- AERA 2018, 13-17 Απριλίου, Νέα Υόρκη, Η.Π.Α
Couchman, J. J., Papanastasiou, E. C. Stylianou-Georgiou, A., Coutinho, M. V. C., Almansoori, A. S., Y Vasko, J. S. (2018, April). Metacognitive Monitoring in Test taking Situations: A Cross-cultural
Comparison. Paper presented at the annual meeting of the American Educational Research Association. New York: USA
Papanastasiou, E. C. & Stylianou-Georgiou, A. (2018, April). Modeling Test-Taking Strategies with an Emphasis on Metacognition. Roundtable paper presented at the annual meeting of the American Educational Research Association. New York: USA
Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μαρίνα, «Λογοτεχνική και εικαστική ανάγνωση. Μια δημιουργικά αμφίδρομη πορεία γνώσης», στο Διεθνές Συνέδριο, Λογοτεχνική ανάγνωση στο σχολείο και στην κοινωνία, 19-22 Οκτωβρίου 2017, Θεσσαλονίκη.
Socratous, C. Ioannou, A. & Stylianou-Georgiou, A. (2018, April). An Empirical Study of Educational Robotics as Tools for Metacognition and Collaborative Knowledge Construction. Paper presented at the annual meeting of the American Educational Research Association. New York: USA
Χατζησωτηρίου, Χ. και Καρούσιου, Χ. (2018). Σχολική βελτίωση σε συνθήκες πολιτισμικού πλουραλισμού, Εκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου 17ο Ετήσιο Συνέδριo: Εκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, 3 Φεβρουαρίου 2018.
- 5o Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός, Ίδρυμα Ευγενίδου, Αθήνα, 28 και 29 Απριλίου 2018
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018: Παρέμβαση σε στρογγυλή τράπεζα με κεντρικό ερώτημα: Ποιες αλλαγές πιστεύετε ότι είναι απαραίτητες να σχεδιαστούν και εφαρμοσθούν ή και πολιτικές να ανασχεδιασθούν, ώστε το «σύγχρονο σχολείο» στην Ελλάδα να μπορέσει να ανταποκριθεί με επάρκεια και αποτελεσματικότητα στις νέες παιδαγωγικές, εκπαιδευτικές, τεχνολογικές, οικονομικές και εντέλει κοινωνικές και πολιτισμικές προκλήσεις, που αναδεικνύονται στις σύγχρονες αναπτυγμένες κοινωνίες του 21ου αιώνα;
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018: Ομιλία με θέμα « Όνειρα και προοπτικές για εκπαίδευση στον 21ο αιώνα»
- Δεύτερο Διεθνές Συνέδριο «Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Χώροι, Λόγοι, Πρακτικές», 28-29 Νοεμβρίου
Στις 28-29 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο «Φιλοξένια» το Δεύτερο Διεθνές Συνέδριο «Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Χώροι, Λόγοι, Πρακτικές». Το Συνέδριο διοργανωνόταν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Μέλος της επιστημονικής επιτροπής ήταν και η Επίκουρη Καθηγήτρια Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα. Οι φοιτητές του Τμήματος μας, που παρακολουθούσαν το χειμερινό εξάμηνο 2017 το μάθημα Edus 099, Ακαδημαϊκός Γραμματισμός, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μέρος του Συνεδρίου, να έλθουν σε επαφή με τους συνέδρους, να ακούσουν εισηγήσεις αναφορικά με την πολύσημη έννοια του γραμματισμού και να μυηθούν στην κουλτούρα διεξαγωγής ενός συνεδρίου και παρουσίασης επιστημονικών εισηγήσεων.
- Μεταπτυχιακό σεμινάριο της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με τίτλο «Ζητήματα της Κρητικής Λογοτεχνίας», 4 Δεκεμβρίου 2017
Στις 4 Δεκεμβρίου του 2017 η Επίκουρη Καθηγήτρια Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα προσκλήθηκε να παρακολουθήσει μέσω τηλεσυνάντησης το μεταπτυχιακό σεμινάριο της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με τίτλο «Ζητήματα της Κρητικής Λογοτεχνίας». Μετά την παρουσίαση των φοιτητών, η προσκεκλημένη είχε την ευκαιρία να αναλύσει ζητήματα κοσμοθεωρίας κατά την Αναγέννηση και τον τρόπο πραγμάτωσής τους στη κρητική λογοτεχνία της εποχής. Ακολούθησε μια εποικοδομητική συζήτηση με ερωτήματα σχετικά με την εισήγηση αλλά και μεθοδολογικά ζητήματα προσέγγισης των κειμένων αυτών στις μεταπτυχιακές εργασίες που εκπονούσαν οι φοιτητές.
Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»