Δημοτική Εκπαίδευση

(Πτυχίο, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών

4 έτη

Τίτλος Σπουδών

Πτυχίο Δημοτικής Εκπαίδευσης

Επίπεδο Τίτλου Σπουδών

Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνική

Μέθοδος Φοίτησης

Πλήρης ή Μερική Φοίτηση

Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)

240

Πληροφορίες

Δημοτική Εκπαίδευση (Πτυχίο, 4 έτη)

Διάρκεια Σπουδών 4 έτη
Τίτλος Σπουδών Πτυχίο Δημοτικής Εκπαίδευσης
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) 240

Πληροφορίες

Περιγραφή Προγράμματος

Ο γενικός σκοπός του προγράμματος Δημοτικής Εκπαίδευσης είναι να προετοιμάσει δασκάλους-παιδαγωγούς για μαθητές ηλικίας 6-12 ετών. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο οι υποψήφιοι δάσκαλοι* να αποκτήσουν τις διδακτικές γνώσεις και δεξιότητες και, ταυτόχρονα, να διαμορφώσουν εκείνες τις παιδαγωγικές πρακτικές και στάσεις, που θα τους επιτρέπουν να οργανώνουν το μαθησιακό περιβάλλον με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η ολιστική ανάπτυξη των μαθητών. Με βάση αυτό το πλαίσιο, οι δάσκαλοι χρειάζεται να είναι έτοιμοι να συνεισφέρουν στην οικοδόμηση, όχι μόνο του γνωστικού πεδίου των μαθητών μέσω της διδασκαλίας και της έρευνας, αλλά να στηρίξουν και την κοινωνική, συναισθηματική, ψυχοκινητική, και ηθική προαγωγή τους. Συνεπώς, τόσο το περιεχόμενο όσο και η μεθοδολογία των μαθημάτων του προγράμματος, επιδιώκουν τη συγκρότηση του στοχαστικού εκπαιδευτικού-παιδαγωγού, που θα είναι ικανός για αξιολόγηση και αυτοκριτική των διδακτικών και παιδαγωγικών του αποφάσεων και πρόθυμος για διορθωτική επανάδραση.

Επαγγελματικά προφίλ Αποφοίτων με παραδείγματα

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να εργαστούν σε δημόσια και ιδιωτικά δημοτικά σχολεία ή σε απογευματινά κέντρα δραστηριοτήτων.

Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)

Ακαδημαϊκή Εισδοχή

Για εισδοχή στο πρόγραμμα, ο υποψήφιος πρέπει να υποβάλει τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  • Αντίγραφο απολυτηρίου λυκείου με γενικό βαθμό τουλάχιστον 15/20 ή το ισοδύναμο άλλου βαθμολογικού συστήματος.
  • Ελάχιστο βαθμό στα Ελληνικά και Μαθηματικά 15/20.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν πληροί τα πιο πάνω κριτήρια, μπορεί να δώσει ειδικές εξετάσεις για σκοπούς εισδοχής στο πρόγραμμα.

Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη.

Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, ο φοιτητής/ήτρια θα είναι σε θέση να:

