θέση να:
- Κατανοούν τους ρόλους και τις ευθύνες του προπονητή, του γυμναστή και γενικότερα τον ρόλο όλων των μελών της προπονητικής ομάδας.
- Συνεισφέρουν στην ανάπτυξη αθλητών/αθλητριών και να είναι σε θέση να βελτιώνουν συνεχώς την συνολική απόδοση αυτών.
- Διατηρούν αποτελεσματικά το επίπεδο των αθλητών με την παροχή νέων προπονητικών μεθόδων και αρχών και τη δημιουργία δράσεων για ατομικά και ομαδικά αθλήματα.
- Εξασφαλίζουν για τους αθλητές ένα ασφαλές προπονητικό περιβάλλον και να μπορούν να αντιμετωπίζουν τους τραυματισμούς με αποτελεσματικότητα.
- Συνεργάζονται με εργοφυσιολόγους, με φυσιοθεραπευτές/ιατρούς αλλά και με άλλες ειδικότητες που σχετίζονται με τον χώρο της φυσικής αγωγής ώστε να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να παρακολουθούν/καταγράφουν την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης των αθλητών/αθλητριών.
Οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα επιλέξουν τη θεματική ενότητα Ανάπτυξη Φυσικής Κατάστασης σε Γυμναστήρια και Κέντρα Άσκησης θα είναι σε θέση να:
- Κατανοούν εις βάθος τους ρόλους και τις ευθύνες ενός γυμναστή φυσικής κατάστασης σε ένα γυμναστήριο ή/και σε ένα κέντρο αθλητισμού και υγείας.
- Σχεδιάζουν, να εκτελούν και να παρακολουθούν προγράμματα ανάπτυξης φυσικών ικανοτήτων και φυσικής κατάστασης, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
- Αναπτύσσουν τις παραμέτρους δύναμης και αερόβιας κατάστασης ατόμων ή/και ομάδων όλων των επιπέδων με βάση τις ανάγκες τους (π.χ. για σκοπούς ψυχαγωγίας, υγείας και άσκησης).
- Διευθύνουν και να υποστηρίζουν τη λειτουργία κέντρων φυσικής κατάστασης ή/και γυμναστηρίων.
- Βελτιώνουν αποτελεσματικά τη συνολική φυσική κατάσταση και υγεία ενός ατόμου μέσω της άσκησης με την παροχή προπονητικών μεθόδων και αρχών που θα υποστηρίζουν τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και την κατάσταση υγείας ατόμων ή/και ομάδων.
- Γίνουν αποτελεσματικοί προσωπικοί γυμναστές που να μπορούν να εμπνεύσουν.
Οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα επιλέξουν τη θεματική ενότητα Άσκηση, Φυσική Κατάσταση και Υγεία θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζουν και να εκτιμούν τη σημαντικότητα και τα γενικά οφέλη της υγείας από τη φυσική δραστηριότητα και άσκηση, ώστε να διατηρείται ή να βελτιώνεται η φυσιολογική, κοινωνική και ψυχολογική υγεία ατόμων διαφορετικών ηλικιακών ομάδων.
- Αναγνωρίζουν το σημαντικό ρόλο της φυσικής δραστηριότητας και άσκησης στην πρόληψη και θεραπεία χρόνιων παθήσεων.
- Σχεδιάζουν προπονητικά προγράμματα άσκησης με βάση τις ανάγκες και τους στόχους ενός ατόμου, με στόχο τη βελτίωση των παραμέτρων υγείας του.
- Σχεδιάζουν προπονητικά προγράμματα άσκησης για την ανάπτυξη παραμέτρων που σχετίζονται με την αθλητική απόδοση όπως τη σωματική σύσταση, την καρδιοαναπνευστική αντοχή, τη μυϊκή δύναμη και ευλυγισία, με βάση πάντα τις ατομικές ανάγκες και τους στόχους.
