Προδημοτική Εκπαίδευση
(Πτυχίο, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Τίτλος Σπουδών
Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών
Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών)
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνική
Μέθοδος Φοίτησης
Πλήρης ή Μερική Φοίτηση
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
240
Πληροφορίες
Προδημοτική Εκπαίδευση (Πτυχίο, 4 έτη)
Διάρκεια Σπουδών | 4 έτη |
Τίτλος Σπουδών | Πτυχίο στην Προδημοτική Εκπαίδευση |
Επίπεδο Τίτλου Σπουδών | Πτυχίο (1ος Κύκλος Σπουδών) |
Γλώσσα Διδασκαλίας | Ελληνική |
Μέθοδος Φοίτησης | Πλήρης ή Μερίκη Φοίτηση |
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) | 240 |
Πληροφορίες
Περιγραφή Προγράμματος
Ο γενικός σκοπός του προγράμματος είναι να προετοιμάσει νηπιαγωγούς-παιδαγωγούς για παιδιά προσχολικής ηλικίας (3-6 χρονών). Το πρόγραμμα σπουδών επιδιώκει οι απόφοιτοι να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες και ταυτόχρονα να διαμορφώσουν τις στάσεις που θα τους επιτρέψουν από τη μια, να οργανώνουν μαθησιακά περιβάλλοντα που να προάγουν μέσα από το παιχνίδι τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας και, από την άλλη, να υποβοηθήσουν την ανάπτυξη τους στον ψυχοκινητικό, κοινωνικό, συναισθηματικό και ηθικό τομέα ώστε να μπορούν να γίνουν ενεργοί και παραγωγικοί πολίτες του 21ου αιώνα. Τόσο το περιεχόμενο των μαθημάτων όσο και η μεθοδολογία τους στοχεύουν να οδηγήσουν στο σκεπτόμενο νηπιαγωγό-παιδαγωγό, που είναι ικανός για αναστοχασμό και αυτοκριτική των παιδαγωγικών και διδακτικών αποφάσεών του και ο οποίος έχει την ικανότητα και τη διάθεση για διορθωτική επανάδραση.
Επαγγελματικά Προφίλ Αποφοίτων με Παραδείγματα
Οι απόφοιτοί μας δημιουργούν δικά τους νηπιαγωγεία ή εργάζονται σε άλλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και συναφή περιβάλλοντα κοινωνικής φροντίδας.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).
Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο από 7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου, λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες και συμμετοχή στην τάξη.
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- Γνωρίζουν βασικές έννοιες και αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και να κατανοεί πώς αυτές οριοθετούν την οργάνωση και άσκηση του διδακτικού έργου.
- Εμβαθύνουν στο θεωρητικό υπόβαθρο της παιδαγωγικής και του διδακτικού έργου, μελετώντας τις ιστορικές, φιλοσοφικές, ψυχολογικές και κοινωνιολογικές διαστάσεις της διδασκαλίας και τηςμάθησης.
- Γνωρίζουν τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες των παιδιών προσχολικής ηλικίας και να αναγνωρίζει ότι κάθε παιδί έχει δυνατότητες μάθησης με ατομικούς μηχανισμούς και ρυθμούς μάθησης.
- Αποκτήσουν την παιδαγωγική γνώση καιτις διδακτικές δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική οργάνωση και διεξαγωγή της διδασκαλίας, ενδυναμώνοντας τη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
- Σχεδιάζουν το μαθησιακό περιβάλλον στοχεύοντας στην καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα (κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας, επικοινωνίας, συνεργασίας) εστιάζοντας στην ολιστική μάθηση μέσα από τη διερεύνηση και το παιχνίδι.
- Αναπτύξουν δεξιότητες για επικοινωνία και συνεργασία με το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον των παιδιών προσχολικής ηλικίας δεδομένου ότι οι σχέσεις ενηλίκων και παιδιών αποτελούν ορόσημο της ανάπτυξης τους.
- Αναπτύξουν διδακτικές στρατηγικές, κατάλληλες για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο χώρο του νηπιαγωγείου, λαμβάνοντας υπόψη τα βασικά τους χαρακτηριστικά (γνωστικά, μαθησιακά, κοινωνικο-συναισθηματικά), καθώς και τουφιστάμενο νομικό πλαίσιο της Κύπρου.
- Αναπτύξουν διδακτικές στρατηγικές για χειρισμό παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία, που δεν κατέχουν την ελληνική γλώσσα κι έχουν διαφορετικό κοινωνικοπολιτικό υπόβαθρο χρησιμοποιώντας τις αρχές της διαπολιτισμικότητας.