  1. Να κατανοήσει τις έννοιες και τιςαρχές της παιδαγωγικής με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες του 21ου αιώνα.
  2. Να εμβαθύνει στο θεωρητικό υπόβαθρο της παιδαγωγικής και του διδακτικού έργου, μελετώντας τις ιστορικές, φιλοσοφικές, ψυχολογικές και κοινωνιολογικές διαστάσεις της διδασκαλίας και τηςμάθησης.
  3. Να αναγνωρίζειτο ρόλο του σχολείου και του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο κόσμο και, ειδικότερα, την αποστολή που έχουν να επιτελέσουν τόσο στη γνωστική όσο και στην πνευματική ανάπτυξη των μαθητών του 21ου αιώνα.
  4. Να αποκτήσει την παιδαγωγική γνώση καιτις διδακτικές δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική οργάνωση και διεξαγωγή της διδασκαλίας, ενισχύοντας τη γνωστική, συναισθηματική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των μαθητών, σ’ ένα περιβάλλον αυτενέργειας και αυτονομίας.
  5. Να σχεδιάζει το μαθησιακό περιβάλλον με τέτοιο τρόπο ώστε να προάγεται η κριτική και δημιουργική σκέψη (τυπική και άτυπη λογική) των μαθητών, καθώς και οι δεξιότητες επικοινωνίας τους.
  6. Να εφαρμόζει δεξιότητες χειρισμού των ηλεκτρονικών υπολογιστών και άλλων σύγχρονων εργαλείων και εφαρμογών, με σκοπό την κατάλληλη ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  7. Να αναπτύξει διδακτικές στρατηγικές, κατάλληλες για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο χώρο του συμπεριληπτικού σχολείου, λαμβάνοντας υπόψη τα βασικά τους χαρακτηριστικά (γνωστικά, μαθησιακά, κοινωνικο-συναισθηματικά), καθώς και το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο της Κύπρου.
  8. Να αξιολογεί τα μαθησιακά αποτελέσματα της διδασκαλίας, χρησιμοποιώντας ποικιλία έγκυρων και αξιόπιστων μεθόδων αξιολόγησης, με απώτερο σκοπό την αυτοαξιολόγηση και βελτίωσή της όλης διδακτικής διαδικασίας.
  9. Να μελετά κριτικά εκπαιδευτικές έρευνες και να είναι σε θέση να διεξάγει τις δικές του εκπαιδευτικές έρευνες, στοχεύοντας, αφενός, στην κατανόηση και την επίλυση εκπαιδευτικών προβλημάτων και τη βελτίωση, αφετέρου, του παιδαγωγικού του έργου, προάγοντας έτσι παράλληλα και τη δια βίου μάθηση.
  10. Να λειτουργεί ως φορέας βελτίωσης της πολιτιστικής και κοινωνικής ζωής της σχολικής μονάδας, όπως επίσης και του ευρύτερου περιβάλλοντος στο οποίο θα εργάζεται.
Section: A – Κύκλος Α1: Υποχρεωτικά Μαθήματα – Επιστήμες Αγωγής
Min. ECTS Credits: 30  Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-100 Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής 5
EDUB-110 Αναπτυξιακή Ψυχολογία 5
EDUB-204 Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα 5
EDUB-207 Εισαγωγή στην Ειδική/Συμπεριληπτική Εκπαίδευση 5
EDUB-211 Εκπαιδευτική Ψυχολογία 5
EDUB-305 Φιλοσοφία της Παιδείας 5
Section: B – Κύκλος Α2: Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής – Επιστήμες Αγωγής
Min. ECTS Credits: 15  Max. ECTS Credits: 15
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-105 Ιστορία της Εκπαίδευσης 5
EDUB-205 Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης 5
EDUB-301 Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση 5
EDUB-311 Γνωστική Ψυχολογία και Ανάπτυξη 5
EDUB-312 Θεωρίες Μάθησης 5
EDUB-401 Συγκριτική Παιδαγωγική 5
EDUB-404 Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια 5
EDUB-406 Εκπαιδευτική Αξιολόγηση 5
EDUB-499 Πτυχιακή Εργασία 10
Section: C – Κύκλος B: Μαθήματα Περιεχομένου – Υποχρεωτικά Μαθήματα
Min. ECTS Credits: 60  Max. ECTS Credits: 60
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-120 Θεωρία της Γλώσσας 5
EDUB-121 Νεοελληνική Γλώσσα Ι 5
EDUB-170 Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής 5
EDUB-206 Στατιστική στην Εκπαίδευση 5
EDUB-247 Συγκριτική Θρησκειολογία και Διαθρησκευτική Αγωγή 5
EDUD-131 Μαθηματικές Έννοιες στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-150 Εικαστική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-164 Χορός στη Δημοτική Εκπαίδευση 5
EDUD-240 Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-255 Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-261 Μουσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-320 Παιδική Λογοτεχνία στο Δημοτικό Σχολείο 5
Section: D – Κύκλος Γ1: Μαθήματα Περιεχομένου – Μαθηματικά
Min. ECTS Credits: 5  Max. ECTS Credits: 5
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-314 Πολιτισμικές Διαστάσεις των Μαθηματικών 5