- Σχεδιάζουν εξειδικευμένα και κατάλληλα προπονητικά προγράμματα άσκησης και φυσικής δραστηριότητας για τις πιο κοινές χρόνιες παθήσεις.
- Αναγνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο η φυσική δραστηριότητα και άσκηση μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής σε υγιή άτομα, καθώς και σε άτομα με ασθένειες.
- Αξιολογούν τη λειτουργική ικανότητα τόσο του υγιούς όσο και ασθενούς πληθυσμού.
Όσον αφορά τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιστήμη του Αθλητισμού και τη Φυσική Αγωγή: Μετά την αποφοίτηση, οι Να μεταδώσει τη γνώση και να αναπτύξει τις ικανότητες των φοιτητών/φοιτητριών μέσω σύγχρονης και υψηλού επιπέδου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στον χώρο της Επιστήμης του Αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένης και της Φυσικής Αγωγής.
- Να παρέχει σε βάθος τη γνώση στους φοιτητές/στις φοιτήτριες και να συμβάλει στην κατανόηση των επιστημονικών αρχών που αφορούν την επιστήμη της άσκησης, την αθλητική παιδαγωγική, τη φυσική δραστηριότητα και υγεία, την αναψυχή μέσω του αθλητισμού, και την αθλητική επίδοση.
- Να μορφώσει κατάλληλα τους φοιτητές και τις φοιτήτριες ώστε να εξελιχθούν σε δημιουργικούς δασκάλους, οι οποίοι να παρέχουν υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές εμπειρίες μάθησης σε παιδιά δημοτικού και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε εξαιρετικούς αθλητικούς προπονητές για παιδιά, έφηβους και ενήλικες.
- Να καθοδηγήσει εξειδικευμένα τους φοιτητές και τις φοιτήτριες ώστε να αναπτύξουν τις σχετικές ικανότητες για μελλοντικές μεταπτυχιακές σπουδές στην επιστήμη της άσκησης και της φυσικής αγωγής.
- Να αναπτύξει την ικανότητα για μακροχρόνιες μαθησιακές δεξιότητες στην αθλητική επιστήμη και στη φυσική αγωγή, ώστε να καλλιεργηθεί η συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες, σε όλες τις ηλικίες.
- Να αναπτύξει το αίσθημα της ηγεσίας στον χώρο της επιστήμης της άσκησης και της φυσικής αγωγής, καθώς και την αναλυτική και κριτική σκέψη.
- Να προωθήσει την έρευνα στην επιστήμη του αθλητισμού και στη φυσική αγωγή.
Μέσω των μαθημάτων της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ), τα οποία εκτός από τη γνώση που προσφέρουν είναι και απαραίτητα για διορισμό σε σχολεία και για εργασία με παιδιά/μαθητές, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες, όταν θα αποφοιτήσουν, θα είναι σε θέση:
- Να σχεδιάζουν, να διδάσκουν και να αξιολογούν μαθήματα και προγράμματα στους διάφορους τομείς της ΦΑ.
- Να χρησιμοποιούν ένα μεγάλο εύρος μαθησιακών μεθόδων και διδασκαλίας που να απευθύνονται σε μαθητές όλων των επιπέδων και να καταστούν ικανοί:
- Να κατανοούν τις αθλητικές γνώσεις, τις έννοιες και τις δεξιότητες που σχετίζονται με τη ΦΑ.
- Να εφαρμόζουν σύγχρονες αρχές διδασκαλίας για να εξελίσσουν και να ενημερώνουν συνεχώς τον σχεδιασμό των μαθημάτων που θα προσφέρουν.
- Να αναπτύσσουν συνεχώς την επαγγελματική τους ικανότητα μέσα από τη συνεχή κριτική ανάλυση της πρακτικής τους.