- Εφαρμόζουν δεξιότητες χειρισμού των ηλεκτρονικών υπολογιστών και άλλων σύγχρονων εργαλείων και εφαρμογών, με σκοπότην κατάλληλη ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Αξιολογούν τα μαθησιακά αποτελέσματα της διδασκαλίας, χρησιμοποιώντας ποικιλία εργαλείων παρατήρησης, καταγραφής και ανάλυσης για τεκμηρίωση της ανάπτυξης και μάθησης παιδιών προσχολικής ηλικίας.
- Μελετούν κριτικά έρευνες που αφορούν το πεδίο της διδασκαλίας και της μάθησηςκαι να είναι σε θέση να διεξάγει τις δικές του εκπαιδευτικές έρευνες, στοχεύοντας, αφενός, στην κατανόηση και την επίλυση εκπαιδευτικών προβλημάτων και τη βελτίωση, αφετέρου, του παιδαγωγικού του έργου, προάγοντας έτσι παράλληλα και τη δια βίου μάθηση.
- Λειτουργούν ως φορείς αλλαγής στο πολιτιστικό και κοινωνικό πλαίσιο κάθε σχολείου, καθώς και στο ευρύτερο πλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκεται κάθε σχολείο.
Section: A Κύκλος Α: Επιστήμες Αγωγής – Υποχρεωτικά Μαθήματα
ECTS: Min. 40 Max. 40
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUB-100 | Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής | 5 |
EDUB-110 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία | 5 |
EDUB-204 | Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα | 5 |
EDUB-207 | Εισαγωγή στην Ειδική/Συμπεριληπτική Εκπαίδευση | 5 |
EDUB-211 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία | 5 |
EDUB-305 | Φιλοσοφία της Παιδείας | 5 |
EDUK-101 | Οργάνωση και Λειτουργία του Νηπιαγωγείου | 5 |
EDUK-111 | Παιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας | 5 |
Section: B Κύκλος Α: Επιστήμες Αγωγής – Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής
ECTS: Min. 15 Max. 15
Notes: Το μάθημα EDUB-499 Πτυχιακή Εργασία είναι επιλεγόμενο. Σε περίπτωση που ο φοιτητής επιλέξει αυτό το μάθημα θα απαλλάσσεται από ένα τρίωρο επιλεγόμενο μάθημα των Επιστημών Αγωγής και από ένα τρίωρο μάθημα του Κύκλου Δ: Μαθηματα Γενικού Ενδιαφέροντος
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUB-105 | Ιστορία της Εκπαίδευσης | 5 |
EDUB-205 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | 5 |
EDUB-301 | Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση | 5 |
EDUB-311 | Γνωστική Ψυχολογία και Ανάπτυξη | 5 |
EDUB-312 | Θεωρίες Μάθησης | 5 |
EDUB-401 | Συγκριτική Παιδαγωγική | 5 |
EDUB-404 | Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια | 5 |
EDUB-406 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση | 5 |
EDUB-499 | Πτυχιακή Εργασία | 10 |
EDUK-313 | Κοινωνικοσυναισθηματική Ανάπτυξη στην Πρώτη Παιδική Ηλικία | 5 |
Section: C Κύκλος Β: Σπουδές Περιεχομένου – Υποχρεωτικά Μαθήματα
ECTS: Min. 65 Max. 65
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUB-120 | Θεωρία της Γλώσσας | 5 |
EDUB-121 | Νεοελληνική Γλώσσα Ι | 5 |
EDUB-170 | Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής | 5 |
EDUB-206 | Στατιστική στην Εκπαίδευση | 5 |
EDUB-247 | Συγκριτική Θρησκειολογία και Διαθρησκευτική Αγωγή | 5 |
EDUK-133 | Μαθηματικές Έννοιες στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-151 | Εικαστική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-165 | Χορός στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-223 | Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-241 | Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-256 | Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-261 | Μουσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-320 | Παιδική Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο | 5 |
Section: D Κύκλος Β: Σπουδές Περιεχομένου – Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής
ECTS: Min. 15 Max. 15
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUB-220 | Νεοελληνική Λογοτεχνία Ι | 5 |
EDUB-221 | Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ | 5 |
EDUB-250 | Ιστορία της Τέχνης | 5 |
EDUB-252 | Τέχνη και Δημιουργικότητα | 5 |
EDUB-325 | Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιχνίδι | 5 |
EDUB-361 | Εργαστηριακές/Βιωματικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία και Μάθηση της Μουσικής | 5 |
EDUB-423 | Δημιουργικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας | 5 |
EDUK-143 | Πειραματική Μελέτη των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 5 |
Section: E Κύκλος Γ: Διδακτική Μεθοδολογία και Σχολική Εμπειρία – Υποχρεωτικά Μαθήματα
ECTS: Min. 20 Max. 20
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUB-200 | Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας | 5 |
EDUB-265 | Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ρομποτική | 5 |
EDUB-307 | Συμπεριληπτικές Πρακτικές Διδασκαλίας | 5 |
EDUB-326 | Δράμα στην Εκπαίδευση | 5 |
EDUK-201 | Σχεδιασμός Δραστηριοτήτων στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-297 | Σχολική Εμπειρία I | 5 |
EDUK-332 | Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-341 | Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-344 | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-345 | Διδασκαλία Κοινωνικών Θεμάτων στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-350 | Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών στο Νηπιαγωγείο | 5 |
EDUK-397 | Σχολική Εμπειρία ΙΙ | 5 |
EDUK-497 | Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ | 15 |
Section: F Κύκλος Δ: Μαθήματα Γενικού Ενδιαφέροντος – Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής
ECTS: Min. 20 Max. 20
Notes: Ενδέχεται ένα μάθημα από τον κύκλο αυτό να είναι από άλλο Τμήμα.