EDUD-132 Θέματα Σύγχρονων Μαθηματικών 5
EDUD-231 Επίλυση Μαθηματικού Προβλήματος 5
EDUD-431 Ειδικά Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών 5
EDUD-432 Η Χρήση Σύγχρονης Τεχνολογίας στη Διδακτική των Μαθηματικών 5
Section: E – Κύκλος Γ2: Μαθήματα Περιεχομένου – Φυσικές Επιστήμες
Min. ECTS Credits: 5  Max. ECTS Credits: 5
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUD-140 Πειραματική Μελέτη Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-141 Περιβάλλον και Ζωντανοί Οργανισμοί στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-142 Περιβαλλοντικά Θέματα στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-440 Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών 5
EDUD-441 Πληροφορική Υποστήριξη για τις Φυσικές Επιστήμες 5
Section: F – Κύκλος Γ3: Μαθήματα Περιεχομένου – Λογοτεχνία και Γλώσσα
Min. ECTS Credits: 5  Max. ECTS Credits: 5
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-220 Νεοελληνική Λογοτεχνία Ι 5
EDUB-221 Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ 5
EDUB-225 Αγωγή του Λόγου 5
EDUB-321 Ελληνική Γραμματεία και Πολιτισμός 5
EDUB-322 Ειδικά Θέματα Λογοτεχνίας 5
EDUB-423 Δημιουργικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας 5
EDUD-222 Νεοελληνική Λογοτεχνία ΙΙ 5
Section: G – Κύκλος Δ: Διδακτική Μεθοδολογία και Σχολική Εμπειρία
Min. ECTS Credits: 75  Max. ECTS Credits: 75
Notes:
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-200 Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας 5
EDUB-265 Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ρομποτική 5
EDUB-326 Δράμα στην Εκπαίδευση 5
EDUD-226 Διδασκαλία Πρώτης Ανάγνωσης 5
EDUD-227 Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας 5
EDUD-246 Γεωγραφία και η Διδακτική της 5
EDUD-297 Σχολική Εμπειρία Ι 5
EDUD-331 Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-340 Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-345 Διδασκαλία Κοινωνικών Θεμάτων στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-350 Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-397 Σχολική Εμπειρία ΙΙ 5
EDUD-497 Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ 15
Section: H – Κύκλος Ε: Ειδίκευση Α και Β
Min. ECTS Credits: 5  Max. ECTS Credits: 25
Notes: Οι φοιτητές πρέπει να επιλέξουν μαθήματα από δύο περιοχές ειδίκευσης. Συγκεκριμένα πρέπει να επιλέξουν 10 ECTS από μια περιοχή, και 15 από κάποια άλλη. Αυτά τα μαθήματα πρέπει να είναι διαφορετικά από τα μαθήματα που επιλέγηκαν στον Κύκλο Γ.
1. Τέχνες: EDUB-250, EDUB-252, EDUB-325, EDUB-361, EDUB-450.
2. Συμπεριληπτική εκπαίδευση/ Διαπολιτισμική εκπαίδευση: EDUB-208, EDUB-280,EDUB-307, EDUB-380, EDUB-381, EDUB-407.
3. Γλώσσα και Λογοτεχνία: EDUB-220, EDUB-221, EDUD-222, EDUB-225, EDUB-321,EDUB-322, EDUB-423.
4. Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες: EDUD-132, EDUD140, EDUD-141, EDUD-142,EDUD-231, EDUB-314, EDUD-431, EDUD-432, EDUD-441, EDUB-440.
Τα πιο κάτω μαθήματα μπορούν να συμπεριληφθούν στον κύκλο αυτό:
EDUD-140, EDUB-220, EDUB-221, EDUD-222, EDUB-225, EDUB-314, EDUB-321,EDUB-322, EDUB-423, EDUD-431, EDUD-432, EDUD-441, EDUD-440, EDUB-208,EDUD-132, EDUD-141, EDUD-142, EDUD-231.
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-250 Ιστορία της Τέχνης 5
EDUB-252 Τέχνη και Δημιουργικότητα 5
EDUB-280 Θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής 5
EDUB-307 Συμπεριληπτικές Πρακτικές Διδασκαλίας 5
EDUB-325 Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι 5
EDUB-361 Εργαστηριακές/Βιωματικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία και Μάθηση της Μουσικής 5
EDUB-380 Ευρωπαϊκή και Διαπολιτισμική Διάσταση στην Εκπαίδευση 5
EDUB-381 Διγλωσσία και Δίγλωσση Εκπαίδευση 5
EDUB-407 Προβλήματα Μάθησης και Συμπεριφοράς 5
EDUB-450 Ανάλυση Έργων Τέχνης 5
Section: I – Κύκλος Στ: Μαθήματα Ελεύθερης Επιλογής
Min. ECTS Credits: 10  Max. ECTS Credits: 10
Notes: Ενδέχεται ένα μάθημα από τον κύκλο αυτό να είναι από άλλο Τμήμα.
(Απαραίτητη έγκριση από Ακαδημαϊκό Σύμβουλο).
Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-099 Ακαδημαϊκός Γραμματισμός 5
EDUB-145 Ιστορία της Κύπρου 5
EDUB-148 Ηθική 5
EDUB-186 Εισαγωγή στη Φιλοσοφία 5
EDUB-208 Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών 5
EDUB-346 Κοινωνιολογία της Θρησκείας 5
EDUB-465 Πρακτική Χορού 5
EDUD-245 Ιστορία και η Διδακτική της 5