Το Πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές και στις φοιτήτριες να επιλέξουν, εάν επιθυμούν, και κάποιο τομέα κατεύθυνσης ώστε να αποκτήσουν κάποια εξειδικευμένη γνώση, όπως περιγράφεται πιο κάτω:
Οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα επιλέξουν τη θεματική ενότητα Αθλητική Προπονητική θα είναι σε θέση να:
- Κατανοούν τους ρόλους και τις ευθύνες του προπονητή, του γυμναστή και γενικότερα τον ρόλο όλων των μελών της προπονητικής ομάδας.
- Συνεισφέρουν στην ανάπτυξη αθλητών/αθλητριών και να είναι σε θέση να βελτιώνουν συνεχώς την συνολική απόδοση αυτών.
- Διατηρούν αποτελεσματικά το επίπεδο των αθλητών με την παροχή νέων προπονητικών μεθόδων και αρχών και τη δημιουργία δράσεων για ατομικά και ομαδικά αθλήματα.
- Εξασφαλίζουν για τους αθλητές ένα ασφαλές προπονητικό περιβάλλον και να μπορούν να αντιμετωπίζουν τους τραυματισμούς με αποτελεσματικότητα.
- Συνεργάζονται με εργοφυσιολόγους, με φυσιοθεραπευτές/ιατρούς αλλά και με άλλες ειδικότητες που σχετίζονται με τον χώρο της φυσικής αγωγής ώστε να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να παρακολουθούν/καταγράφουν την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης των αθλητών/αθλητριών.
Οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα επιλέξουν τη θεματική ενότητα Ανάπτυξη Φυσικής Κατάστασης σε Γυμναστήρια και Κέντρα Άσκησης θα είναι σε θέση να:
- Κατανοούν εις βάθος τους ρόλους και τις ευθύνες ενός γυμναστή φυσικής κατάστασης σε ένα γυμναστήριο ή/και σε ένα κέντρο αθλητισμού και υγείας.
- Σχεδιάζουν, να εκτελούν και να παρακολουθούν προγράμματα ανάπτυξης φυσικών ικανοτήτων και φυσικής κατάστασης, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
- Αναπτύσσουν τις παραμέτρους δύναμης και αερόβιας κατάστασης ατόμων ή/και ομάδων όλων των επιπέδων με βάση τις ανάγκες τους (π.χ. για σκοπούς ψυχαγωγίας, υγείας και άσκησης).
- Διευθύνουν και να υποστηρίζουν τη λειτουργία κέντρων φυσικής κατάστασης ή/και γυμναστηρίων.
- Βελτιώνουν αποτελεσματικά τη συνολική φυσική κατάσταση και υγεία ενός ατόμου μέσω της άσκησης με την παροχή προπονητικών μεθόδων και αρχών που θα υποστηρίζουν τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και την κατάσταση υγείας ατόμων ή/και ομάδων.
- Γίνουν αποτελεσματικοί προσωπικοί γυμναστές που να μπορούν να εμπνεύσουν.
Οι φοιτητές/φοιτήτριες που θα επιλέξουν τη θεματική ενότητα Άσκηση, Φυσική Κατάσταση και Υγεία θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζουν και να εκτιμούν τη σημαντικότητα και τα γενικά οφέλη της υγείας από τη φυσική δραστηριότητα και άσκηση, ώστε να διατηρείται ή να βελτιώνεται η φυσιολογική, κοινωνική και ψυχολογική υγεία ατόμων διαφορετικών ηλικιακών ομάδων.
- Αναγνωρίζουν το σημαντικό ρόλο της φυσικής δραστηριότητας και άσκησης στην πρόληψη και θεραπεία χρόνιων παθήσεων.
- Σχεδιάζουν προπονητικά προγράμματα άσκησης με βάση τις ανάγκες και τους στόχους ενός ατόμου, με στόχο τη βελτίωση των παραμέτρων υγείας του.
- Σχεδιάζουν προπονητικά προγράμματα άσκησης για την ανάπτυξη παραμέτρων που σχετίζονται με την αθλητική απόδοση όπως τη σωματική σύσταση, την καρδιοαναπνευστική αντοχή, τη μυϊκή δύναμη και ευλυγισία, με βάση πάντα τις ατομικές ανάγκες και τους στόχους.
- Σχεδιάζουν εξειδικευμένα και κατάλληλα προπονητικά προγράμματα άσκησης και φυσικής δραστηριότητας για τις πιο κοινές χρόνιες παθήσεις.
- Αναγνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο η φυσική δραστηριότητα και άσκηση μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής σε υγιή άτομα, καθώς και σε άτομα με ασθένειες.
- Αξιολογούν τη λειτουργική ικανότητα τόσο του υγιούς όσο και ασθενούς πληθυσμού.
Όσον αφορά τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιστήμη του Αθλητισμού και τη Φυσική Αγωγή: Μετά την αποφοίτηση, οι απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Λευκωσίας μπορούν να έχουν απευθείας πρόσβαση σε περαιταίρω μεταπτυχιακές σπουδές (MSc, MA, MRes, MPhil) στην επιστήμη του αθλητισμού και της φυσικής αγωγής γενικότερα ή πιο συγκεκριμένα στη φυσιολογία του αθλητισμού, στην αθλητική διατροφή, στη φυσική κατάσταση και υγεία, στην κλινική εργοφυσιολογία, στη δύναμη και αερόβια κατάσταση.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Oι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να εργαστούν κυρίως ως Γυμναστές σε σχολεία και σε αθλητικές ομάδες ή συλλόγους, προπονητές (κατεύθυνση προπονητικής), σε γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και κέντρα άσκησης και υγείας, συνεργάτες σε εργομετρικά κέντρα, κ.ά. Επιπλέον, μπορούν να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της αθλητικής επιστήμης, της φυσικής αγωγής και σε σχετικούς κλάδους.
- Γυμναστές σε σχολεία, δημοτικά και γυμνάσια
- Προπονητές αθλημάτων, ατομικών και ομαδικών, σε όλα τα επίπεδα
- Προσωπικοί γυμναστές ή διδασκαλία ομαδικών προγραμμάτων άσκησης.
- Γυμναστές σε κέντρα αποκατάστασης
- Σύμβουλοι σε αθλητικούς οργανισμούς ή ομάδες, ή κυβερνητικές υπηρεσίες σε σχέση με την άσκηση, την υγεία και τον αθλητισμό.
- Διαχείριση γυμναστηρίων
- Βοηθοί Εργαστηρίου εργοφυσιολογίας.
- Ερευνητές στην αθλητική βιομηχανία (πχ κατασκευής αθλητικού εξοπλισμού, αθλητικά ρούχα, αθλητικά παπούτσια, αθλητικά ποτά κλπ)
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)
Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές/φοιτήτριες αναμένεται να:
- Αναπτύξουν εννοιολογικές, επιχειρησιακές, τεχνικές και πρακτικές δεξιότητες αντίληψης που απαιτούνται για την κατάκτηση μιας επιτυχής επαγγελματικής σταδιοδρομίας στο τομέα της αθλητικής επιστήμης που συμπεριλαμβάνει τη φυσική αγωγή σε τοπικό, εθνικό ή διεθνές επίπεδο.
- Εργαστούν ανεξάρτητα και ως μέλος μιας ομάδας για να εξετάσουν θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα στον αθλητισμό, στην επιστήμη της άσκησης και της φυσικής αγωγής και να αυτονομηθούν στον τομέα της επιστήμης της άσκησης και της φυσικής αγωγής.
- Παρουσιάσουν κριτική αντίληψη όταν πραγματοποιούν βασικές έρευνες στην αθλητική επιστήμη και τη φυσική αγωγή, καθώς και να μπορούν να συγκεντρώνουν την κατάλληλη ερευνητική βιβλιογραφία για ολοκλήρωση μεταπτυχιακών σπουδών στον αθλητισμό, στην αθλητική επιστήμη και στη φυσική αγωγή.
- Ενισχύουν και να αναπτύσσουν την ηγεσία και τη γνώση της αθλητικής επιστήμης και της φυσικής αγωγής με τη χρήση σύγχρονων, πρακτικών και επιστημονικών μοντέλων που με τη σειρά τους θα προωθούν το ενδιαφέρον για τη δια βίου μάθηση.
- Χρησιμοποιούν συστήματα πληροφορικής και τεχνολογίας που σχετίζονται με την Επιστήμη της Άσκησης και ΦΑ. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή, ανάλυση και αξιολόγηση δεδομένων για να υποβοηθούν τους αποφοίτους στη λήψη αποφάσεων σχετικών με την φύση της δουλείας τους, π.χ. ως ειδική για μεγιστοποίηση της απόδοσης, της άσκησης και της υγείας καθώς και στη βελτίωση προγραμμάτων άσκησης σε υψηλού επιπέδου αθλητές, στο γενικό πληθυσμού ή/και στο σχολικό περιβάλλον.
Section: A Κύρια Υποχρεωτικά Μαθήματα
ECTS: Min. 162 Max. 162
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-105G | Ανατομία του Ανθρώπου | 6 |
SPSC-106G | Φυσιολογία του Ανθρώπου | 6 |
SPSC-120G | Διδακτική Ενόργανης Γυμναστικής | 6 |
SPSC-130G | Διδακτική Κολύμβησης | 6 |
SPSC-140G | Αρχές Διδασκαλίας και Παιδαγωγικής στη Φυσική Αγωγή | 6 |
SPSC-157G | Διδακτική Ποδοσφαίρου | 6 |
SPSC-158G | Διδακτική Καλαθοσφαίρισης | 6 |
SPSC-160G | Ιστορία και Φιλοσοφία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-200G | Ψυχολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-210G | Εφαρμοσμένη Σχολική Παιδαγωγική Γυμναστική | 6 |
SPSC-220G | Κοινωνιολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-230G | Κινητικός Έλεγχος και Κινητική Μάθηση | 6 |
SPSC-240G | Βιοχημεία της Άσκησης | 6 |
SPSC-250G | Αθλητιατρική | 6 |
SPSC-257G | Διδακτική Χειροσφαίρισης | 6 |
SPSC-258G | Διδακτική Πετοσφαίρισης | 6 |
SPSC-270G | Στίβος Ι (Δρόμοι και Εμπόδια) | 6 |
SPSC-275G | Στίβος ΙΙ (Άλματα και Ρίψεις) | 6 |
SPSC-300G | Μέθοδοι Έρευνας και Στατιστικής στον Αθλητισμό | 6 |
SPSC-306G | Μέθοδοι Διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής στα Σχολεία | 6 |
SPSC-310G | Βιοκινητική και Κινησιολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-315G | Φυσιολογία της Άσκησης | 6 |
SPSC-316G | Εργομετρία | 6 |
SPSC-350G | Διδακτική Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών | 6 |
SPSC-360G | Βασικές Αρχές Προπονητικής | 6 |
SPSC-403G | Πρακτική Άσκηση στη Φυσική Αγωγή | 6 |
SPSC-404G | Ενσωμάτωση Μαθητών με Ειδικές Ανάγκες στη Σχολική Φυσική Αγωγή | 6 |
Section: B Κύρια Επιλεγόμενα Μαθήματα
ECTS: Min. 42 Max. 60
Notes:
Τα επιλεγόμενα SPSC-410G, SPSC-415G, SPSC-420G, SPCS-421G, SPSC-422G, SPSC-430G οδηγούν στη Θεματική Ενότητα της Προπονητικής (σε ένα από τα πιο κάτω αθλήματα: Ποδόσφαιρο, Καλαθοσφαίριση, Πετοσφαίριση, Χειροσφαίριση, Στίβος, Κολύμβηση, Ενόργανη Γυμναστική, Αντισφαίριση).