(Απαραίτητη έγκριση από Ακαδημαϊκό Σύμβουλο)
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
EDUB-099 | Ακαδημαϊκός Γραμματισμός | 5 |
EDUB-145 | Ιστορία της Κύπρου | 5 |
EDUB-148 | Ηθική | 5 |
EDUB-186 | Εισαγωγή στη Φιλοσοφία | 5 |
EDUB-208 | Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών | 5 |
EDUB-225 | Αγωγή του Λόγου | 5 |
EDUB-280 | Θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής | 5 |
EDUB-314 | Πολιτισμικές Διαστάσεις των Μαθηματικών | 5 |
EDUB-321 | Ελληνική Γραμματεία και Πολιτισμός | 5 |
EDUB-322 | Ειδικά Θέματα Λογοτεχνίας | 5 |
EDUB-346 | Κοινωνιολογία της Θρησκείας | 5 |
EDUB-380 | Ευρωπαϊκή και Διαπολιτισμική Διάσταση στην Εκπαίδευση | 5 |
EDUB-381 | Διγλωσσία και Δίγλωσση Εκπαίδευση | 5 |
EDUB-407 | Προβλήματα Μάθησης και Συμπεριφοράς | 5 |
EDUB-450 | Ανάλυση Έργων Τέχνης | 5 |
EDUB-465 | Πρακτική Χορού | 5 |
Section: G Κύκλος Ε: Ξένη Γλώσσα – Υποχρεωτικά Μαθήματα
ECTS: Min. 10 Max. 10
Section: H Unallocated Courses
ECTS: Min. 0 Max. 0
Pre-Primary Education (4 years, 240 ECTS, Bachelor’s degree, Conventional)
TABLE: TEACHING STAFF AND COURSES IN THE PROGRAM OF STUDY
Semester 1 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUB 100 | Εισαγωγή στις Επιστήμες Αγωγής | 5 | Δρ Καρούσιου Χριστιάνα – Επίκουρη Καθηγήτρια Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUB 110 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία | 5 | Δρ Γεωργίου Μαρία – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUB 121 | Νεοελληνική Γλώσσα Ι | 5 | Δρ Ροδοσθένους – Μπαλάφα Μαρίνα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUB 170 | Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής | 5 | Δρ Νισηφόρου Έφη – Λέκτορας Καθ. Βρασίδας Χαράλαμπος – Καθηγητής |
EDUB 175 | Αγγλική Γλώσσα Ι | 5 | Κα. Παπαϊωάννου Χρύσα – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUB 099 | Ακαδημαϊκός Γραμματισμός | 5 | Δρ Ροδοσθένους – Μπαλάφα Μαρίνα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
Semester 2 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUK 101 | Οργάνωση και Λειτουργία του Νηπιαγωγείου | 5 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUK 111 | Παιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας | 5 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUB 120 | Θεωρία της Γλώσσας | 5 | Καθ. Πέτρου Αλέξης – Καθηγητής |
EDUK 133 | Μαθηματικές Έννοιες στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Δατσογιάννη Αναστασία – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUK 165 | Χορός στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Πατσαλίδου Χριστίνα – Λέκτορας |
EDUB 275 | Αγγλική Γλώσσα ΙΙ | 5 | Κα. Παπαϊωάννου Χρύσα – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
Semester 3 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUK 151 | Εικαστική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Πίτρη Ελίζα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUB 200 | Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας | 5 | Καθ. Σαλβαράς Ιωάννης – Καθηγητής |
EDUK 201 | Σχεδιασμός Δραστηριοτήτων στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUB 211 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία | 5 | Δρ Στυλιανού-Γεωργίου Αγνή – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUK 261 | Μουσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 | Καθ. Οικονομίδου-Σταύρου Νατάσα – Καθηγήτρια |
EDUK-143 | Πειραματική Μελέτη των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Ευαγόρου Μαρία – Αναπλ. Καθηγήτρια |
Semester 4 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUB 204 | Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Έρευνα | 5 | Καθ. Παπαναστασίου ‘Ελενα – Καθηγήτρια Δρ Κωνσταντινίδου Εύη – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό Δρ Παπαϊερωνύμου Ειρήνη – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUK 223 | Γλωσσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUK 241 | Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Ευαγόρου Μαρία – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUB 265 | Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ρομποτική | 5 | Δρ Νησιφόρου Έφη – Λέκτορας Καθ. Βρασίδας Χαράλαμπος – Καθηγητής |
