Το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών δημοσιεύει και σε επιστημονικά περιοδικά, όπως International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education, International Journal of Human-Computer Interaction, Δημιουργική Διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Εισηγήσεις και Πρακτικές Εφαρμογές στη Δημοτική Εκπαίδευση, μεταξύ άλλων.
- Pitri, E. & Stylianou-Georgiou, A. (2017). Magical, Surprising and Ηumorous Sparkles for Creative Problem Solving. International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education, 8(1), 2694-2972.
- Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μαρίνα, «Απηχήσεις του Βασίλειου Διγενή Ακρίτη στον Ερωτόκριτο», στο Χαρτογραφώντας τη δημώδη λογοτεχνία (12ος-17ος αιώνας), Ηράκλειο 1-4 Νοεμβρίου, Πρακτικά του 7ου Neograeca Medii Aevi, επιμ. Στέφανος Κακλαμάνης και Αλέξης Καλοκαιρινός (Ηράκλειο: Εταιρία Κρητικών Ιστορικών Μελετών, 2017), σσ. 419-442.
- Rodosthenous-Balafa, Marina, «Petrarchan and anti-petrarchan poetics in two different literary genres of Greek Renaissance: the Cypriot Canzoniere and Chortatsis’s pastoral tragicomedy Panoria», στο Culture and Society in Crete. From Kornaros to Kazantzakis, επιμ. Liana Giannakopoulou και Kostas Skordyles (Newcastle: Cambridge University, 2017), σσ. 13-31.
- Ροδοσθένους-Μπαλάφα, Μαρίνα, «‘Φεγγάρι είχε πρόσωπο’: Ποιητική εικονοποιία και εικονογραφία στην πιο πρόσφατη παραμυθική διασκευή του Ερωτόκριτου», στο Δημιουργική Διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Εισηγήσεις και Πρακτικές Εφαρμογές στη Δημοτική Εκπαίδευση, επιμ. Μαρίνα Ροδοσθένους-Μπαλάφα (Αθήνα: Γρηγόρης, 2017), σσ. 106-132.
- Stylianou-Georgiou A., Papanastasiou, E. (2017). Answer changing in testing situations: the role of metacognition in deciding which answers to review. Educational Research and Evaluation, 23(3-4), 102-118.
- Stylianou-Georgiou, A. & Pitri, E. (2017). Play in College: Shifting Perspectives and Creative Problem-Based Play. World Academy of Science, Engineering and Technology, International Science Index, Humanities and Social Sciences, 3(3), 597-603.
- Vasiliou, C., Ioannou, C. & Stylianou-Georgiou, A. (2017). A glance into social and evolutionary aspects of an artifact ecology for collaborative learning through the lens of Distributed Cognition. International Journal of Human-Computer Interaction, 33(8),642-654.
SHARE
Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο «Οιστός»