Εξάμηνο 1

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUD-164 Χορός στη Δημοτική Εκπαίδευση 5
EDUB-099 Ακαδημαϊκός Γραμματισμός 5
EDUB-100 Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής 5
EDUB-121 Νεοελληνική Γλώσσα Ι 5
EDUB-175 Αγγλική Γλώσσα Ι 5
EDUB-170 Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής 5

Εξάμηνο 2

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-120 Θεωρία της Γλώσσας 5
EDUD-131 Μαθηματικές Έννοιες στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-261 Μουσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUB-110 Αναπτυξιακή Ψυχολογία 5
EDUB-275 Αγγλική Γλώσσα ΙΙ 5
EDUB-105 Ιστορία της Εκπαίδευσης 5

Εξάμηνο 3

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUD-132 Θέματα Σύγχρονων Μαθηματικών 5
EDUB-220 Νεοελληνική Λογοτεχνία Ι 5
EDUD-150 Εικαστική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUB-211 Εκπαιδευτική Ψυχολογία 5
EDUB-200 Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας 5
EDUB-186 Εισαγωγή στη Φιλοσοφία 5

Εξάμηνο 4

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-204 Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα 5
EDUB-265 Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ρομποτική 5
EDUD-240 Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-297 Σχολική Εμπειρία Ι 5
EDUB-301 Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση 5
EDUD-255 Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο 5

Εξάμηνο 5

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUB-206 Στατιστική στην Εκπαίδευση 5
EDUB-207 Εισαγωγή στην Ειδική/Συμπεριληπτική Εκπαίδευση 5
EDUB-247 Συγκριτική Θρησκειολογία και Διαθρησκευτική Αγωγή 5
EDUD-246 Γεωγραφία και η Διδακτική της 5
EDUD-397 Σχολική Εμπειρία ΙΙ 5
EDUD-226 Διδασκαλία Πρώτης Ανάγνωσης 5

Εξάμηνο 6

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUD-320 Παιδική Λογοτεχνία στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUB-305 Φιλοσοφία της Παιδείας 5
EDUB-326 Δράμα στην Εκπαίδευση 5
EDUD-350 Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-331 Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUD-345 Διδασκαλία Κοινωνικών Θεμάτων στο Δημοτικό Σχολείο 5

Εξάμηνο 7

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUD-227 Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας 5
EDUD-340 Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο 5
EDUB-311 Γνωστική Ψυχολογία και Ανάπτυξη 5
EDUB-250 Ιστορία της Τέχνης 5
EDUB-307 Συμπεριληπτικές Πρακτικές Διδασκαλίας 5
EDUD-140 Πειραματική Μελέτη Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο 5

Εξάμηνο 8

Course ID Course Title ECTS Credits
EDUD-497 Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ 15
EDUD-132 Θέματα Σύγχρονων Μαθηματικών 5
EDUD-441 Πληροφορική Υποστήριξη για τις Φυσικές Επιστήμες 5
EDUD-432 Η Χρήση Σύγχρονης Τεχνολογίας στη Διδακτική των Μαθηματικών 5

Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.

Professor Panayiotis Angelides

Vice Rector for Academic Affairs
Director of UNESCO Chair
Professor
School of Education
Department of Education
Member of the Council

Professor Natasa Economidou

Associate Head of Department
Professor
School of Education
Department of Music and Dance

Professor Maria Evagorou

Professor
School of Education
Department of Education
Member of the Senate

Dr Argyro Fella

Assistant Professor
School of Education
Department of Education

Professor Marios Hadjicharalambous

Professor
School of Life and Health Sciences
Department of Life Sciences

Dr Angela Hadjipanteli

Assistant Professor
School of Education
Department of Education

Professor Christina Hadjisoteriou

Professor
School of Education
Department of Education

Dr Christiana Karousiou

Assistant Professor
School of Education
Department of Education

Dr Lefki Kourea

Associate Professor
School of Education
Department of Education

Dr Efi Nisiforou

Assistant Professor
School of Education
Department of Education

Professor Elena Papanastasiou

Dean of the School of Education
Professor
School of Education
Department of Education
Member of the Council
Member of the Senate

Ms Christina Patsalidou

Lecturer
School of Education
Department of Music and Dance

Professor Alexios Petrou

Associate Dean of the School of Education
Professor
School of Education
Department of Education

Dr Elisavet Pitri

Associate Professor
School of Education
Department of Education

Dr Marina Rodosthenous

Head of Department
Associate Professor
School of Education
Department of Education
Member of the Senate

Dr Emilios A. Solomou

Emeritus Scholar
School of Law
Department of Politics and Governance

Dr Agni Stylianou-Georgiou

Associate Head of Department
Associate Professor
School of Education
Department of Education

Professor Charalambos Vrasidas

Director
CARDET
Professor
School of Education
Department of Education

Ms Despina Christodoulidou

Adjunct Faculty

Dr Anastasia Datsogianni

Adjunct Faculty

Dr Irene Dieronitou

Adjunct Faculty

Dr Maria Georgiou

Adjunct Faculty

Dr Stella Hadjiachilleos

Adjunct Faculty

Dr Costas Ierokipiotis

Adjunct Faculty

Dr Irene Kleanthous

Adjunct Faculty

Dr Louiza Mallouri

Adjunct Faculty

Dr Christiana Marmara

Adjunct Faculty

Ms Elena Pallicarou

Adjunct Faculty

Dr Irene Papaieronymou

Adjunct Faculty

Ms Chrysanthi Papaioannou

Adjunct Faculty

Dr Maria Constantinou Papanicolaou

Adjunct Faculty

Dr Angela Skayia

Adjunct Faculty

Dr Floria Valanidou

Adjunct Faculty

Go to Top