Τα επιλεγόμενα SPSC-110G, SPSC-281G, SPSC-282G, SPSC-285G, SPSC-286G, SPSC-380G οδηγούν στην Θεματική Ενότητα: Ανάπτυξη Φυσικής Κατάστασης σε Γυμναστήρια και Κέντρα Άσκησης.
Τα επιλεγόμενα SPSC-110G, SPSC-111G, SPSC-117G, SPSC-281G, SPSC-330G, SPSC-340G οδηγούν στην Θεματική Ενότητα Άσκηση, Ευρωστία και Υγεία.
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BIOL-110G | Στοιχεία Βιολογίας | 6 |
CHEM-104G | Εισαγωγή στην Οργανική και Βιολογική Χημεία | 6 |
SPRT-302G | Ανάπτυξη – Διαχείριση Αθλητισμού | 6 |
SPRT-303G | Προώθηση του Αθλητισμού | 6 |
SPRT-304G | Αθλητικό Δίκαιο | 6 |
SPRT-402G | Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων | 6 |
SPRT-403G | Τεχνολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPRT-404G | Ανάλυση της Βιομηχανίας του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-110G | Φυσική Δραστηριότητα και Προαγωγή της Υγείας | 6 |
SPSC-111G | Γήρανση, Φύλο και Αθλητισμός | 6 |
SPSC-113G | Φαρμακοδιέγερση και Ηθική στον Αθλητισμό | 6 |
SPSC-114G | Διδακτική Αντισφαίρισης (Τένις) | 6 |
SPSC-115G | Διδακτική Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης | 6 |
SPSC-117G | Ορθοπεδική/Ορθοσωμική Γυμναστική | 6 |
SPSC-118G | Διδακτική Υπαίθριων Δραστηριοτήτων | 6 |
SPSC-281G | Προπόνηση με Αντιστάσεις | 6 |
SPSC-282G | Προχωρημένες Μέθοδοι Προπόνησης με Αντιστάσεις | 6 |
SPSC-285G | Διδακτική Αεροβικής Γυμναστικής | 6 |
SPSC-286G | Προχωρημένες Μέθοδοι Αεροβικής Γυμναστικής | 6 |
SPSC-330G | Διατροφή της Άσκησης και του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-340G | Άσκηση και Χρόνιες Παθήσεις | 6 |
SPSC-380G | Διαχείριση Γυμναστηρίου και Αθλητικών Κέντρων Υγείας | 6 |
SPSC-390G | Αθλητική Φυσικοθεραπεία | 6 |
SPSC-410G | Σχεδιασμός και Ανάλυση της Αθλητικής Απόδοσης | 6 |
SPSC-415G | Αποτελεσματικότητα στην Αθλητική Προπονητική | 6 |
SPSC-420G | Εφαρμοσμένη Αθλητική Ψυχολογία | 6 |
SPSC-421G | Προχωρημένη Προπονητική της Φυσικής Κατάστασης | 6 |
SPSC-422G | Πρακτική Άσκηση στην Προπονητική | 6 |
SPSC-430G | Αθλητική Απόδοση στα Παιδιά και Έφηβους Αθλητές | 6 |
SPSC-490G | Τελική Πτυχιακή Μελέτη | 12 |
Section: C Γλωσσική Έκφραση
ECTS: Min. 6 Max. 18
Placement in English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BENG-100 | College English | 6 |
ENGL-100 | Basic Writing | 6 |
ENGL-101 | English Composition | 6 |
ESP-100S | English for Sports Science I | 6 |
ESP-101S | English for Sports Science II | 6 |
Section: D Μαθήματα Γενικής Επιλογής
ECTS: Min. 6 Max. 24
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ANTH-105A | Πολιτισμική Ανθρωπολογία | 6 |
ART-110G | Εισαγωγή στις Εικαστικές Τέχνες | 6 |
ART-111G | Ελληνικός Πολιτισμός | 6 |
COMP-150 | Microcomputer Applications | 6 |
MATH-108G | Μαθηματικά και Εφαρμοσμένος Λογισμός | 6 |
MATH-221G | Στατιστική Ι | 6 |
PHIL-101G | Εισαγωγή στη Φιλοσοφία | 6 |
PHIL-120G | Ηθική | 6 |
PSY-110G | Γενική Ψυχολογία I | 6 |
PSY-111G | Γενική Ψυχολογία II | 6 |
PSY-210G | Κοινωνική Ψυχολογία | 6 |
SOC-101G | Αρχές Κοινωνιολογίας | 6 |
Semester 1
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-105G | Ανατομία του Ανθρώπου | 6 |
SPSC-130G | Διδακτική Κολύμβησης | 6 |
SPSC-140G | Αρχές Διδασκαλίας και Παιδαγωγικής στη Φυσική Αγωγή | 6 |
SPSC-157G | Διδακτική Ποδοσφαίρου | 6 |
SPSC-114G | Διδακτική Αντισφαίρισης (Τένις) | 6 |
Semester 2
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-106G | Φυσιολογία του Ανθρώπου | 6 |
SPSC-120G | Διδακτική Ενόργανης Γυμναστικής | 6 |
SPSC-158G | Διδακτική Καλαθοσφαίρισης | 6 |
SPSC-160G | Ιστορία και Φιλοσοφία του Αθλητισμού | 6 |
COMP-150 | Microcomputer Applications | 6 |
Semester 3
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-200G | Ψυχολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-230G | Κινητικός Έλεγχος και Κινητική Μάθηση | 6 |
SPSC-240G | Βιοχημεία της Άσκησης | 6 |
SPSC-257G | Διδακτική Χειροσφαίρισης | 6 |
SPSC-270G | Στίβος Ι (Δρόμοι και Εμπόδια) | 6 |
Semester 4
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-210G | Εφαρμοσμένη Σχολική Παιδαγωγική Γυμναστική | 6 |
SPSC-220G | Κοινωνιολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-258G | Διδακτική Πετοσφαίρισης | 6 |
SPSC-250G | Αθλητιατρική | 6 |
SPSC-275G | Στίβος ΙΙ (Άλματα και Ρίψεις) | 6 |
Semester 5
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-281G | Προπόνηση με Αντιστάσεις | 6 |
SPSC-306G | Μέθοδοι Διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής στα Σχολεία | 6 |
SPSC-315G | Φυσιολογία της Άσκησης | 6 |
SPSC-350G | Διδακτική Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών | 6 |
SPSC-360G | Βασικές Αρχές Προπονητικής | 6 |
Semester 6
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-282G | Προχωρημένες Μέθοδοι Προπόνησης με Αντιστάσεις | 6 |
SPSC-300G | Μέθοδοι Έρευνας και Στατιστικής στον Αθλητισμό | 6 |
SPSC-310G | Βιοκινητική και Κινησιολογία του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-316G | Εργομετρία | 6 |
ESP-100S | English for Sports Science I | 6 |
Semester 7
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-403G | Πρακτική Άσκηση στη Φυσική Αγωγή | 6 |
SPSC-330G | Διατροφή της Άσκησης και του Αθλητισμού | 6 |
SPSC-340G | Άσκηση και Χρόνιες Παθήσεις | 6 |
SPSC-490G | Τελική Πτυχιακή Μελέτη | 12 |
Semester 8
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
SPSC-404G | Ενσωμάτωση Μαθητών με Ειδικές Ανάγκες στη Σχολική Φυσική Αγωγή | 6 |
SPSC-110G | Φυσική Δραστηριότητα και Προαγωγή της Υγείας | 6 |
SPSC-113G | Φαρμακοδιέγερση και Ηθική στον Αθλητισμό | 6 |
SPSC-390G | Αθλητική Φυσικοθεραπεία | 6 |
SPSC-420G | Εφαρμοσμένη Αθλητική Ψυχολογία | 6 |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.