EDUK 297 | Σχολική Εμπειρία Ι | 5 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUB 205 | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης | 5 | Δρ Χατζησωτηρίου Χριστίνα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
Semester 5 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUB 206 | Στατιστική στην Εκπαίδευση | 5 | Καθ. Παπαναστασίου ‘Ελενα – Καθηγήτρια Δρ Παπαϊερωνύμου Ειρήνη – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό Δρ Κωνσταντινίδου Εύη – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό Δρ Χατζηχαραλάμπους Γεωργία – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUB 207 | Εισαγωγή στην Ειδική/Συμπεριληπτική Εκπαίδευση | 5 | Δρ Κουρέα Λευκή – Αναπλ. Καθηγήτρια Καθ. Αγγελίδης Παναγιώτης – Καθηγητής |
EDUB 247 | Συγκριτική Θρησκειολογία και Διαθρησκευτική Αγωγή | 5 | Δρ Μιχαηλίδης Παύλος – Αναπλ.Καθηγητής |
EDUK 256 | Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Χρήστου Μάριος – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUK 397 | Σχολική Εμπειρία ΙΙ | 5 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUB 280 | Θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής | 5 | Δρ Χατζησωτηρίου Χριστίνα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
Semester 6 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUB 305 | Φιλοσοφία της Παιδείας | 5 | Καθ. Πέτρου Αλέξης – Καθηγητής |
EDUB 307 | Συμπεριληπτικές Πρακτικές Διδασκαλίας | 5 | Δρ Κουρέα Λευκή – Αναπλ. Καθηγήτρια Δρ Φελλά Αργυρώ – Λέκτορας Δρ Γαβριηλίδου Ελένη – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUK 320 | Παιδική Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Μαλλουρή Λουΐζα – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUB 326 | Δράμα στην Εκπαίδευση | 5 | Δρ Χατζηπαντελή Αγγέλα – Επίκουρη Καθηγήτρια |
EDUK 332 | Διδασκαλία των Μαθηματικών στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Δατσογιάννη Αναστασία – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUK 341 | Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Ευαγόρου Μαρία – Αναπλ. Καθηγήτρια |
Semester 7 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUK 344 | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Χατζηαχιλλέως Στέλλα – Συνεργ. Εκπ. Προσωπικό |
EDUK 345 | Διδασκαλία Κοινωνικών Θεμάτων στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Σολωμού Αιμίλιος – Λέκτορας |
EDUK 350 | Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών στο Νηπιαγωγείο | 5 | Δρ Πίτρη Ελίζα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUB 311 | Γνωστική Ψυχολογία και Ανάπτυξη | 5 | Δρ Στυλιανού-Γεωργίου Αγνή – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUB 325 | Θεατρική Αγωγή και Θεατρικό Παιγνίδι | 5 | Δρ Χατζηπαντελή Αγγέλα – Επίκουρη Καθηγήτρια |
EDUB 346 | Κοινωνιολογία της Θρησκείας | 5 | Δρ Μιχαηλίδης Παύλος – Αναπλ.Καθηγητής |
Semester 8 | |||
Course ID | Course Title | ECTS Credits | Lecturer(s) |
EDUΚ 497 | Σχολική Εμπειρία ΙΙΙ | 15 | Δρ Μιχαηλίδου Αντωνία – Λέκτορας |
EDUB 404 | Αναλυτικά προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια | 5 | Καθ. Στασινός Δημήτριος – Καθηγητής |
EDUB 423 | Δημιουργικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας | 5 | Δρ Ροδοσθένους – Μπαλάφα Μαρίνα – Αναπλ. Καθηγήτρια |
EDUB 407 | Προβλήματα Μάθησης και Συμπεριφοράς | 5 | Δρ Κουρέα Λευκή – Αναπλ. Καθηγήτρια Δρ Φελλά Αργυρώ – Λέκτορας Καθ. Στασινός Δημήτριος – Καθηγητής |
Το πιο πάνω πρόγραμμα ανά εξάμηνο είναι ενδεικτικό. Μερικά από τα μαθήματα είναι επιλογής και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα.